Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Nog geen babynieuws ;)

Ik mag morgenvroeg weer met de dames naar het CB ben weer benieuwd... Nou ja heb zelf een weegschaal maar ook wel heel benieuwd naar de lengte.

2. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Goedemorgen dames!

Hier is de rust weer wedergekeerd. Voelde me gister overdag erg slecht, veel last van mijn buik, maar is gisteravond opgehouden en heb goed geslapen. Nu nog steeds niets, dus het was even een paar dagen oefenweeen en nu weer rust. Oefenen hoort er ook bij.

Vandaag 35 weken! Weer een weekje erbij! Gaat goed. Morgen weer voor een echo.

Mama van 3, bij jou ook rustig?

3. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Ikea was gezellig en niet eens druk! Veel ideeën opgedaan voor het nieuwe huis, en voor onze kleine boef een potje gekocht! Zien of hij daar interesse voor heeft!

4. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @samloes mooi dat je een goede nacht hebt gehad, heb je even kunnen bij tanken :)

@ mama van 3 en?? hoe is het bij jou gegaan vanacht, alles nog rustig of is het toch doorgezet met rommelen?? this vandaag wel jou dag de 17de ;)

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    nope hier ook afgezakt. Gisteravond wel last van veel harde buiken. Maar heb redelijk goed kunnen slapen en zijn net pas wakker, best lekker..

Aah samloes bij jou ook niet! Gefeliciteerd met je 35 weken! Ik vond de 36 weken halen erg fijn!

Morgen naar de gyn denk dat ik maar ga aankaarten dat het mij nu echt te zwaar wordt, wie weet worden ze eerder gehaald.

6. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    SPannend Mama van 3!

Hier ook weer weekje erbij. Steeds dichter bij het 'veilige' punt!!
    Kijk heel erg uit naar 32 wkn

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Het word spannend hier haha.. succes met de laatste loodjes mama van 3 en samloes

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Overigens mochten mijn kleintjes niet meteen mee naar huis. Ze moesten zich eerst zelf warm kunnen houden. Dit konden ze zondag (vrijdag geboren) maar ikzelf mocht niet eerder als maandag weg, dus zij bleven ook tot maandag.

9. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds rustig hier!
    Zelf een vervelende nacht gehad, buikpijn en lastig te onderscheiden of het mijn darmen waren of mijn baarmoeder. Bij mijn oudste begon het ook zo onverwacht en dacht ik dat het de pizza was. Dus toch wel paniek en twijfel, wel t ziekenhuis bellen of niet. Uiteindelijk niet gedaan. Vandaag thuis gebleven en mezelf gedwongen rust opgelegd. Ze moeten echt nog blijven zitten natuurlijk!!

@mama van 3 ben benieuwd wat je te horen krijgt in het ziekenhuis! Succes!

10. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    15 weken vandaag!
    Het gaat echt snel in vergelijking met vorige zw-schappen...
    Gister naar de gyn geweest, echo gehad maar ze kon helaas niet zien wat het zijn :( Afspraak voor de 20 weken echo gemaakt, een weekje later als ik 21 weken ben ivm de Pinksteren en de gyn was er ook een keertje niet.... Nouja nog ff wachten dan kan ze het vast met zekerheid zeggen ;)

jammer zeg dat eht niet door heeft gezet bij Samloes en mamav3. Nikki, shoppen en ideetje op doen is leuk ja, beide kamertjes van onze meiden komen ook bij de ikea vandaan, leuk spul hebben ze daar en stukken goed koper!

patroeschka, jij bent vaginaal bevallen of met een ks? Met hoeveel weken....?

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja vaginaal en ben toen ingeleid met 37.2 weken omdat ik ineens een hoge bloeddruk had en ze zagen dat de kleintjes al goed op gewicht waren en ze minder vruchtwater kregen/hadden, vandaar.

12. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Linnepinneke, goed om te horen. Met mijn twins gaat het ook goed, ze gaan steeds meer dingen doen.. zoals dingen vastpakken, lachen naar elkaar etc. Alleen Vinn krijgt volgende week zijn spreidbroekje, dus ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.

Samloes gelukkig zitten je twins nog lekker warm, nog een week of 2 erbij zou fantastisch zijn natuurlijk!

Mama van 3, jammer dat het niet heeft doorgezet, wie weet kun je overleggen met de gyn over in leiden met 37 weken... ik hoop het voor je dat dat kan, en anders dat de twins niet lang meer op zich laten wachten... maar de 17e is nog niet voorbij he.. alles kan nog haha...

Candijtje, ik weet nog dat ik 15 weken was, pfff gaat idd echt zooo snel allemaal!

13. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Zijn hier eigenlijk ook mama's die eerst een tweeling hebben gekregen en daarna nog een kindje?

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Nope maar wel andersom eerst 1 kindje en toen een tweeling ;)
    maar op hyves heb ik er wel een paar die eerst een tweeling hebben gekregen en nu zwanger of al bevallen zijn van een eenling ;0

15. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Oke.... was benieuwd wat hun daar van vinden, en hoeveel leeftijdsverschil er dan tussen zit.....

Silvia, ligt je taart nog te wachten in de vriezer... bijna zo ver he..

16. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Zit je erover te denken?? :D

Ikke wel, ik zou graag nog een kindje willen; een "normale" zwangerschap, een "normale" bevalling en een "normale" kraamtijd. Maar ja, wat is "normaal" he.. ;)

Ik ben hier trouwens wel niet zo actief, maar ik lees iedere dag trouw mee om te kijken wie de volgende tweelingmama is.

17. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    #4857 mm7, 17 mei 2011
    Laatst bewerkt: 17 mei 2011
    Nou het is wel een wens voor de toekomst idd.. daar zijn we beide al over uit, maar het moet je natuurlijk wel gegeven zijn he, I en V zijn ook niet vanzelf gekomen... maar eerst ons huis verkopen en een nieuw huis kopen.. Maar de vraag waar ik nu mee speel is ; Is het 'gemakkelijker' om te wachten totdat I & V op school zitten, en dus een jaar of 4 zijn.. zodat je wat meer rust hebt? Of is het 'gemakkelijker' dichter op elkaar zodat je het nu gewoon een aantal jaren enorm druk hebt? Want met een baby erbij krijg je het zoiezo druk.... lastige keuze lijkt me? Dit zijn mijn eerste 2, dus ik kan ook niet weten hoe het in de toekomst gaat, wat wordt de drukste periode etc etc... dus vandaar de vraag...

ja wat is normaal idd, een normale zwangerschap, kraamtijd etc ken ik hier ook niet, gelukkig zijn de kids volkomen normaal haha.. dat is dan weer wel erg fijn!

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mijn ervaring is dus een kind naar school en nu C en D. Dit hebben wij bewust gedaan, maar ook omdat ik het al zwaar genoeg vond haha, en dan krijg je een tweeling ;) Moet zeggen dat ik het erg fijn vind dat Justin naar school is, dan heb ik meer tijd voor C en D.

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Mijn ervaring is dat we vrij snel weer wilden proberen..voornamelijk ook omdat het bij ons ook niet zonder ziekenhuis bezoeken zou gaan gebeuren ;)
    ik vind het wel fijn zo kort op elkaar.
    mathijs was net geen maand 2 jaar toen de tweeling geboren werd... en het is inderdaad druk maar het word ook makkelijker nu ze wat ouder worden (bijna 1 jaar ;))

mm7 ja staat nog in de vriezer ;) vind het zo jammer om hem aan te snijden ;) zit te denken om nog 2 meptaartjes te gaan maken zelf ;)
    zit een winkel met benodigheden hier in het dorp dus niks weerhoud me ervan eigenlijk ;)

20. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik twijfel gewoon wat je nu het beste kan doen wat leeftijd betreft.. Denk rond een jaar of 3........... haha en dat duurt dus nog wel even want I en V zijn nog geen eens 4 maanden haha!

Silvia, jaa gewoon doen hoor nog 2 meptaartjes, het is echt heel simpel. Als je in de buurt woonde had je de spullen kunnen lenen, heb vorige week samen met me moeder alles aangeschaft.

Deel Deze Pagina