oh wat leuk! Hoop dat het met je 2 meiden en met jou goed gaat! Gefeliciteerd! Probeer lekker uit te rusten.
Dit is het berichtje van haar hyves: Mn meiden zijn geboren!!!!!!!! Fleur lisa om 9.38 en lieke Esmee om 9.39. Ze hebben al gedronken aan de borst en doen het super!!! @ Genieten van m'n meiden
O wauw en wat geweldig dat het zo goed gaat met de twee meiden!! prachtige namen!! mama van 3 dikke proficiat en geniet er van!!!!
Mama van 3 van harte gefeliciteerd met je 2 meiden dames ik lees zo nu en dan ff mee als ik wat tijd over heb heb het nu druk met de tweeling en mijn oudste die waarschijnlijk adhd heeft dus af en toe is het hier een gekken huis en ik werk nog 32 uur in de week maar per 1 juli heb ik ouderschapverlof dan ga ik 24 uur werken
Dan heb je het er zeker druk mee! Wel vol te houden? Of ben je inderdaad blij dat je straks toch iets minder uren kan werken? Jouw tweeling waren goed op gewicht zeg, in je onderschrift te zien. Met hoeveel weken zijn ze geboren? En was het een natuurlijke bevalling?
Mama van 3 helemaal super!! Gefeliciteerd en wat fijn dat ze al goed drinken! Ben ook benieuwd naar de gewichten! Vind de namen mooi bij elkaar passen!
Wauw, mamavan3 bevallen... Wat een prachtige namen zeg1 benieuwd naar het bevallingsverhaal en de gewichten van de meiden. Maar in iedergeval, Van Harte Gefeliciteerd met deze 2 mooie meiden! Lekker genieten van elkaar!
even iets heel anders, zag net dit voorbijkomen, goed nieuws voor ons allemaal 'Moeder van tweeling leeft langer' | nu.nl/wetenschap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
zeker supergewichten. Mag ik vragen waarom je een keizersnede moest? Lagen ze verkeerd? Ik ben erg nieuwsgierig naar ervaringen van tweeling moeders!