Mama van 3 vanharte gefeliciteerd met je dames!! geniet er van voor je het weet zijn ze alweer 11 weken!
Mama van 3, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie fleur en lieke.... geniet ervan! Samloes, jij bent de volgende.......... spannend!
Meiden, even een ander bericht. Ik kom de komende tijd wel mee lezen, maar posten zal er denk ik even niet in zitten. Afgelopen weekend heeft de Oom van mijn vriend besloten niet verder te willen leven, wij hebben vandaag zijn begrafenis gehad. Helaas is gisteren mijn oom overleden, deze was al lange tijd ziek. Ik ben de komende dagen dus even met mijn hoofd en hart ergens anders. Kom daarna graag weer posten, maar voor nu even niet! Tot snel!
Gecondoleerd en heel veel sterkte mm7. Hoop dat het verder wel (naar omstandigheden) goed gaat met jou en de twins! samloes: jij bent inderdaad de volgende.. doe maar rustig aan, dan heb ik het gevoel dat het bij mij nog heeeel lang gaat duren. vind het nu toch echt spannend worden zo.. yippie: hoe gaat het eigenlijk met jou? lang niets meer van je gelezen..
mm7, gecondoleerd en heel veel sterkte komende tijd. We horen vanzelf wel weer wat van je als je er aan toe bent, ja toch? Oh, ben ik nu de eerst volgende! Spannend! Het voelt allemaal nog rustig in mijn buik. Ben wel opgestaan met iets meer spanning op mijn buik als normaal en rugpijn, maar denk eerder dat dit mijn banden zijn die weer eens lekker opgerekt worden! De baby's zijn nog heerlijk actief! (tot pijnlijk aan toe) Zodra het veranderd, horen jullie het gelijk! Ben nu 35+3 weken, dus kan nog steeds even duren.
Vanmiddag krijg ik visite van een tweelingmama die op dezelfde dag is bevallen als ik. We hadden van het begin af aan al contact en in september ben ik bij haar geweest en nu is ze onderweg naar mij. Ben zo benieuwd naar haar 1 eiige tweelingboys
hallo dames Ben benieuwd hoe het met mama van 3 gaat... @ hier alles prima, zo lang weekend weg, dus iedereen fijn weekend en heb maandag of dinsdag een boel om terug te lezen!!! mijn buik met 29 week
pff, hebben jullie dat ook, dat ze aan de bovenkant van je buik nog zo weinig ruimte hebben? Zo'n drukkend gevoel tegen je ribben. Heel vervelend!
ik heb met mijn eerste ook keizersnee die was 10 pond gehad vandaar heeft de gyn weer besloten een keizesnee
oke, vandaar. 10 pond, ook lekker aan de maat! Ben benieuwd hoeveel mijn 2 meiden straks wegen als ze er zijn. Ikzelf en mijn 2 kids waren ook aardig aan de maat.
Mijn beide meiden waren ook flink aan de maat.... 9,5 pond en bijna 8 pond.... Met de 2e ook een ks gehad omdat men dacht dat ze nog groter zou zijn.... Benieuwd naar hoe deze 2 op de wereld komen... gyn heeft gezegd dat een normale bevalling ook aan de orde is als ze er maar goed voor liggen Wat ik ook hoop natuurlijk.... maargoed we hebben nog even missa, mooie buik!
met vakantie lees wel mee hoor maar heb nog niet echt gereageerd!!mama van 3 had je al gekrabbeld meis!!ben ook erg benieuwd naar je verhaal hoor!! Samloes jaja nu word het voor jou ook spannend!! Hier alles goed buik groeiy echt gigantisch hard op dit moment!!soms zie je mensen echt kijken vol medelijden en dan vragen ze hoelang nog??en dan zeg ik mwaaah ben pas 1 augustus uitgerekent nou dan slaanbze stijl achterover haha! Nou ik ga nog even genieten hier in andijk!! Liefs sjaantje