Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

    minniemouse25 VIP lid

    31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    oeoe spannend samloes! ik duim voor je!
     
  2. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    spannend Samloes!!!!!

    Minimouse hoe gaat het met jou en je kanjers??? wat een heerlijke kinderen om te zien zeg :D
     
  3. Emav

    Emav Actief lid

    25 aug 2010
    159
    0
    0
    @samloes, spannend zeg!! zou je willen dat het doorzet?

    @minniemouse: wat een schatjes! en inderdaad, hoe gaat het inmiddels met je??
     
  4. samloes

    samloes Actief lid

    5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Nog steeds hetzelfde, wat rommelingen, maar voelt niet dat het door gaat zetten. Ben in ene super moe en super emotioneel en het spuugzat. Terwijl ik me gister nog 'topfit' voelde.Dus misschien gewoon even een dipje.
    Van mij mag het doorzetten. Morgen 36 weken en ze groeien/ doen het goed.
    Krijg nu ook steeds meer last aan mijn bovenkant, waar de grootste baby ligt. Ze ligt daar het haar hoofd en het lijkt wel of mijn buik daar helemaal wordt uitgerekt, heel vervelend gevoel.
    Maar goed, ik zal jullie op de hoogte blijven houden.
     
  5. Jane1983

    Jane1983 Fanatiek lid

    30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ben erg benieuwd meid
     
  6. mm7

    mm7 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    *breek even in*

    Spannend Samloes!

    *breek uit*


    Ps: Thnx meiden voor jullie reacties, inmiddels vandaag de laatste begrafenis gehad!
     
  7. minniemouse25

    minniemouse25 VIP lid

    31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hey meiden,

    Samloes hoe is t nu?????

    Heb even een vraag voor de meiden met de easywalker duo. De reiswiegjes daar gaat t over. De binnenkant hebben jullie die weleens uitgewassen? Niet dat fleesmatrasje maar echt de binnenkant. Die zit vast met klitteband en kun je eraf halen. Hebben jullie dat al eens uitgewassen? Lynn die heeft namelijk giga gespuugt en de binnenkant is nu best viezig.........HELP..........
     
  8. linnepinneke

    linnepinneke Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Jahoor, los halen en in de wasmachine ermee!!! Niet te warm wassen en niet in de droger! Heb ik hier ook gedaan! En als je de wasmachine Niet vertrouwd even met de hand wassen...
     
  9. samloes

    samloes Actief lid

    5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Goedemorgen,

    Hier weer rustig, nou ja, wel de hele tijd harde buiken en irritant gevoel van onderen, maar niets zet door of verandert in weeen, dus we wachten maar weer af.

    In ieder geval de 36 weken gehaald, ik zal wel weer overijtd gaan! Echt iets voor mij!
     
  10. missa

    missa Fanatiek lid

    7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    hallo dames

    Zo weer terug van vakantie weekend weg was super maar wel weer blij dat ik in mijn eigen bedje lig :D

    Wat een mooie kindjes allemaal zeg!!!!

    @samloes succes hoop voor je dat je snel je kindjes mag vast houden

    @ mama van 3 hoe gaat het???

    Zo naar zh voor echo ben benieuwd hoe ze het doen!!!

    @ succes vandaag met de groei echo
     
  11. Emav

    Emav Actief lid

    25 aug 2010
    159
    0
    0
    @samloes: jammer zeg! hopelijk zet het binnenkort wel door. lijkt me ook vervelend, steeds het rommelen en vervolgens gebeurd er niets.. heb jij al afspraken gemaakt in het ziekenhuis wanneer de beebs uiterlijk gehaald zullen worden?

    @missa: succes vandaag!
     
  12. samloes

    samloes Actief lid

    5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Morgen heb ik weer echo/gesprek en dan gaan we het er over hebben. Ben erg benieuwd wat er gezegd gaat worden. De laatste weken heb ik ze er helemaal niet over gehoord.
    En tuurlijk is het goed dat je zo lang mogelijk doorloopt, maar mijn lijf begint nu ook beetje tegen te stribblen, die is het zat.

    Ik blijf hopen dat het deze week gaat gebeuren! We zijn er klaar voor!

    Hoe gaat het met jullie? Alles rustig in de buik?
     
  13. Candijtje

    Candijtje Fanatiek lid

    19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Spannend Samloes!
    Hmm, dat ze je overtijd laten lopen met een 2ling... Hier doen ze dat niet... maar zal wel te maken hebben met dat mijn vorige bevalling een ks was...

    Zo zeg, gister ochtend l opgestaan met buikkrampen, kwam snel en was snel weer weg, geen weeen o.i.d. lter op de dag giga aan de diaree, vanacht ook nog en nu vanmorgen ook nog, getsie zeg... Zo kan je niet poepen en nu loop je leeg ;)
    Hoop dat eht gauw over is, dis ook niet alles...
     
  14. nikkijane

    nikkijane Fanatiek lid

    27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    wat een geklets hier weer zeg! Samloes, je houd het maar spannend!
    Candijtje: ben wel benieuwd naar je buik... vergelijkingsmateriaal! ;)
     
  15. samloes

    samloes Actief lid

    5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Ze hebben gezegd van niet, dus ga er maar vanuit dat ze dat dan ook niet doen. Ik denk momenteel te negatief.
    Ik zit even in een gigantische dip, zie het niet meer zitten, spierpijn in heel mijn buik, baby's schoppen me 'stuk' van binnen. Leuk die gierende hormonen in je lijf!! Alleen maar huilen. Het zal er wel bijhoren, maar vind er even niks meer aan.
     
  16. Emav

    Emav Actief lid

    25 aug 2010
    159
    0
    0
    @samloes: ach meis.. nog heel even doorzetten! het zijn nu echt de aller-allerlaatste loodjes! kan me voorstellen dat je het echt gehad hebt nu!
    maar bedoel je nou dat ze je niet over tijd laten lopen of dat ze je niet gaan inleiden? ik hoop het eerste voor je! bij ons zeiden ze dat ze in principe met 38 weken inleiden, behalve als ik langer door wil lopen en het goed gaat met de kleintjes (denk niet dat ik dat wil, hoor!).

    @candijtje: moest wel even lachen om jouw post, klinkt ook niet echt fijn... :)

    hier gaat het steeds wat minder eigenlijk. heb allerlei pijntjes aan mijn handen en voeten (volgens mij doordat vocht op mijn zenuwen gaat drukken ofzo), waardoor mijn nachten ook niet beter worden :x sinds een paar dagen voel ik wat steken en wat menstruatieachtige krampjes, denk en hoop dat er iemand aan het indalen is. vrijdag weer naar het zkh, ben benieuwd!
     
  17. missa

    missa Fanatiek lid

    7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @samloes hoop voor je dat je niet lang meer hoeft!!
    @Candijtje getzie beterschap!!!
    @Emav je hebt toch geen tunnelsyndroom???

    @ hier weer terug van echo kleine uks doen het super
    1 is weer gedraaid :D nu liggen ze met z'n tweetjes met hun hoofd naar beneden...
    baby 1 weegt ongeveer 1470 gram en baby 2 1550 gram :$ ze hadden het super goed bij me zeiden ze :D
     
  18. samloes

    samloes Actief lid

    5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Als het goed is bedoelen ze dat ze me niet veel langer dan 37 weken door willen laten lopen. Ik ga het morgen even heel goed navragen.
    En desnoods al planning maken voor eventuele ingeleide bevalling.

    Ik hoor nu de hele tijd om me heen, ach, nog maar 1 max 2 weken, dat weet ik ook wel, maar stel dat ze spontaan in deze week komen, dan is het toch ook mooi, ik bedoel, dan ben ik 36+ weken, das voor en tweeling ook mooi toch?
     
  19. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Het is heel erg mooi Samloes maar hoe langer ze in de buik zitten hoe beter hun start op de wereld is...
    ik vind doorlopen tot 40 weken wel weer een ander uiterste maar , bij mij werd al gezegd dat ze niks gingen inleiden (behalve als de kinderen gevaar liepen)en de bevalling op natuurlijke wijze op gang moest komen...
    uit eindelijk hebben ze een ks gepland met 38+3 omdat mijn lichaam het dus echt niet meer trok ivm al het vocht in mijn lijf (en ik een vervangende gyn had,want mijn eigen gyn wilde het niet hebben)
    Onze wondertjes besloten met 37+5 zelf dat het tijd was om geboren te worden...gelukkig maar ;)

    Maar ik zou persoonlijk niet te vroeg willen bevallen...
     
  20. mm7

    mm7 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik dacht ook dat 36+ weken super zou zijn om te bevallen.. helemaal voor mij omdat ik al met 24 weken weeen had, en dus de rest van de zwangerschap heb gelopen met risico op vroeggeboorte. Maar ik ben ingeleid met 36 weken en 2 dagen, omdat me vliezen gebroken waren. Liever had ik nog een dag of 10 de twins in mijn buik gehad, dan hadden ze waarschijnlijk niet op de kinderafdeling hoeven liggen voor 2 weken.......... Dus hoelanger hoe beter, maar langer dan 38 weken laten ze meestal niet lopen! Maar voor de 37,5 week doen ze hier echt niks!
     

Deel Deze Pagina