Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Linda het wordt echt spannend voor jou, ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt. Ik zal dat tegen die tijd ook wel hebben.

Ik hoop voor je dat het allemaal soepel verloopt.

Ohja, andere echofoto's staan nu in mijn fotoalbum

2. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Oh Bereke, wat naar om zulk nieuws te krijgen.
    Ik ben er stil van. Heel veel sterkte. Ik hoop echt met heel mijn hart dat jullie kindje levensvatbaar blijft.

3. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Poh Jane; wat een opluchting :) Nu gaan genieten!!!

4. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bereke: jeetje meid, heb er even geen woorden voor......... Wat ontzettend klote voor jullie. Heel veel sterkte de komende spannende tijd en succes met de keuze voor vruchtwaterpunctie!!!

5. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tjes: welkom!!

@Linda: oeh, spannend zeg, het komt nu echt dichtbij.............Maar ook wel heel leuk dat je nu echt kunt aftellen. Wel balen van die andere gyn.

@Jane: wat een bijzondere foto's. Fantastisch dat alles goed is en een TUSSENSCHOT, joepie!

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Bereke heel veel sterkte met dit slechte nieuws.. maar ook mij is verteld dat npm niet heilig is en je cht een vruchtwaterpunctie moet doen om zekerheid te krijgen.

Linda ook spannend nu dus..

ik vandaag op contole geweest bij de gyn.
    babies groeien goed liggen alletwee dwars in mn buik nu.
    alleen dringend advies gekkregen om het rustiger aan te doen niet meer werken(deed ik al niet) niet meer fietsen etc geen inspanningen meer dus.. mijn lichaam is te klein voor een tweeling denkt de gyn dus ze hoopt dat ik 37 weken haal maar ze betwijfeld het...
    volgende mijlpaal is de 32 weken voor ons dan kunnen ze weeen remmen zonder dat ik overgeplaats moet worden naar zwolle:(
    dus kalm aan doen en veel op het forum lezen en schrijven maar hihihihihi

7. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik heb echt een hele goede ervaring met inleiden, 100x fijner en beter dan mijn eerste 'spontane' bevalling. :) Het scheelt wel als je vliezen gebroken kunnen worden. Dat is bij mij gebeurd, infuus erin, en dat werd langzaam opgevoerd. Ik had toen 2cm ontsluiting. Bij 5cm kreeg ik pijnbestrijding (via infuus, zo'n pompje). En kon ik ontspannen de rest wegpuffen. Al met al heeft het zo'n 7 uur geduurd.

Echt niet stressen. Je weet het toch nooit van tevoren; ieder lichaam reageert anders. Ook op een spontaan begonnen bevalling. En bespreek donderdag gewoon duidelijk wat je wel en niet wil en ook wanneer je pijnbestrijding wil!!

8. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Jane, wat een geweldig nieuws van het tussenschot! :) En wat een superschattige, prachtige foto! :) :) :) Wauw. Wat zul jij genieten nu! :D

Sylvia, jeetje... Dat is ook een domper. :( Ik hoop toch dat je het tenminste nog tot de 35 wk volhoudt! Zet hem op hoor! En 't wordt dus een keizersnee als ze niet meer anders gaan liggen neem ik aan?

9. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Bereke....dat is heel verdrietig nieuws.... weet niet zo goed wat ik moet zeggen anders dan: veel sterkte deze dagen met het verwerken van deze schrik en het maken van een keuze... ik denk aan je...

10. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    sylvia, laat je niet teveel afschrikken he door zo;n opmerking!!
    Ik ben ook klein en heb de jongens gedragen tot 35+1 en een vriendin van mij is nog kleiner (160) en heeeel tenger en droeg haar tweeling tot ruim 38 weken!
    Dus ja, volg de adviezen op, en neem je rust, maar ga van dit soort opmerkingen niet direct nachten wakker liggen hoor!!

11. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    jane: dat is supernieuws!!! Wat een opluchting idd dat er meteen een tussenvlies te zien was!! toch weer flink minder risico op complicaties!! en mooie foto!! Ga zo de rest eens bekijken!! geniet lekker na!

12. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Linda: zeker spannend wordt het nu!!
    Idem voor je naamgenoot ;)

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Tjes en Minou: welkom!!!

14. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht

Ik heb echt nog nooit gehoord dat iemand te klein is voor een tweelingzwangerschap... :$ Ik ben zelf ook niet al te groot, en hier pastte het ook ;)

15. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Bereke, wat een rotnieuws zeg! Sterkte met de komende tijd/dagen totdat er meerdere uitslagen zijn!!:(

@ Jane voor jou super goed nieuws zeg!! Ik zal straks even bij je foto's spieken maar die je hier plaatste vond ik ook geweldig!

Hoop dat wij ook in het ziekenhuis een 3d echo gaan/kunnen krijgen!

@ Sylvia; rustig aan doen dus!

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ jane: aahh wat een opluchting!! raar is dat hè; gewoon 2 echo's eerder níets te zien, en dan heb je ergens anders een echo en hop; meteen een tussenschot. Zo ging het dus bij ons ook! Echt vaag! Zit je al die tijd in de stress en dan zitten ze nog geen minuut te kijken en ze vinden een tussenschot.
    Fijn zeg!!!

17. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Jane: Gefeliciteerd wat een heerlijk nieuws!

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Iedereen bedankt voor de reacties, ik vindt het echt nog steeds raar dat ze het tussenschot meteen zagen. Ik heb nu echt spijt dat ik gekozen heb voor het cwz ziekenhuis ipv van het radboud. Gelukkig krijgen we de 20 weken echo ook in het radboud.

Bereke ik heb heel de avond aan je gedacht en ik hoop echt dat er iets fout is gegaan in de meting.

Jizzy wanneer had jij de echo ook alweer? Jij zult vast ook mooie plaatjes krijgen.

Ohja ik weet niet meer wie het zei maar ik ben ook heel tenger maar in het ziekenhuis zeiden ze tegen mij dat dat echt geen probleem hoeft te zijn. Hier liep namelijk ook een kleine vrouw tot 38 weken met een tweeling. Vaak zijn tengere vrouwen zelfs sterker dan bredere vrouwen. Het wil niks zeggen en ik zou me er zeker niet druk om gaan maken.

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @Kar: thnx voor je verhaal, doet me goed!!! En ga donderdag goed voorbereiden idd!!!

@Silvia: ik ben maar 1.59 m :D mijn man is 1.94 :D en het jongetje zit nog steeds op de eenlingcurve, ok voor het meisje lijkt mijn buik nu wat te klein maar we zitten dan ook al bijna in week 37! Ik heb het idee dat veel rust de zwangerschap wel veel goeds heeft gedaan.

20. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Rust is inderdaad heel erg goed hoor! Toen ik een week in het ziekenhuis lag en niet uit bed mocht, was mijn buik volgens mij 2x zo groot geworden ;)

Deel Deze Pagina