@ helena: Dankje voor je reactie! Ik krijg van mijn werk sowieso 2 badjasjes met naam erop geborduurd Dus da's ook eeerg leuk! Hmm, juist wel 2 badringen dus... klinkt leuk, zo samen spetteren in bad! wat betreft de babygym... hmm, dat is denk ik wel vergelijkbaar met speelkleden met zo'n speelboog erover heen, niet? want die heb ik namelijk 2 gekregen van collega's, van die speelkleden met zo'n boog. En ik wil in ieder geval als 1 cadeau de doomoo speelboog vragen die over de doomoo heen kan staan En zoals ik het zo gauw kan zien op google is een babygym vergelijkbaar met die dingen? Houten speelgoed is inderdaad altijd erg leuk en mooi! Staat erbij op 't lijstje! thnx! 8)
hihi Linda we praten weer eens in beide topics tegelijk mijn nichtje heeft een drieling en heeft dus drie van die liggende badstoeltjes achter elkaar staan, inderdaad hang je dan zelf een beetje over het bad heen maar het is wel een grappig gezicht en de kindjes vinden het heel leuk, vandaar dat ik er ook aan dacht.
Voor nu gebruik ik een soort van waterbedje. Die leg je op het water en de kids liggen daarop. Ook heel leuk. Heb je je handen vrij en eht grote bad vinden ze geweldig
haha ja die waterbedjes had ik ook gezien.. Mja, dan heb ik dadelijk een bad met standaard die op het bad kan, badjes die in het bad kunnen staan, een bad-drijf-matrasje en badringen hahah, zal toch keuzes moeten maken denk ik zo Badstandaard heb ik al en denk dat ik voor 2 badringen ga! @ linda: hihi ja ging inderdaad even in 2 topics tegelijk
Wat een goed idee om een kraamcadeaulijst te maken, want er zullen genoeg mensen vragen wat je wilt hebben. Nou ik was me aan het vervelen, maar heb nu dus weer iets leuks om te doen! Thanks meiden! Wij geven trouwens ook (bijna) altijd houten speelgoed kado, want dat blijft zo mooi. Nog even een praktisch vraagje: wij hebben een 2e hands tweelingbox gekocht (115 bij 90cm). Er zit een boxkleed bij, maar ik wil graag een nieuwe. Nou kan ik ze nergens in die maat vinden. Hebben jullie nog tips?
ja dat is een beetje to much Die bad-drijf dingen zijn vooral leuk in het begin, maar nu zijn de kids er eigenlijk al te groot voor. Ze zijn dan zo aan het wiebelen dat ze er steeds bijna af vallen Wij gaan binnenkort ook op jacht naar een badring
@ habibas: ik heb een boxkleed op maat laten maken door iemand die ik op internet gevonden heb... je kunt precies doorgeven wat je wil en tis eeerg gaaf! En ze heeft d;r een bijpassende boxtas bijgemaakt Ze zijn trouwens wel aan de dunne kant, dus heb d'r nog wel iets onder liggen (zo'n schuimrubberen matje, wat mijn schoonmoeder heeft bekleed) Boxkleed Tweelingbox Twin Boxkleed op MAAT NIEUW! Hierbij een foto :
hahah ik denk het ook... stiekem heb ik namelijk ook nog een badje op standaard (gekregen van iemand hihi)....
Dankje Hebben die letters op de lade er zelf opgemaakt, en de box ook via marktplaats 2e hands gekocht dus helemaal 'ons eigen' gemaakt het kleed is trouwens aan 2 kanten te gebruiken!
Dubbel plezier voor 1 prijs dus?! Ik zie op de site dat het ook niet superduur is bij hun. Ik ga ze even mailen. Hoe lang heb jij op het kleed moeten wachten?
Uhhh even kijken in mn mail hoe het precies zat......: "U kunt 72,65 (36,95 boxkleed + 5,00 maattoeslag + 23,95 opbergzak + 6,75 verzendkosten) overmaken naar ...... Op dit moment bedraagt de levertijd ca. 2 werkweken nadat het bedrag voldaan is."
Vind de boxzak echt suuuuper, maar achteraf gezien wel duur, vergeleken met het boxkleed wat dan maar 13 euro duurder is.. maar goed, ben er wel heel blij mee want het 'kleed' de box wel echt heel mooi aan met die tas eraan Fotootje : Bekijk bijlage 55362 Oh, dit vond ik ook nog in mn mail: "Als u op Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen de zoekwoorden "boxkleed wijngaarden" invult krijgt u een overzicht van ons assortiment."
lindavnr ik zie dat er ook een lade in zit, ik kom alleen de bopita tweelingboxen tegen en die hebben geen laden. Welk merk is die van jullie?
@ jane: geen fláuw idee..volgens mij is er geen merk op te vinden?! Heb ik al eens eerder naar gekeken namelijk! Hij ziet er ook helemaal niet zelfgemaakt uit, dus ik heb echt geen idee.. Heb op marktplaats gewoon op tweelingbox gezocht en kwam toen uit bij deze.. maar heb geen idee waar die mensen hem gekocht hadden. Was toen wel speciaal op zoek naar 1 met lade, want dat vind ik wel echt ideaal... dus gewoon 1-2 keer in de week ff kijken op marktplaats, en de komende maanden komen er vast wel wat op met lade! en misschien weten de andere tweelingmama's wel merken??
Volgens mij hebben wij dezelfde box met lade, maar dan in koloniaalkleur. Ook van marktplaats, weet het merk ook niet. Die van ons is 115cm bij 90cm. Niet te groot of te klein, vindt hem perfect. Alleen noog een boxkleed dus Als je marktplaats idd goed in de gaten houdt, moet het wel lukken hoor! Tenzij je perse een nieuwe wilt natuurlijk...........
die van ons is ook 115 bij 90 inderdaad Echt zo'n ideale tussenmaat! niet zo mega groot als de officiele tweelingbox, en wel weer een stuk groter als de normale box Alleeen inderdaad geen boxkleed voor te vinden in de winkels! haha