Ok, het is allemaal dus heel verschillend. Ik vindt het ook heel moeilijk te bepalen maar ik voel het ook echt waar ik de hartjes kan horen. We hebben vanmiddag nog geen kamertje gekocht maar waarschijnlijk gaat het deze worden. We willen de muren dan wel wat rustiger houden dan op de foto en ook licht laminaat (wit/grijs) We willen er nog even een weekje over nadenken
Leuk kamertje! Met twee bedjes neem ik aan. Hier voelde ik Mette en Bjarne wat later dan Sverre, wat ik eigenlijk best raar vond. Rond de 19 wk ofzo. Sverre al bij 16/17 wk. Je zult waarschijnlijk straks, als je echt zeker weet dat je ze voelt, pas weten of wat je nu voelt echt de baby's zijn. (Beetje rare zin, maar je begrijpt het hopelijk...!) Dat had ik wel tenminste.
@ Linda: hoe was het vandaag in het ziekenhuis? hmmm je bent niet online geweest vandaag......dus hopelijk gaat alles goed óf lig je te bevallen! haha.
Ahhh..... dat verklaart waarom Linda nog niet online geweest is sinds haar ziekenhuisbezoek gisteren... Heeeel veel succes meid, en zet 'm op!!!! Je bent nu héél gauw mama van je 2 kanjers!!!!! ~~~buddy nieuws van Linda ~~~ Goedemorgen! Ben sinds gister opgenomen vanwege mijn bloeddruk en het jongentje reageerde op de ctg slecht op een harde buik. Ze willen daarom inleiden maar heb nog geen ontsluiting dus vanaf vandaag rijpen. Dit kan wel twee dagen of meer duren voordat ze kunnen starten. Groetjes, voel me best ok!
Heel veel succes Linda, hopelijk duurt het niet te lang.......... Zet 'm op! @Jane: leuke kamer zeg! Ik voelde achteraf gezien (net wat Kar zegt) ze met 17 weken, maar dacht toen dat het mijn darmen waren .
ha meiden, Nog even een dingetje, aangezien sommige van jullie me op hyves tegevoegd hebben Graag, wanneer het zo ver bij mij is en er hier door iemand een buddy bericht geplaatst wordt, hier verder niet op mn hyve reageren Want dan weet gelijk iedereen 't al en vindt het wel fijn als ik het zelf bekend kan maken enzo @ marye of Linda: zou een van jullie, wanneer mijn buddy bij de maart-mama's een buddybericht plaatst, het hier ook even willen laten weten? Heb ik bij jullie ook gedaan en is wel leuk als ze hier ook op de hoogte zijn!
Lindavnr: Ik zal mijn best doen, als ik het lees het meteen hier door te geven. Ik kom meestal wel een paar keer per dag kijken, dus dta moet zeker lukken!
haha ja dat is prima hoor, is geen ramp als het er niet gelijk dezelfde minuut staat Snap helemaal dat jij het druk hebt met de tweeling thuis en niet net als ik nog op dit moment elk uur zo ongeveer op het forum zit! Linda zal het waarschijnlijk tegen die tijd dat ik een keer ga bevallen (gods..alweer bijna 38 weken..!) ook wel mega druk hebben, als kers verse mama! haha.
Ik hou m'n mond, Lindavnr! Feliciteer ik je alleen hier! Groot gelijk hoor dat je het persoonlijk wil vertellen. Jeetje, alweer bijna 38 weken ja! Ik vind dat de laatste tijd erg mooie termijnen worden gehaald. Goed hoor. Zo zie je ook maar dat er geen gemiddelden gegeven kunnen worden bijna, van bevallingen.. Het gaat alle kanten op!
Jaa inderdaad Inderdaad wisselt het erg af met bevallingen en aantal weken, maar laatste tijd gaat het goed! Ga zo door meiden, zou ik zeggen! hahah Al vind ik 38 meer als mooi en mogen ze nu wel komen hoor!
Ik zie dat het hier ook alweer spannend is. Linda aan het bevallen en voor de andere Linda schiet het ook al behoorlijk op. Succes allemaal dames!
Linda: wat spannend. Ik hoop dat de bevalling meevalt en dat je snel je twee ukkies in je armen kunt hebben