Linda, spannend! Succes! Lindavnr, jij morgen ook al weer 38 weken. Gaat echt snel zeg. Nog heel even en jij hebt je wondertjes ook in je armen! Rest van de meiden, sorry, heb niet bijgelezen. Lukt me gewoon niet meer. Ik probeer jullie wel een beetje te volgen maar raak elke keer zoveel achter...succes in ieder geval allemaal!
nee, geen nieuws van Linda vandaag..hopelijk gaat het niet al te lang meer duren voor haar! wij hebben vandaag weer een echo gehad en vruchtwater is nog altijd voldoende en ook de navelstrengweerstand is prima. morgen hebben we een afspraak met de gyn, dan ga ik toch maar eens de mogelijkheden voor inleiden bespreken voor volgende week ofzo, als het dan nog niet gebeurd is...
Hi meiden, Fijn Lindavnr dat alles goed was bij de echo! Nu is het wachten op Linda........ Ik had vandaag groeiecho. De echoscopiste bezorgde me bijna een hartverzakking, want meisje B had op de curve een extreem klein hoofdje........Toen nog maar een keer gemeten en nu zit ze vlak onder de onderste curve, dus dat zag er een stuk beter uit gelukkig. Verder weegt A nu 2325gr en B 2005gr!! Allebei boven de 4 pond, dus daar ben ik heel erg blij mee! Niet veel vruchtwater, maar volgens haar genoeg. En navelstrengdoorbloeding is nog prima van allebei.
Super Habibas! ff schrikken dus, maar fijn dat het bij de 2e meting gewoon klopte! MOoie gewichten al!
Update van Linda: Vanmiddag 2 cm! Nu kijken of het zelf doorzet anders morgen vliezen breken en evt. infuus, heb wel weeen om de vijf min. Dus wie weet...!
Fijn dat er 2 cm ontsluiting is!! Morgen ben je dus sowieso mama! 9 maart, hahah, dat was de datum die ik gegokt had....dus ik vind dat ik ook mag morgen!! Heel veel succes!!
Oooeeehhh misschien nog wel vanavond en anders morgen dus!! Leuk leuk leuk!! Ben zo benieuwd naar de namen! ZET HEM OP!
ha meiden! Nog geen nieuws van Linda helaas! @ hier: Woehoeee ik heb nieuws over mijn komende bevalling! hahaha. Vanmorgen in het ziekenhuis geweest. had een andere gyn als die ik normaal heb, een hele aardige vrouw. Ze vroeg hoe het ging dus gezegd dat ik het behoorlijk zwaar heb. Dat snapte ze ook helemaal met 38 weken en nog voordat ik het kon vragen zei ze al dat het misschien dan wel een idee is om in te gaan leiden. Dus ik helemaal blij Ze heeft even getoucheerd en zat nu op 1 à 2 cm ontsluiting, baarmoedermond nog niet helemaal verweekt. (ongeveer drie kwart) We hebben afgesproken dat we morgen (!!!!) gaan inleiden! Om half 8 moet ik er zijn, en dan brengen ze gel in. Na uurtje of 2 kijken of deze heeft geholpen, anders nogmaals gel.. Verder bloeddruk gemeten en die was aan de hoge kant (140-90). Urine gecontroleerd maar was verder prima. Ze wilde me toch even aan de ctg en aan een bloeddrukmeet-apparaat (ofzoiets haha). Die meet elke 5 minuten je bloeddruk automatisch. Bleek dat deze gemiddeld op onderdruk 100/105 zat. Te hoog dus.. Had daarvoor al bloed moeten laten prikken. Gelukkig waren deze uitslagen prima en aan de hand daarvan is gelukkig besloten dat ik gewoon naar huis mocht gaan en dus vandaag nog lekker thuis ben. Wel moet ik opletten of ik me misselijk, duizelig of wat dan ook ga voelen, want dan moet ik direct komen. Ctg was trouwens verder goed, met de kindjes dus alles prima Maarrr ja, spannend dus want morgen gaat het gewoon gebeuren!! Ofja, dan wordt 't hele verhaal begonnen en met een beetje geluk is het morgen al zo ver...maar ook natuurlijk een goede kans dat het morgen nog allemaal niet zo snel gaat. Da's even afwachten.. Maar voor nu... is het allemaal heel onwerkelijk, dat ik gewoon echt morgen aan de gang ga!!! (ps: aub verder niets hierover op mijn hyves zetten )
Wat een goed nieuws Linda!! En dat je nu nog even lekker thuis kunt rommelen......... Spannend hoor, nu gaat het echt gebeuren! Fijn dat ze zo snel een besluit hebben genomen. Een heel fijne dag nog vandaag thuis en heel veel succes morgen (en misschien overmorgen....hoop het niet voor je!)! Zet 'm op! Straks heerlijk je 2 kindjes in je armen. Kun je het je voorstellen?! Ook voor andere Linda heel veel succes! Hopelijk horen we vandaag snel dat ze moeder is geworden. Ben ook heel benieuwd naar de namen. Wah, dan ben ik straks zo ongeveer de 1e op de lijst, brrrr........
Spannend zeg! Lijkt me wel heel raar dat je weet dat je binnen 2 dagen max. 2 kinderen hebt Super! Heel veel succes alvast en ik blijf het hier goed volgen
Spannend Lindavnr! Dan beval je (bijna of helemaal) gelijk met Linda, waar jullie het vorige week al over hadden
hahah ja dat zou wel echt toevallig zijn, maar dat hoop ik niet voor Linda hoor! Ik hoop dat zij haar kindjes al lekker heeft, of anders heel gauw, want anders is ze wel heel lang bezig. Inderdaad wel een heel raar idee dat we gewoon binnen nu en een paar dagen écht papa en mama zijn! besef ook nog niet helemaal dat het morgen echt gaat beginnen! Vindt het wel spannend, maar ben ook wel heel erg opgelucht en blij dat ik niet meer een hele tijd hoef aan te tobben!
Lindavnr: Eindelijk is het morgen dan zover! Spannend hoor!!! Heel veel succes alvast! En houd ons op de hoogte...