Linda en Lindavnr allebei bevallen dadelijk.. jeetje gaat echt snel Lindavnr zet hem op hoor morgen en daarna lekker genieten van je wondertjes in je armen
Ik raak wel in de war met alle Linda's!! 't is maar goed dat jullie een beetje op hetzelfde moment gaan bevallen Al denk ik dat Linda al aan het puffen is hoor... 't blijft zo lang stil!!
Spannend Lindavnr, lijkt me ook een raar idee dat je opeens twee kindjes hebt. Je hebt ze al maar het is toch anders. Ik ben ook benieuwd naar andere Linda
Indien de kids gisteren niet geboren zijn van Linda, zouden ze vandaag haar vliezen gaan breken en eventueel infuus aanbrengen... dus ik denk dat ze wel sowieso vandaag mama wordt!! ik hoop het in ieder geval voor haar, want anders gaat het wel heel lang duren!
*** Jeeuuuj Babynieuws van Linda!!! *** Twee uurtjes geleden zijn Evy en Timo geboren!! Alles gaat super volgens Linda, ze smst later meer! Proficiat meid!!!! Ben suuuper benieuwd naar de eerste foto's en natuurlijk je verhaal!
Nieuws van linda!!! Linda is bevallen van Evy en Timo. Hopelijk komt er via haar buddy later nog wat meer nieuws! Linda: eindelijk zijn ze er dan! Lekker genieten van je kids. Wat een leuke namen. Benm benieuwd naar je verhaal, foto's en hoe groot ze zijn. Maar dat komt allemaal vanzelf wel.GEFELICITEERD!!!!
Proficiat Linda!! Wat een schitterende namen weer!! Geniet van je wondertjes!! Ben ook heel benieuwd naar fotos en verhalen!!!
Linda gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertjes Evy en Timo geniet ervan en laat ons niet te lang wachten op foto's en je hele verrhaal
Linda, gefeliciteerd met Evy en Timo!! Ik ben heel erg benieuwd naar je verhaal, en naar de gewichten en naar foto's!! Maar voor nu vooral veel genieten voor jullie!!
Lindavnr, oooohhh wat spannend!! Jij dus morgen misschien wel 2 jochies! Ik zou ervoor gaan, 10-03-10 is een prachtige datum! Alvast heeeeeeeel veel succes!!
Linda, gefeliciteerd met Evy en Timo!!! Ben ook benieuwd naar je verhaal! (Lindavnr, succes en veel plezier als de kleintjes er zijn )