Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Weet trouwens niet of de maart mama's ervan op de hoogte zijn, maar voor Lindavnr is dit zeker van toepassing, als je kindje of in dit geval kindjes (dus misschien krijg je er wel 2) op de 10e in 2010 geboren word, krijg je een gratis lodger wrapper. Enne das altijd mooi meegenomen denk ik dan :p! Zie linkje! Overigens ook voor de mama's die nog moeten gaan bevallen natuurlijk, als het op de 10e is, even dit onthouden ;)!

Lodger ®

Ow blond, zie dat er ook al een topic over is hier op de site ;)! Kortom Lindavnr is er al van op de hoogte ;)!

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    ********BUDDYNIEUWS FUNNYME************

2CM ONTSLUITING EN REGELMATIGE HARDE BUIKEN DIE ERG PIJN DOEN. ALS DE ONTSLUITING IETS MEER WORDT KUNNEN ZE MORGEN MN VLIEZEN BREKEN.

**********einde bericht*************

Dit was om 23:00 uur

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Lindavnr van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zonen DAAN en JESSE
    hopenlijk keurt de kinderarts ze vandaag helemaal ok en mogen jullie lekker thuis van elkaar genieten...

Funny heel erg veel succes vandaag ik hoop dat je genoeg ontsluiting hebt zodat ze je vliezen kunnen breken...
    is nu wel heel erg zwaar voor je aan het worden.
    heel veel sterkte

4. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Wat een fantastisch nieuws!!! Van harte gefeliciteerd lindavnr met Daan en Jesse! :D En een mooie gewichten!! Super!

5. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    lindavnr, ook PROFICIAT met je 2 zoontjes! mooie gewichten!!!

vraagjes aan de zwangeren/bevallen meiden van een twin
    hebben jullie striemen?
    hoeveel zijn jullie in totaal verdikt tijdens de zwangerschap

ik was 2 weken terug, en dan dus 24w4d, slechts 7kg verdikt en ik vond dat wel ok maar nu op 2weken tijd ben ik in totaal 9kg verdikt en dat lijkt me toch wel een beetje veel, ok mijn buik is ook goed gegroeid in die 2 weken maar toch...

6. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Calani: Ik was in totaal 22 kg aangekomen. Ik ben nu al 19 kg afgevallen. En ik heb geen enkele striem opgelopen tijdens de zwangerschap :)

7. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Calani: je hebt fases volgens mij in het aankomen..vanaf 20 weken gaat het even hard, dan weer minder en dan op het eind. Tenminste zo ging het bij mij. Ik was in totaal 17 kilo aangekomen denk ik , maar ook al bevallen bij 31 weken....

Striemen. Een beetje maar! Ben er wel trots op ;) Vooral bij mijn navel is het "erg"

8. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Buddynieuws van Lindavnr!!!!

He, slecht nieuws voor ons... Het blijkt helemaal niet goed te gaan met Daan. Hij heeft allerlei gezondheidsproblemen zoals dat hij geen poepgaatje heeft en zijn slofdarm is niet af, die houdt halverwege op. Hij moet verschillende operaties en is vannacht over geplaatst naar t radboutzkh :(. We gaan er nu heen.

Jeetje wat heftig! zit gewoon met tranen in mijn ogen. Dit gun je niemand! Sterkte Lindavnr + Man, Daan en Jesse!
    Maar vooral Kom op Daan!!!

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Calani ik ben nu 27 weken en 4 dagen en ben van 58.4 kg voor mn zwangerschap nu gestegen naar 70.8 kilo gistermorgen dus 12,4 kilo.
    maar in het begin kwam ik geen gram aan terwijl ik niet ziek ofzo was geweest dan ga je ineens groeien en zwaarder worden..en dan stopt het weer... maar ze zeggen normaal met een eenling dat je elke week een kilo aankomt vanaf de 28e week.... zou dat voor ons dan dubbel tellen??
    tenminste voor mij want twee eiige tweelingen groeien meestal volgens de eenling curve zegt mn gyn , omdat ze niks hoeven te delen en alles voor zichzelf hebben....hmmmmmmzzz morgen op controle toch eens navragen hihihihihi

10. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ow wat erg nieuws :( Ik zit ook met traantjes ...
    Kleine Daan heel veelsterkte! Ook voor papa en mama en Jesse

11. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    *************buddienieuws funnyme*************

Mijn vliezen hebben ze net gebroken! Kindje wordt vandaag geboren! Krijg zo een infuus met weeen opwekkers!

**********einde bericht*******************

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Jeetje Lindavnr wat een heftig verhaal zeg....
    ik steek hier een kaarsje aan voor jullie en voor Daan.
    ik wens jullie heel erg veel sterkte in deze zware periode die komen gaat.

dikke knuffellllllllllllllllllllllllllllllllllllll

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Funny zet hem op!!!!!!

Marije heeft het maar druk met al dat buddynieuws :D

14. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Lindavnr, bah, wat een naar nieuws. Ik wens jullie allemaal sterkte, maar vooral ook Daan.

Heel heftig, ik hoop dat hij er zo goed mogelijk doorheen komt, het arme mannetje :(

15. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Allereerst; Lindavnr gefeliciteerd met de geboorte van Daan en Jesse!! (Weer een Daan erbij... :D) Maar daarnaast, wat een vreselijk naar nieuws. Heel veel sterkte allemaal en kleine Daan, zet 'em op mannetje!! Met zo'n naam moet je wel een 'taaie' zijn!! Je kunt het!!

16. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Lieve Linda vnr, dat is wel schrikken zeg... daar gaat je fijne kraamtijd :( Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd,mijn gedachten zijn bij jullie.
    Daan: kanjertje, we denken aan je hoor, zet m op!!!
    xxxxxxx

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Lindavnr wat een vreselijk nieuws, ik steek hier ook een kaarsje aan voor jullie. Daan zet hem op jongen

18. jeetje

jeetje Actief lid

4 apr 2007
    251
    0
    0
    ohw Lindavnr, wat een verschrikkelijk nieuws. Zit ook met tranen je berichtje te lezen....heel veel sterkte jullie allemaal. Maar wat Jipper ook al zegt: met zo een naam moet je wel een taaie zijn ;).

zet 'm op Daan!!!! Je kunt 't!!!!!

Ben wel erg benieuwd hoe het met Jesse gaat? Aangezien ze 1 eiig zijn?

19. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve Lindavnr, wat moet dat schrikken geweest zijn! Ik wens jullie heel veel sterkte!

20. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ohhh Linda, ik lees alles nu pas... Ten eerste, gefeliciteerd met DAAN EN JESSE!!
    Maar wat een naar nieuws over Daan.. :( :( Oh meid. Ik krijg het er ook koud van. Ik hoop dat hij snel en goed geholpen gaat worden. Heeeeeel veel sterkte met alles. Dikke knuffel.

Deel Deze Pagina