Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Funnyme, zet hem op!!! Eindelijk, eindelijk eindelijk! :) :)

Oh bah. Ik voel me echt naar door Lindavnr's nieuws. :( Gelukkig kunnen ze zoveel tegenwoordig. Maar hij is nog zo klein. En je wil dit gewoon niet. :(

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Lindavnr,
    Wat een naar bericht zeg! Zeker schrikken zoiets! Heel veel sterkte voor jullie allemaal!

Calani,
    Ik ben tijdens de zwangerschap van Malou en Ruben ongeveer 9 kilo aangekomen. Tijdens de zwangerschap van Benthe ben ik ongeveer 13 kilo aangekomen. En heb 'gelukkig' geen striemen overgehouden aan beide zwangerschappen.

Liefs, Hanneke!

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Calani, sorry ik kan je niet vertellen hoeveel ik aangekomen ben. Heb mezelf nooit gewogen en ook de gyn vroeg er nooit naar. Zal zo'n 15 kilo zijn geweest denk ik? Bij mijn eerste zwangerschap 12. Ik ben volgens mij ook afgevallen. Maar alles is er nu wel weer aangevreten hoor. :D :D
    Edit: en hier scheurden de striemen vanaf week 33 ongeveer mijn hele buik over. Ziet er niet uit nu. :( Het deed ook behoorlijk zeer op het laatst, ik voelde die huid scheuren. :(

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Autch, dat klinkt zelfs zeer :)!

5. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een heftig nieuws..........
    Toch van harte gefeliciteerd met Daan en Jesse (2 namen die bij ons ook in het lijstje stonden, als we jongetjes hadden gehad)!
    Maar wat vreselijk om te horen dat Daan veel problemen heeft:(. Heel veel sterkte Linda, man en jongetjes!!

DAAN zet 'm op!

6. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Calani: ik ben nu 18 kilo aangekomen in 35 weken. Ik groeide op een gegeven moment ook 1 kilo per week. Nu is dat toch wel verminderd.
    Ik hoop dat ik het net zo doe als Marije, nu al 19 kg kwijt, keurig hoor!!

Het gekke is dat ik wel striemen op mijn borsten heb (die zijn in het begin ehel hard gegroeid) en nog geen op mijn buik.......maar ga ervan uit dat dat nog wel gaat komen.......;)

7. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    jeetje wat een naar nieuws bij lindanvr, ik wens jullie héél veel sterkte, en wat ze zeggen, gelukkig kunnen de dokter dit wel oplossen, maar jeetje maak het toch maar eens mee, dikke knuffel

aan alle meiden, ENORM bedankt voor alle antwoorden, dat helpt me veel!! dan zal het wel normaal zijn dat ik plots zo snel aankom, en kar76, gewoon de huid voelen scheuren, brrrrrrrr, is ook vervelend!!

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Lees net jouw onderschrift Calani jij ook zwanger na tp van 2 cryo's en 27 weken onderweg alweer..

jeetje ik ook 27 weken 4 dagen zwanger na tp van 2 cryo's.
    1e echo waren 2 vruchtzakjes te zien met 5+4 en 2e echo met 6+4 ook inderdaad twee hartjes te zien.

was bij jullie de schok ook zo groot dat het er twee waren?
    wij hebben eerder in 2007 al een tp gehad van 2 cryo's en toen is alleen mn zoontje blijven plakken . dus we gingen nu ook uit van een kindje hihihihi
    wij waren aan het grappen en grollen bij de echo zo van poeh dadelijk zijn het er twee en dat doen we niet kan mijn lichaam niet aan etc gewoon aan het grappen he (meenden we niks van) de gyn lachte met ons mee en toen begon ze heel hard te lachen hardop en stak 2 vingers op wij keken op het scherm en daar zagen we onze wondertjes.....
    toen vielen we een week lang stil hahahahaha grappen erover is toch anders dan als het werkelijk zo is hahaha
    we schrokken wel we hebben dadelijk in totaal samen 5 kinderen
    Kan nu niet afwachten tot mn schatjes geboren zijn maar ja nog even een weekje of 10-12 geduld hebben hihihihihi

9. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even iets heel anders:
    Ik ben nog op zoek naar een verzorgingstas voor een tweeling. Een grote waar alles in kan en die ook nog praktisch is. Heeft iemand tips?

Thanks!

10. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ja, wij hebben die van de easywalker erbij gehaald. Kan op zich heel veel in. Soms vind ik hem niet altijd praktisch omdat ik hem nogal stijf vindt.

11. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Buddynieuws Lindavnr!!!

Hee, zijn nu met z'n vieren in Nijmegen. Gelukkig hier goed gerust gesteld dat ze dit vaker bij kindjes zien en het goed is te opereren. Ze doen dit vandaag of morgen. Verdere onderzoeken waren gelukkig goed. Dus we voelen ons een stuk opgeluchter ondanks dat t wel erg heftig is allemaal. Liefs.

Gelukkig dus toch positief nieuws! Heel veel succes met de operaties en alles er omheen! Daan: Kom op ventje!

12. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    wat fijn om een positiever berichtje te lezen!! Heel veel sterkte voor jullie, Lindavnr!!! Hoop dat de operatie snel plaatsvindt!!
    Mijn gedachten zijn bij jullie!!!

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    verzorgingstas: ik heb er een van kitch kitchen. heerlijk ruim, goed afneembaar :) ja je moet ervan houden, zijn vrij druk bedrukt ;)

14. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Fijn even zo'n positief berichtje te lezen! Heel veel sterkte hoor deze dagen tijdens de operatie! Het is toch je kleine man waar je je zorgen om maakt :(

15. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Kon op mijn werk de rest van de dag niet kijken, maar ik ben blij te lezen dat er een positiever berichtje is over 'kleinste' Daan.

Linda, Lindaman, Jesse en vooral Daan; nogmaals heel veel sterkte!! Ik zal vanavond een echt kaarsje branden en al mijn positieve energie jullie kant opsturen!

16. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad fijn dit wat positiever nieuws, ookal blijft het natuurlijk erg heftig. Hou jullie taai daar in Nijmegen!!

17. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor de tips!

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Fijn een wat positiever berichtje, ik woon niet ver van het Radboud dus jullie zijn vlakbij

19. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Lieve lindavnr en man,
    van harte met Daan en Jesse!
    Och, ik vind het zo naar voor jullie en vooral voor jullie kleine man dat hij nu al een operatie moet ondergaan. Wat zullen jullie zijn geschrokken! Ik hoop dat jullie snel kujnnen gaan genieten.

20. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Pffff wat een opluchting om wat beter nieuws te lezen! Het komt vast goed met de kleine Daan nu. Fijn ook dat jullie wat meer gerust gesteld zijn. Nogmaals heeeeeel veel sterkte voor jullie viertjes! Ik hoop dat je zelf ook snel herstelt, jeetje wat heftig zo vlak na de bevalling allemaal. *knuffel*

Deel Deze Pagina