Ik dacht ook het grote nieuws nu wel te zullen lezen, maar moet kennelijk nog even geduld hebben. Spannend..........
Dames, Ik heb niets meer gehoord en ga nu slapen. Ik zal Luca morgenmiddag even een berichtje sturen, wilde dat vandaag nog niet doen.
Nog geen nieuwes van Luca??? pffff duurt dat lang of niet..ze zou gisteren toch de ks krijgen? Hoop wel dat alles goed is met haar en haar mannen.
Ik heb even een sms naar Luca gestuurd met de vraag of alles goed is. Dat we aan haar denken en hopen dat ze nu gewoon lekker aan het genieten is met haar mannen... Misschien heeft ze door alles gewoon helemaal nog niet aan ons gedacht...
Update van Luca: Tristan (3450 gram) en Rafael (3200 gram) zijn alsnog na het breken van de vliezen, geen anesthesie beschikbaar wegens 3 uur durende operatie en weeen , 7 per 10 minuten, geboren via een ks. Wat een opluchting! Kindjes en Luca maken het goed!
Luca, van harte met Tristan en Rafael!! Wat een prachtige gewichten hebben ze. Ik hoop dat het goed met jullie gaat en wens je een voorspoedig herstel.
Luca,en Hubbie van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tristan en Rafael ik hoop dat jullie heerlijk aan het genieten zijn van jullie mannekes. ik wens je een hele fijne kraamtijd en geniet ze
Luca en Lucaman, van harte gefeliciteerd met Tristan en Rafael!!!! Wat een geweldige gewichten, onvoorstelbaar, wat moet dat zwaar zijn geweest de laatste weken. Respect hoor! Hoop dat je snel opknapt van de ks en dat jullie lekker genieten van je mannetjes!
Luca & Man van harte gefeliciteerd met jullie zoons Tristan en Rafael. Geweldige gewichten en wat zul je het idd zwaar gehad hebben!!! Super stoere namen en ik hoop dat je snel hersteld!!!
Luca en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tristan en Rafaƫl. en wat een mooie gewichten. Nu maar lekker genieten.
Ik was jullie helemaal kwijt! maar nu zie ik dat Luca is bevallen Proficiat!!! Geniet ervan Nu eerst even teruglezen...
Luca en Lucaman, gefeliciteerd met Tristan en Rafael! Wat een grote mannen zeg en wat een mooie namen! Hoop dat alles goed is met jullie en dat jullie snel met z'n 4-en thuis kunnen gaan genieten van elkaar. Als je tijd hebt ben ik benieuwd naar je bevallingsverhaal, want dat klonk nogal heftig?! Enne...welkom bij de Tweelingmama's !
Luca en man, van harte gefeliciteerd met TRISTAN en RAFAEL!! 2 stoere, grote boys!! Helemaal super! Hoop dat je snel herstelt van de keizersnee, zo te horen is het geen makkie geweest. Geniet van je mannetjes!
Lieve Luca (en man!) Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontjes TRISTAN en RAFAEL!!! Wat een prachtige gewichten en superleuke namen!!! Heel veel geluk samen!! En een spoedig herstel natuurlijk!!!