Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb altijd wel gelet of ze niet duf waren ofzo, maar eh als ze slapen, lekker laten slapen hoor!!!

2. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Linda fijn dat jullie thuis zijn, geniet van je kraamtijd.

Vandaag een kamertje gekocht bij babypark in Kesteren, we waren beide verliefd en de kamer was ook nog voor een leuke prijs. Hieronder een foto van de kamer, we hebben uiteraard een tweede ledikantje besteld.

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha meiden,

hier even moeilijk gehad gisteren..krig ontslag uit t ziekenhuis vandaag of morgen en tijdens t bespreken van hoe we t gaan doen gisteren kwamen we erachter dat het eigenlijk gewoon heel onpractisch is om in t ron. mc. don. huis te blijvn. dek kamrs zijn echt ingericht voor ouders en evt ouder kind, totaal neits voor babys. geen bedje, commode, bad, box wipstoel en ga zo maar door. daanaast ook niets van eten/voeding, luiers, flesjes en ga maar door. meeste valt wel van huis te halen maar we kunnen hem ook niet dagen in en campingbed laten slapen. naar huis zou voor hem veel beter zijn en ook voor ons om een ritme te kunnen maken. maar jeetje...beslissen dat we 45 min. rijden af zitten van daan, das erg heftig. alsof je tussen hen gaat kiezen... zijn er nog niet helemaal uit omdat de keuze maken gewoon heel dubbel voelt. voor wie moeten we t nu goed doen.. zucht..

voeding van daan was helaas niet oppgenomen door de maag, maar dat hadden ze al verteld dat dat kon gebeuren. hopelijk lukt t hem vandag wel.

ps. heb slecht toetsenbordje hier dus sorry voor de typfouten...

4. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Meis heb al gereageerd bij de maartmama's.
    Maar nogmaals een dikke knuffel van ons!

5. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    En nog even een foto van Florine:

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Jeetje lindavnr wat een moeilijke keus zeg, ti's dat ik verder ook niks in huis heb anders had je misschien hier kunnen komen. Mocht je even ontspanning zoeken of gewoon even lekker weg willen uit het ziekenhuis mag je altijd even langs komen mocht je daar behoefte aan hebben.

Marije wat een schatje is Florine.

7. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Moielijk hoor :( Ik dacht ook dat het ron.mcdonald daar wel op berekend was!
    Ik begrijp dat het een hele moeilijke keuze is, maar wat je ook beslist, het gaat niet om keuze maken tussen hen hoor ook al voelt dat wel zo. Je sterke mannetje weet dat jullie er voor hem zijn ook al kun je misschien straks niet elke minuut bij hem zijn :( En blijf in dit alles ook goed voor jezelf zorgen he!

Knuffel hoor!!

8. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Linda, wat naar dat het RmcD huis daar niet op berekend is.. Raar ook eigenlijk. En die keuze is ook moeilijk. Het voelt denk ik wel als kiezen ja. Maar dat is het niet natuurlijk. Woonde je nou maar dichterbij.. Wanneer mag Daan weer naar een streekziekenhuis bij jullie in de buurt??
    Meid, nogmaals veel sterkte. Wat je ook kiest, niet schuldig voelen, je kunt niet anders nu. *knuffel voor jou en Arno!*

9. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Marye, smelt!!! WAT een poepie, Florine! :D Ze kijkt heel helder uit haar ogen, is vast eentje waar je je handen nog aan vol krijgt. :D

Jane, mooi kamertje!! Lekker dat dat besloten en besteld is, geeft een rustig idee of niet?

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    nou..besluit genomen; wij gaan vandaag naAr huis. kraamzorg komt dan nog langs vanavond ivm jesse.
    blij dat we een beslissing hebben genomen, ook al blijft het rot voelen dat we ons mannetje hier moeten achterlaten.

tijd voor mezelf vinden is nu idd even lastig maar gaa denk ik beter als we thuis zijn, dan zit ik ook niet aan de tijden van eten enz. van het ziekenhuis vast.

nu lekker jesse in badje doen! zijn zo,n heeeerlijke ventjes allebei!!! wij zijn helemaal verliefd, ondanks alle trubbels.

11. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @lindavnr; Fijn dat jullie een besluit hebben genomen. Zoals Karel al schreef: voel je niet schuldig dat je Daan moet 'achterlaten'. Het is ook niet kiezen tussen je kleintjes, het kiezen uit wat het beste is voor allebei. En die keuze heb je nu gemaakt. Daan kan op dit moment nergens beter zijn dan in het ziekenhuis en Jesse heeft rust en regelmaat nodig. Ik vind dat jullie hele goede ouders zijn door zo'n bewuste keuze te maken! Kanjers zijn jullie, allevier!!! Veel sterkte meis!

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Lindavnr: heel erg veel sterkte met het reizen op en neer
    geloof meteen dat het een hele moeilijke beslissing geweest is.
    maar wel goed dat de kogel nu door de kerk is en jullie besloten hebben.
    doe je het rustig aan? in het ziekenhuis is daan echt in goede handen hoor. geniet van de rustmomenten thuis met Jesse.
    ik duim voor Daan dat ie snel opknapt van de operatie en goed kan eten.

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Hier vrijdg controle en groei echo gehad weer.
    beide liggen iets boven een kilo in gewicht het jongetje zelfs bijna 1100 gram.
    genoeg vruchtwater bloeddruk was 110/70 dus ook goed
    lagen nog steeds in stuit. dus moet nu een afspraak maken met de verpleegkundige en dan lees ik met haar het sectioboek door zodat ik weet wat er gaat gebeuren mocht het nodig zijn dat ze met keizersnede komen.
    gyn gaat nog steeds uit van een vroegere geboorte. maar ik zelf ga uit van 37 38 weken net zoals beide linda's
    over twee weken weer op controle en groei echo en bloedprikken mn hb is wat aan het zakken terwijl ik toch aan de staaltabletten zit dus.....

verder mag ik sávonds 2 paracetamols innemen voor het slapen zodat ik minder last van mn buik heb en mischien beter kan doorslapen..
    op naar betere nachten dus hihihihi

hoe gaat het met de andere zwangere dames???????

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Silvia, goede berichten! En hm.. stuit.. Tja, ze kunnen nog draaien maar het is wel goed vast het protocol gehoord te hebben. In ieder geval weet je dat je niet te lang na de 37 zult lopen, als je dat haalt (ik hoop het voor jou en de kids!). Ik hoop dat die paracetamol's gaan helpen. Ik sliep ook zo slecht, had zoveel buikpijn vanaf wk 25.. Maar mijn gyn vond het 'erbij horen'.

15. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lindavnr: jeetje wat een moeilijke beslissing hebben jullie moeten nemen! Maar ik denk dat het wel een goede keuze is.....Daan is in goede handen en Jesse bij jullie ook! Heel veel succes met op en neer reizen en hopelijk eet Daan heel snel zo goed dat hij ook snel thuis komt. Veel sterkte meid!!

@Silvia: fijn dat alles goed was bij de groeiecho. Het begint al aardig op te schieten en 28 weken is een echte mijlpaal! Hopelijk haal je gewoon de 37-38wk

Hier gaat het aardig de goede kant op. Ik vind het nu wel heel spannend worden hoor. De gyn (niet mijn eigen) zei dat als ik de 37 weken haal en het te zwaar vind worden ze helemaal niet moeilijk doen over inleiden. Liefst wil ik natuurlijk dat ze spontaan komen, maar vind het nu toch echt wel pittig worden en kan niet wachten........Ben er echt wel klaar voor.

16. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Kar76 dat geeft idd een heel fijn gevoel, het duurt nog wel even maar vindt het heerlijk om ermee bezig te zijn. Morgen gaan we kijken voor een kinderwagen, er is hier namelijk bij kidsroom een urban jungle in de aanbieding voor een mooie prijsje, scheelt echt een paarhonderd euro dus dan nemen we gok om hem gewoon te kopen. Mocht het misgaan ben ik er niet bang voor dat we hem weer goed kunnen verkopen.

Lindavnr fijn dat je een keuze hebt kunnen maken, gelukkig is Daan in goede handen. Geniet lekker van Jesse en snel heb je beide lekker thuis.

17. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Lindavnr: fijn dat jullie een keuze hebben kunnen maken. Denk je wel goed om jezelf. Ik weet helaas hoe heftig het is om zo heen en weer te reizen. En in zo'n periode gaat alles op automatische piloot. Maar denk om jezelf en om je andere kleine muppie! Heel veel sterkte!!

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Sorry hoor even Ego berichtje weer

Heb zo'n beroerde nacht gehad pffffff
    last van onrustige benen constant het gevoel dat ik ze moest bewegen of knakken of wat dan ook...heel raar kon er niet door liggen vanacht
    bij het omdraaien elke keer ontzettende buikpijn en heel veel druk bovenin op mn maag of darmen....echt heel raar had 2 paracetamols ingenomen voor het slapen gaan maar hielp niks dit keer pffffff
    moet er echt iets op gaan verzinnen want dit kan zo niet langer natuurlijk heb de hele dag mn zoontje van bijna 2 jaar hier lopen dus heb mn energie echt wel nodig pffffff

Maar goed 28 weken inderdaad nog een week of 10 te gaan....en dan genieten van mn wondertjes....
    denk dat ik na de bevalling deze periode ook wel snel vergeten ben..

fijne dag allemaal mensen

19. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    ah wat rot zo'n nacht... moet zeggen dat het bij mij kwam en ging, in bepaalde periodes veel wakker, veel kramp in mijn benen, daarna weer wat beter. (tot op het laatst toen sliep ik zoooo beroerd)

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    LInda: hoe is het met jou?? en de kids??

Lindavnr: mijn gedachten zijn veel bij jullie!! Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat!!

Deel Deze Pagina