ik ben vanmorgen met de mannetjes naar het ziekenhuis geweest. Ze krijgen allebei buisjes. Misschien dat de neusamandel ook verwijderd wordt, dat wordt tijdens de ingreep bekeken. 16 april moet het gaan gebeuren...
He bah Noor, op zich wel goed dat er iets gaat gebeuren maar het is niet leuk, zo'n operatie! Ik denk dat wij er met Sverre ook aan moeten geloven. Zullen we morgen horen. Vanochtend ging het goed (zie tweeling mama's topic..). Nog maar een afspraak in Assen te gaan en hopelijk ook in het UMCG. Ik heb het idee dat Bjarne toch slechter begint te horen. Hij kijkt zo vaak alsof hij het allemaal niet kan volgen..
Noor: Wat spannend, buisjes. Als die neusamandelen er uit moeten doen ze dat dan ook gelijk? Is wle beter dna dta ze 2 keer zouden moeten. Jane: Leuk kamertje! Silvia: Balen zeg zo'n rotnacht!
ja die buisjes is omdat ze (wrs al maaaaanden) vocht achter de trommelvliezen hebben, waardoor ze wrs slechter horen en mede daardoor slecht praten... is een kleine ingreep hoor, maar moet wel onder een roesje. En ja, als blijkt dat de neusamandel er ook uit moet, dan doet ie dat gelijk. zal het tegen die tijd wel spannend vinden...
nou dan kunnen we elkaar wrs de hand schudden Kar Hoop dat er goed nieuws volgt voor Bjarne, kan me je zorgen goed voorstellen hoor!! Knuf!
Waauuuww, voor het eerst sinds de bevalling heb ik vanmiddag onze Daan vast gehouden!!! Wat heerlijk...wow!!!!! Heb hem echt 3 minuutjes ofzo vast gehad na de bevalling, toen kwam Jesse al (die was we 12 minuutjes later...het hele bevallingsverhaal volgt een keertje..nog even geen tijd voor ) We zijn nu thuis dus, met Jesse. Ons mannetje doet het geweldig, echt, wat een scheetje! Hij komt voor de voedingen ongeveer om de 4-4.5 uur en vaak zodra wij hem ongeveer willen wekken voor de voeding, komt hij zelf. Super dus! Ook het gaan slapen gaat vooralsnog goed, hij dut lekker in na een tijdje zonder te huilen ofzo. Ik weet 't, dat kan natuurlijk echt nog wel komen, maar voor nu is het heerlijk, haha. Ohja, ik heb ook kennisgemaakt met de eerste spuitluier, hahaha. Bij de luier verschonen heeft hij nu al 2 keer richting de kraamhulp geplast, haha. Lekker nog niet naar ons, lief van 'm hè? Verder met Daan gaat het goed! Hij is volledig van de beademing en morfine af. Hij krijgt nog wel paracetamol. Hij houdt nu ook de borstvoeding deels binnen en heeft vandaag voor de eerste keer ontlasting gehad via de stoma! Hij is nu op de afdeling chirurgie. Dat is echt weer een hele stap in de goede richting! Geen intensive care of high care meer, maar een babykamer waar hij dus gewoon vastgehouden en geknuffeld mag worden. Ik ga nu weer gauw stoppen, dadelijk Jesse voeden (en dan mezelf voeden haha) @ Linda: Meid, super gefeliciteerd met je zoontje en dochtertje!!! Heerlijk! Geniet ervan!
Lindavnr wat een fijn nieuws! Geniet ervan Vandaag hebben wij een tweelingwagen gekocht, hij stond hier bij kidsroom in beuningen voor een hele leuke prijs. Afgelopen zaterdag in kesteren gekeken voor tweelingwagens maar je moet toch echt wel uitgaan van minimaal 1000 euro voor een beetje wagen In beuningen stond een urban jungle duo met accesoires voor paar honder euro minder. Normaal kost hij zo 1250 euro en nu hebben we hem voor 662 euro, inclusief de buggy, twee voetenzakken, twee reiswiegjes, een bumperbar en regenschermen. Als de prijs niet zo laag was geweest hadden we nog even gewacht maar omdat het tot zo'n 550 euro scheelt nemen we gewoon de gok dat alles goed gaat. Mocht het toch misgaan ben ik er niet bang voor om hem weer door te kunnen verkopen. Dit is hem geworden
Jane: wat een goede deal!! Kan me goed indenken dat je hem hebt gekocht! Super en een mooie wagen hoor
Oh wauw Jane! Groot gelijk dat je hem gekocht hebt! Zou ik ook gedaan hebben. En leuk voor zowel meisjes als jongens!
We zijn er ook echt blij mee, we hebben ook een hond en deze wagen is ook zeer geschikt voor in het bos
Lindavnr, wat een geweldige berichten!! Wat goed dat hij al naar een gewone afdeling is. En dat jullie hem weer mogen knuffelen, heerlijk. (Hoeveel wogen ze eigenlijk?? Ik ben zo benieuwd!) En die Jesse, wat een voorbeeldig kind! Ik hoop voor jullie dat hij lekker dit schema volhoudt.
Ja! Wij hebben de Easywalker maar die is vergelijkbaar; en die rijdt heerlijk. Met 1 hand te sturen dus ook handig als je ook nog een hond aan de riem hebt -zoals wij. En jullie dus.
LIndavnr: wat heerlijk om dit nieuws te lezen!! Ben er gewoon helemaal emo van!!! EN die Jesse: wat een topper!!! Duimen draaien nog door hier hoor!!
Wauw Lindavnr wat goed van Daan zeg dat is een echt vechter dat merk je wel. En Jesse klinkt me als een heerlijk kereltje wat zijn jullie verwend met 2 van zulke wondertjes.... geniet er maar lekker van
haha, het hele verhaal komt gauw maar om alvast te reageren; Daan kwas als eerste en woog 2505 gram en Jesse kwam 12 minuutjes later en woog 2765 gram. Jesse is afgevallen in het ziekenhuis tot de 2600 gram (prima dus) en woog gisteren alweer 2690 gram! Daan is ivm dat het voor hem te pijnlijk niet meer gewogen na de eerste keer wegen (dit omdat zijn buikje voor de operatie helemaal bol stond van het vocht en slijm), maar als het goed is is hij gisteren voor de eerste keer gewogen. Uhh, even vergeten wie het zei, maar inderdaad mogen we hem vanaf nu gewoon iedere dag eveb vasthouden en knuffelen. Echt, wat heerlijk!! Jesse mag zelfs mee als we willen, die mag gewoon ook op de afdeling bij Daan (dat mocht bij IC en high care niet) dus die mag dan over een paar daagjes een keer mee! Nou, verder weer een heerlijke nacht achter de rug met Jesse! Hij doet 't echt zo goed..weer geen kikje of huiltje bij het naar bed gaan na de voeding en onze wekker staat elke keer 4 uur na de voeding voor de volgende voeding en zo rond die tijd wordt hij ook ongeveer zelf wakker. Lekker dus! haha ben wel heeel benieuwd hoe dit met 2 kindjes gaat zeg. Want alle voedingen enzo dubbel, jeetje..! En voor ons gaat nu ook niet meer op "Het zijn de eerste 2 kindjes, dus je bent niet anders gewend dan dat het druk is"...haha, want dat zijn we nu wel Maar dat gaat vast goed komen. Even toch een vraagje erover; hoe doen/deden jullie dat in het begin? Tegelijk voeden? En hoe die je het dan met verschonen? De papa laten doen ofzo? En als je niet tegelijk voed; dan om en om en de een dus maar langer in zijn bedje laten liggen (huilen, als ie dat doet..)? hihi, alvast voorbereiden op wat binnenkomen komen gaat (Joehoe!! Heerlijk dat we er gewoon al aan mogen denken dat ons mannetje over een paar weekjes (1.5-2? als het goed gaat..) ook thuis is!