Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Lindavnr, dikke knuffel voor jou. Vervelend dat de uitslag van de testg van daan zo vaag is. Ik jhoop snel op goed bericht.

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Lindavnr: Sterkte met alle onderzoeken. Hopelijk krijgen jullie snel meer duidelijkheid.

3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    joanna: Gefeliciteerd, welkom. En neem goed je rust, dan kunnen ze zo maar weer en groeispurt maken hoor!

4. jeetje

jeetje Actief lid

4 apr 2007
    251
    0
    0
    Joanna, welkom en gefeliciteerd.

Habibas, hoe is het met jou? Moest je 24 uur in het ziekenhuis blijven en ben je nu weer thuis of moest je voorlopg blijven (hoop het niet voor je)

Lindavnr, dus ze moeten hetzelfde onderzoek dan nog een keer doen? Sneu hoor, hopelijk krijgen jullie snel meer duidelijkheid.
    Goed van je dat je uiteindelijk toch borst bent gaan geven want je twijfelde toch nog en neigde meer naar fles? (of haal ik je nu met iemand anders door de war?)
    Wat betreft het tegelijk voeden van een paar blz. terug, hier kunnen ze erg slecht op elkaar wachten en toen ik ze nog allebei borst gaf legde ik ze allebei op ons bed. 1 aan de ene kant op zijn zei, 1 aan de andere kant op zijn zei, en rolde ik zelf heen en weer. Werkte best goed vond ik zelf.

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ jeetje; Klopt ja, ik twijfelde heel erg maar wilde het wel proberen. Zéker toen bleek dat Daan gezondheidsproblemen had. Ben ook erg blij dat het gewoon goed loopt want het mannetje kan niet beter hebben dan borstvoeding op dit moment :)
    En jesse voeden we gewoon bij wanneer het niet genoeg is. Maar dit is tot nu toe nog maar 1 keer nodig geweest.
    Moet wel flink kolven nu want Daan krijgt nu 140 cc per dag. Mn borstvoeding loopt wel goed, maar dat is wel veel..Mgoed, ik kolf dan ook op dit moment 2, hoogstens 3 keer per dag omdat ik aan meer niet toe kom en 's nachts zie ik echt niet zitten want dan ben ik gebroken de volgende dag!

6. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    hoi dames

ben hier niet zo vaak ben heel erg moe
    ja bloed geprikt tekort aan ijzer en b12 vitamine slikken nu
    en vanmorgen om dat ik 39 jaar ben een nekplooi meting gehad
    ja een hele lage nekplooi netjes
    ze waren lekker aktief en hartjes weer gehoord super gewoon

7. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Mooie echo's naomi!

8. jeetje

jeetje Actief lid

4 apr 2007
    251
    0
    0
    lindavnr, gelijk heb je hoor, dat je niet 's nachts kolft. Kost erg veel energie en die heb je nu hard nodig! Ik geef ze nu om en om fles en borst en kolf nu 2 keer per dag ('s ochtends vroeg en 's avonds laat) om die flesjes zoveel mogelijk gevuld te krijgen maar dat lukt niet met maar 2 keer kolven maar moet er niet aan denken om 's nachts ook nog te moeten. Maar stiekem baal ik er wel erg van dat ze niet 100 % borst krijgen en soms is er een stemmetje in mijn hoofd dat zegt dat ik dan toch ook maar 's nachts moet gaan kolven. Gelukkig kan ik dat stemmetje nog steeds negeren, zou gewoon niet verstandig zijn.
    Hebben jullie al meer duidelijkheid van de kinderarts gekregen vandaag?

9. jeetje

jeetje Actief lid

4 apr 2007
    251
    0
    0
    oh, zie op twitter dat de voeding nu goed loopt en dat het onderzoek niet meer nodig is, wat goed!

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Jaa inderdaad, de vloeistof is vannacht/vanmorgen doorgelopen en uit de stoma gekomen! :D Verder is alles nu goed op gang en wordt nu elke dag zijn voeding omhoog gedaan. Hij zit nu op 7X20, morgen op 4X25 en 3X35, zondag 7X40 en maandag 7X50.
    Moet dus flink aan de kolf! Heb besloten Jesse overdag flesvoeding te gaan geven en zelf elke keer te kolven.
    's nachts geef ik Jesse borstvoeding omdat ik dan niet ga zitten kolven. Hopelijk is de melkproductie dan voldoende voor onze Daan. De kinderarts vond het ook wel een goed idee om jesse dan de fles te geven. Wel jammer, want vond het ook wel leuk, zo overdag de borst geven..lekker intiem. Maar goed, flesje geeft wel veel meer ruimte en dan ben ik bijna 1.5 uur bezig met Jesse voeden en kolven.

Verder hebben Daan en Jesse vandaag eindelijk weer samen in een bedje gelegen!!! Zooooo gaaf!! :D:D:D
    Hebben geflimd en foto's gemaakt, foto's komen zodra ik een keer weer tijd heb! :D

11. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Hey wat een geweldig nieuws!! 's nachts kolven is inderdaad niet ideaal... Fijn dat je het zo kunt oplossen!!
    De voeding gaat nu hard omhoog zeg! Hopelijk kan hij snel naar huis!

12. jeetje

jeetje Actief lid

4 apr 2007
    251
    0
    0
    go Daan go Daan Go Daan go Daan :D:D

13. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Linda dat het zo goed gaat met Daan!!
    En helemaal dat ze met zn 2tjes in bedje gelegen hebben, kan me voorstellen wat voor een fijn gevoel dat moet geven!!

Verder heb ik niet veel terug gelezen. Ik ben nog steeds zoooooo moe, heb echt amper puf om boe of bah te zeggen :)

Verder voel ik steeds een kleintje in mijn lies zitten, kennen jullie dat gevoel? Hihihi heel naar gevoel is dat ;)

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    #894 jedalin, 19 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2010
    Onze moppies :D
    haha Jesse is echt een stuk groter als Daan nu.. mgoed, die haalt hij nog wel in als grote broer van Jesse! :p

(heerlijk ook, die frons van Daan naar Jesse... zo van 'Euhj, wat doe jij in mn bed?!')

15. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooooohww wat ongeloofelijk sweet zeg!!!

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Wauw Lindavnr wat een super knapperds heb je daar toc zo samen... ben helemaal verliefd :)

zooo blij dat het de goede kant op gaat met Daan...u hopen dat ie snel naar huis toe mag en dat jullie eindelijk kunnen genieten van elkaar...

17. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    ooooooow Lindavnr: wat een mooie foto!!!! Die frons idd geweldig!!! En jahoor wat groei betreft dat komt wel weer goed!!
    Fijn dat het zo goed gaat, en zijn voedeingen gaan flink snel omhoog, super!! Ben benieuwd wanneer hij met jullie mee naar huis mag!!!

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Lindavnr wat een mooie foto

19. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    Lindavnr mooie foto van jouw jongens :D

20. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @lindavnr; Wat een supermooie foto van je mannen!! Wat zien ze er goed uit zeg! Mooie donkere haren ook.
    Fijn dat het allemaal goed gaat met Daan. Hopelijk mag hij snel lekker met jullie mee naar huis!

Deel Deze Pagina