Hahaha ja, hier kan vooral Mette er wat van. Die vindt het leuk om met een mond vol te 'blazen'. En gisteren begon Bjarne dat ook opeens te doen!!
Oh Lindavnr, was jou vergeten! Wat een goed nieuws van Daan, en wat geweldig dat hij zo goed hapte naar je borst! Dat is echt een goed teken! Weet je al iets meer of hij komend weekend naar huis mag?? Ik hoop het zo ontzettend voor jullie.
Habibas, gefeliciteerd met de geboorte van je dochters!!!! Heftige bevalling, hoop dat je snel opknapt. Ik had het helemaal gemist dat je meiden veel in gewicht schelen (maar daar zal ik wel overheen gelezen hebben ). Lindavnr, wat geweldig dat het zo goed gaat met Daan!!!! En wat betreft borst is het een natuurtalentje !!! Wat een knapperd. IK heb echt bewondering voor je hoor, hoe je het allemaal doet! Jij bent ook een Kanjer!!! Linda, hoe is het met en bij jou? Luca, ben echt heel benieuwd hoe het met jou gaat!? Ongetwijfeld zul je het veel te druk hebben om te reageren, maar ik hoop dat we binnenkort weer eens wat van je horen.
Hoi allemaal! Jeetje, wat lief dat je naar me vraagt Het is inderdaad druk hier. T. heeft veel last van darmkrampjes (zielig ) en wil dus het liefst de hele dag bij me zijn. En ook op schoot, niet in een sittertje naast me en dat maakt meelezen op zp heel fijn, maar reageren op iedereen wat lastiger. R. is bijna altijd een super blij mannetje, hij heeft weinig tot geen darmkrampjes . Verder lachen ze beide lekker veel en zijn ze heerlijk tevreden. Het staat bij mij op de agenda om ook bij de tweelingmama's mee te komen kletsen. Maar ben er nog niet aan toe gekomen. Lindavnr, ik vind dat je je hartstikke sterk toont voor je kindjes! En heel fijn om al het goede nieuws te lezen van de laatste tijd . @alle andere meiden: ik lees al jullie verhalen mee! Na de ergste darmkrampjes (we zitten nu op het hoogtepunt) schrijf ik ook weer meer mee!
Habibas, gefeliciteerd met Nynke en Bente!! Wat een bevalling zeg! Ik hoop dat jullie snel als gezinnetje mogen gaan genieten.
Tjonge heb een heleboel blz bijgelezen en ben weer helemaal op de hoogte van alle bevallingen e.d. Doe het nu dus maar even in 1x. Alle bevallen dames van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes! Wat zijn er prachtige foto's voorbij gekomen zeg! Joanna leuk dat je je weg hierheen gevonden hebt. Wel vervelend dat de kleintjes niet goed genoeg groeien, heb je inmiddels al meer duidelijkheid van de gyn of je moet blijven of niet? Lindavnr wat spannend zeg die operaties bij Daan, zo'n klein kereltje en dan al steeds zulke onderzoeken zielig hoor. Hopelijk gaat het allemaal goed komen. Hier alles ok, de dames kletsen mij inmiddels de oren van het hoofd, alweer 2,5 time flies.
ha meiden, Vandaag weer alles helemaal goed bij Daan! Ik heb zijn stoma vervangen. Was even frotten, maar goed..met wat oefening moet het wel lukken. Het lijkt erop dat we hem nu 1 x per dag moeten verschonen want hij lekt nogal omdat het wondje naast de stoma veel vocht uitkomt, waardoor de stoma weer wat loslaat. Hopelijk wordt dit lekken gauw minder en dan kunnen we 1 keer in de 2 dagen het stoma verschonen. Verder weer borstvoeding gegeven. Ging weer super! Morgen krijgt hij volledig zijn voedingen via de fles. Als hij dit goed doet, dan mag morgen(avond waarschijnlijk) zijn sonde eruit!! Super dus! Echt zooo fijn, dat stomme slangetje weg uit zn neus want hij vindt dat zoooo niet fijn. En dan mogen ook eindelijk z'n handjes uit die sokjes en hoeven ze niet meer met een speld vast aan zn broekje (zodat hij de sonde er niet uit kan trekken) De kinderarts nog even gesproken en die zei dat het toch wel bijna zeker is dat onze vent zaterdag of zondag mee naar huis mag! Hij drinkt zo goed.. joehoeee!! Morgen ook gesprek met de chirurg om de volgende operatie door te spreken.. ben benieuwd wat daar de verwachtingen zijn van het herstel enzo.. @ Tweeling mama's club: haha ik kom er totaal niet aan toe om daar in te springen en mee te lezen want er worden héle verhalen geschreven daar.. Wellicht over een tijdje?
Hoi meiden, Kom even hallo zeggen, kom echt totaal niet aan zp toe!!! Ben al blij als het me dit weekend lukt een paar foto's op hyves te zetten voor alle vrienden en mijn ouders te mailen met foto's (wonen ver weg dus die wil ik ook graag op de hoogte houden). Hier gaat alles goed, Timo heeft alleen veel krampen, VSM druppels lijken wel te werken gelukkig. Nou timo hoor ik alweer, ik ga ze badderen . Liefs van mij voor iedereen hier.
... nog even snel terug, speentje helpt @Linda, ga binnenkort jouw verhaal even bijlezen meid, want heb nog steeds niet goed gelezen wat er allemaal precies met Daan is gebeurd. Heb al wel op hyves gezien dat hij naar huis mag, wat super!!! Mijn bevallingsverhaal wil ik ook even opschrijven. Nou ik probeer in ieder geval hier af en toe mee te lezen .
Hoi! Linda, ik ken het gevoel dat je niet toe komt aan ZP. Lezen wel, schrijven niet. Lindavnr, wanneer mag Daan nu waarsch. naar huis? Zo, en ik heb eindelijk een goede site gevonden om foto's te verkleinen. Dus er komt een verlate spam actie Allereerst de eerste foto samen. Nog paarsige handjes omdat ze echt net waren geboren
Luca: wat een geweldige fotoos! En zulke knappe jongens. Je zult wel mega trots zijn Hoe heb je dat rompertje zo gemaakt? Leuk!!
Dank je, en jij ook Jane Ben wel heeeel erg blij en trots met ze inderdaad De rompertjes zijn gewoon gekocht hoor, maar beschreven en getekend met onuitwasbare stiften. Vonden we leuk voor hun eerste outfits, al was het nog net niet helemaal af (achterkant is wit gebleven) omdat mijn vruchtwater alsnog vervroegd brak...
Luca: Wat een prachtige kindjes!!! Kan Florine er 1 reserveren? Linda: Fijn om te horen dat alles goed gaat. En wanneer je wle tijd hebt zien we je vanzelf!