Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Lindavnr: fijn dat het nu weer iets beter gaat! En het lijkt me lastig hoor, tweeling en de extra zorg voor Daan. Maar jullie lijken er heel goed mee om te gaan!

@Marye: hihi, ik reserveer er een voor die mooie meid van je. Valt ze op donker of wat blonder? ;) :)

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    joehoe, hij heeft er uiteindelijk 21 uur opgezeten! :) Da's dus al heel wat! Hopelijk gaat het nu ook wat beter, al blijft het echt geluk hebben met het knippen, dat ie net precies goed geknipt is..

3. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Linda, hoe vaker je het doet hoe meer handigheid je erin krijgt! Let maar op, over een tijdje lachen jullie er om!
    Maar fijn dat het nu al beter gaat :D

Ik ben vanochtend weer op controle geweest. En ik ben een week vooruit gezet!!! Dus nu 15wk ipv 14 :)
    Dat schiet lekker op zo!
    En wat waren de kindjes alweer groot geworde! Van één kindje kon ze waarschijnlijk het geslacht al zien.
    Van de andere durfde ze het niet te zeggen.

We zijn dus weer helemaal in de wolken!!

4. Joanna1981

Joanna1981 Bekend lid

19 mrt 2010
    527
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik ben nu ruim 30 weken zwanger van een 2eiige tweeling. Nu voelde ik vorige week de linker niet. Ik naar de gyn. Blijkt dat de linker met de beentjes naar echts lag. Ik had em dus wel gevoeld maar niet wetende dat het die was.
    Hoe weet ik nu welke ik voel? De rechter is veel drukker.........
    Ik wil ook niet elke week een extra controle.....maar ja, als het moet dan moet het.

Groetjes Joanna

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah dat probleem had ik ook: had alle vier de voetjes bij elkaar liggen en dus geen flauw idee elke van de 2 ik dan voelde..
    de gyn vond het niet nodig om meer afspraken te plannen dan 1 keer in de 2 weken.. vanaf week 36 ofzo pas moest ik 1 keer in de week komen..

6. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Bij mij lag sofia ook met de benen naar binnen. Romy kickte me helemaal bont en blauw maar sofia voelde ik niet. Ik voelde soms alleen maar haar rug tegen mijn buik duwen :)
    Bij mij zijn ze ook niet meer veranderd qua ligging, dus misschien dat je eens tijdens een echo goed kutn kijken/vragen hoe ze ligen, zodat je het een beetje weet...

7. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Jizzy fijn dat alles goed is en dat je een week vooruit bent gezet, voel je je alweer beter? Heb je nog mooie echoplaatjes meegekregen?

8. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Lindavnr: Wat goed, 21 uur is al eeen hele vooruitgang. Je wordt er vast steeds handiger in!

Luca: ik heb het nog even gevraagd, we gaan voor donker :)

Joanna: Ik wist het ook niet meer omdat Florine met haar beentjes naar binnen lag... Heb me er maar niet te druk om gemaakt...

9. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jane; helaas geen mooie foto meegekregen :(
    Ik voel me qua energie ietsiepietsie beter, maar mijn buik begint echt wel meer pijn te doen. Dit komt natuurlijk door het groeien.

Heb jij daar ook last van??

10. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    joanna, ik voel het ene kindje al weken vaker dan het andere
    ik zou me geen zorgen maken

lindnvr, wat goed 21uur!

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Jeuuuj en vandaag 24 uur gehaald! :D

En nog meer goed nieuws; onze mannen zijn vanmorgen door de wijkvk gewogen:
    Jesse weegt 3550 gram!!!!! (500 gram aangekomen in 8 dagen! haha) en Daan 2870!! :)
    Gaat super goed dus! :D

12. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Kijk! Oefening baart kunst :D Hartstikke goed! En wat groeien ze goed! JEUHHH:)

13. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Lindavnr: Wat fijn dat ze zo goed gegroeid zijn! En super dat hij 24 uur is blijven zitten zeg!

14. bereke

bereke Niet meer actief

Linda, fijn dat het zo goed gaat!

Hier gisteren echo gehad. Alles was weer goed. Volgende week donderdag terug "gewone" gyn. bezoeken en vrijdag een uitgebreide echo in Leuven.
    We weten trouwens het geslacht al. Maar hou het nog even geheim tot we zeker zijn. Het is nog vroeg hé!

15. bereke

bereke Niet meer actief

Ik hoop trouwens dat ik binnenkort echt eens fatsoenlijk ga reageren op iedereen. Ben nu nog zo moe en heb vaak de puf gewoon niet. Maar dat zal nog wel beteren hé!

16. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Lindavnr: wat goed dat jullie er handigheid in krijgen en dat het goed gaat met de jochies :D

Bereke: Fijn dat de echo goed was en dat je het geslacht al weet! We zijn benieuwd ;)

17. bereke

bereke Niet meer actief

Nog even geduld :). Had trouwens niet verwacht dat ze dit nu al zouden zijn. Dus ben nog niet 100% zeker dat het wel klopt ;)...

18. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Bereke, bij mij hebben ze het op dezelfde zw termijn gezien en ze hadden gelijk...
    en ivm dat moe zijn, bij mij is dat eigenlijk nooit helemaal weggegaan terwijl ik normaal helemaal niet snel moe ben, denk dat je van een tweeling meer moe bent dan van eentje...

19. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook bij mij was al vermoedelijk een geslacht te zien; de verloskundige zei ; " hier zou wel eens wat kunnen hangen :D" en bij de andere zei ze; "hier durf ik niks over te zeggen"
    Dat kindje lag ook niet echt goed ervoor.

Ik denk dus dat er zowiezo een jongentje bij zit ( dat zei mijn intuïtie ook al ) maar mijn man wil absoluut nog nergens vanuit gaan.

Herkennen jullie dit? Hoe vroeg zagen ze een jongentje bij jullie?? En klopte dit uiteindelijk ook??

Ook wij houden het voor iedereen geheim, maar er is niemand die mij hier persoonlijk kent dus kan het met jullie wel delen :D

20. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hier wilde de gyn nooit kijken voor de 20-wk echo, dus toen hebben we het pas gehoord. Meisje/jongen en ze zat dus goed! :D Rond de 32 weken dachten ze opeens dat er toch 2 meiden waren, maar nee. Bjarne liet zich gewoon niet meer goed zien vanaf dat moment, tot de laatste echo tijdens de bevalling. Toen opeens zagen we weer een piemeltje! :D

Deel Deze Pagina