Hier hebben we ook een pretecho gehad en we hebben de geslachten duidelijk kunnen zien Het worden 2 jongentjes!! Zo ik heb mijn man nog nooit zo breed zien smilen! Het was alsof hij er zelf 2 piemels bij kreeg tussen zijn benen want hij liep me toch wijdbeens van stoerigeid hahahaha Maar we houden het verder stil, maar hier kan ik het wel vertellen aangezien er niemand mij hier persoonlijk kent
Hoi, mag me ook melden als mama van een 2ling, gister via spoed echo bij erge buikpijn dat er 2 kindjes zaten ipv de 1 die ik verwachtte. Groetjes
Welkom meisjeV!! Vast wel even schrikken voor je/jullie Zie dat we op dezelfde dag naar de gyn moeten ( 26e )
Hoi, dat was het zeker. Ik had namelijk de hele avond en nacht ervoor buikpijn. De vk had gezegd dat als het erger werd ik moest bellen, dan zou ze spoed echo regelen. 's morgens werd het idd erger. Heb toen 's middags een echo gehad. Had me al voorbereid op slecht nieuws, omdat het voor mn gevoel niet goed zat. Maar ipv slecht nieuws kregen we 2 kloppende hartjes te zien. Was met mn vader, mn vriend kon niet zo snel van zn werk weg. Moest hem bellen om te vertellen dat het goed zat, maar hij dacht dat ik een grapje maakte toen ik vertelde dat het er 2 waren. Voor zover ze kon zien was het 2 eiig, en dat is appart. Zit namelijk geen enkele 2ling bij ons in de fam. Als dit goed gaat worden dit de eerste. Zowel mijn kindjes als een 2ling in de fam. Na t zien van de echo was mn vriend nog steeds niet echt overtuigd, hij vind het nog maar een raar idee, want we hebben er wel eens een grapje over gemaakt. Omdat ik nu zieker ben bij deze zwangerschap dan bij de vorige maakte ik de dag ervoor nog de opmerking; 'ben dr zo ziek van, misschien zijn het er wel 2 ' Nooit verwacht dat het ook echt zo zou zijn !! Super blij mee. Idd 26ste naar de gyn. Vanmorgen gebelt door de vk voor deze afspraak. Hij wilde me snel zien om even te kijken naar de 2ling (of het echt een 2 eiige is enz)
Proficiat MeisjeV, zal inderdaad wel even schrikken zijn geweest maar gelukkig dubbel goed nieuws dan geen goed nieuws
Even ego: Whaha Heb net de 2 kids helemaal zelf tegelijk gevoed En het lukte ook nog, leuk man! gewoon helemaal alleen neergelegd bij me terwijl arno aan het koken was Hij heeft wel een foto gemaakt, dat kon ik niet meer zelf doen hahah.. ff uploaden!
Jizzy, geweldig!! 2 jongens! MeisjeV: Gefeliciteerd! En welkom! Wat een verrassing he? Wij kwamen er ook met een extra/spoed echo achter omdat ik veel bloed was verloren. Wat fijn dat je alweer zo snel naar de gyn mag! Weten ze nu overigens waar je buikpijn van kwam? En is die over gegaan?
@ Kar: hahah nee, iets minder stoer dus Geef flesvoeding ondertussen, borstvoeding ben ik mee gestopt.. Hoe is het met jouw ukkies? Houd trouw je www's bij over Bjarne! Hopelijk gaat het gauw weer goed met je mannetje,.
Hoi, mn buikpijn was bandenpijn. Dus heb het nog steeds wel, alleen weet nu dat het niet ernstig is. Maar ja, nog steeds vervelend en in de gaten houden. Nu wel stuk ontspannender. Leuk om te lezen hoe jullie het aanpakken. Alvast een idee voor wat mij te wachten staat ! Fijne avond nog
Zo jij bent daar handig in! Bij mij belande er zo meer melk naast de meiden als in de meiden Leuke foto!!
Haha Lindavnr, dat heb ik ook al eens gedaan toen twee kleintjes tegelijk honger hadden Werd de BV te zwaar? En hoe gaat het verder met Daan en Jesse? En het stoma? MeisjeV, gefeliciteerd! Hier druk, maar alles gaat goed!
@ karel: stond er ook van te kijken dat dat gewoon goed ging! Het aller meest nog dat ik ze zelf zo neergelegd kreeg, zonder ze half om te laten rollen als ik de ander pakte om op mn schoot te leggen hahah. @ Luca: jaa het is wel handig als ze beide honger hebben en het scheelt natuurlijk een hoop tijd, was nu binnen een half uur met beide klaar! (ze drinken dan ook snel hoor, met 10 minuutjes hebben ze de fles leeg.) Borstvoeding geven vond ik zelf gewoon niet meer leuk. Zat heel veel tijd in en nja, ik werd er gewoon niet meer blij van. Het kolven vond ik ook vervelend worden, had er echt geen zin meer in. Dus vandaar gestopt, ondanks dat de productie wel erg goed was. maar ach ja.. Stoma gaat goed! Ze zitten er nu weer een stuk langer op en het loopt eindelijk weer lekker! Echt een opluchting! Fijn dat alles goed gaat daar!
Dat kolven is echt tijdrovend ja, vooral als er nog eens een kindje tussendoor komt Wat fijn dat alles met het stoma goed gaat! Nogmaals mijn complimenten over hoe sterk jij/jullie omgaan met de operatie?(s) en zorgen! En ja, super leuke foto!
Ha meiden, naar het cb geweest vandaag! Beide jongens doen het super: Daan weegt nu 3420 gram en 50,3 cm en Jesse 3830 gram en 53,5 cm.