Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tess23

tess23 Lid

23 nov 2009
    14
    0
    0
    jaaa hij is gelukt dank je wel karel1978!!

2. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Jizzy heb je al nieuws?

3. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Meiden!

Terug van de 20wk echo, hele middag in de stress gezeten, maar gelukkig allemaal voor niks!!
    De kindjes zijn tot nu toe helemaal gezond verklaard!

Ze zijn ook beiden bijna even groot, dus geen week verschil ertussen. Het ene kindje weegt ongeveer 263 gr en het andere 267 gr, dus ook dat is zo goed als gelijk :)

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    super, gaat goed dus!! :D
    Fijn!!!

5. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    helena, jeetje ja dat is een groot verschil, wel leuk dat ze het beide nu goed doen!! en is er nog steeds een lengteverschil tss beide?

luca, dat kan ik nu heel goed begrijpen, die pijn, maar leuk om te lezen da t het snel betert!!

jizzy, wat goed je 20w echo!!

@me:
    Ze zijn vannacht geboren!!! S avonds contracties met pijn gekregen ondanks de weeënremmers, en de pijn en de contracties namen toe... dus is de gyn me voor de derde keer die dag komen onderzoeken en ja hoor, mevrouw uw kindjes komen eraan, we gaan alles regelen voor de keizersnede....
    Delphine is geboren om 00u01, 1kg877 en Alexandra om 00u04, 2kg133, ze hebben beiden even zuurstof nodig gehad, erna heb ik ze al meteen skin to skin mogen leggen, en Alexandra heeft zelf een beetje aan mijn borst gezogen!!
    de keizersnede is me goed meegevallen, de kindjes doen het goed maar liggen natuurlijk op couveuse en ik heb het er ENORM moeilijk mee dat anderen ze continu flesjes geven, verversen en dergelijke, ik moet nl rusten, mag nog niet stappen, wat enorm vervelend is, ben dus afhankelijk van de vroedvrouwen om naar de couveuse te gaan, heb al wat tranen gelaten want ging bijv deze middag naar hun toe (2e keer nog maar vandaag) en toen mocht ik ze niet bij mij nemen omdat ze juist te drinken hadden gekregen, tranen met tuiten, gelukkig was mijn moeder er om me te troosten, ze doen daar echt hun best de vroedvrouwen, heb er vertrouwen in maar heb zoiets van dat het mijn kindjes zijn en als ik aangeef er veel bij te willen zijn, dat ze dat moeten respecteren, ze zeggen dat ik dan de komende dagen ga instorten omdat ik me overdoe, wel let it be, vind het echt niet leuk in mijn kamer zonder babies en buik, ik wil ze zoveel mogelijk zien en liefst ook voelen!
    goed ga jullie niet meer belasten met mijn gezaag, er was zonet een lieve vroedvrouw en om 17u30 mogen we eens gaan voor aan te leggen en ook gewoon om te knuffelen, mijn man heeft ze nog niet eens in zijn armen gehad (ook omdat hij er een beetje bang van is, ze zijn zo klein zegt hij)

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ahhh meisje, PROFICIAT!!!!! Wauww! Jouw 2 meiden zijn er!

Wat rot dat je er zo weinig bij kan zijn en ze zo weinig mag knuffelen. Lijkt me heftig! Gewoon doorzeuren en zeggen dat je ze wilt knuffelen hoor! Da's voor zowel jou als voor je meisjes super belangrijk!!

Succes met aansterken en hopelijk voel je je gauw iets fitter.

7. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Calani, gefeliciteerd met de geboorte van Delphine en Alexandra!!!:D:D:D

Veel succes/sterkte met je herstel, en er zullen waarschijnlijk nog een stortvloed aan kraamtranen komen ;). Is helemaal normaal, probeer te letten op je herstel, maar bovenal ook lekker trouw blijven aan je eigen wensen en ideeën!

Ik vond die afhankelijkheid ook heel moeilijk, maar met een paar dagen ben je weer een stuk mobieler :). Wel rustig aan doen ;):)

8. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Calani: Proficiat meid!!! Wat een mooie namen zeg!! Als je bv geef moet je toch vaak naar je meiden? Je hebt gewoon recht op bezoek hoor!! Dus lekker gaan als het kan. Misschien dat je man vaak langs kan komen? Pas goed op jezelf en geniet van je meiden!!!

9. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    En Jizzy, gefeliciteerd met de goede 20-weken echo!!

10. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Calani wat een nieuws!!! gefeliciteerd!!!

11. bereke

bereke Niet meer actief

Calani, een hele dikke proficiat met je twee meiden! Hele mooie namen trouwens! Hopelijk herstel je heel vlug en kan je er heel vaak naartoe gaan de komende dagen.

Jizzy, oh super dat je echo goed was! Kan je weer volop gaan genieten.

We zijn net terug thuis van extra echo. Alles was stabiel gebleven. Oef oef oef! Hopelijk mag dit zo blijven verder gaan!!!
    Nu donderdag weer terug en maandag "officiële" 20weken echo. Ik zeg "officieel" omdat er nu natuurlijk al heel veel gekeken is naar hersentjes,...

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Calani wauw wat snel ineens toch nog.

Van harte gefeliciteerd met jullie twee prachtige dochters.
    blij om te horen dat de ks je mee gevallen is....
    ik hoop dat jij en je meiden heel snel herstellen en jullie lekker van elkaar kunnen genieten....

@ jizzy gefeliciteerd met de goede echo
    @Bereke ook jij een goede echo weer gelukkig maar

13. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Calani,
    gefeliciteerd met
    Delphine en Alexandra!!!

Gelukkig dat alles goed is gegaan. Mooie gewichten hoor! Drinken ze allebei al goed?
    Wat Luca al zei, over een paar dagen voel je je weer wat meer mens en kun je je kinderen beter verzorgen. Daarnaast kan ik je alleen maar aanraden om goed te informeren naar hun voedingsschema en aan te geven welke voeding jij komt doen. Zo wordt je niet weer teleurgesteld en kun je ze ook aan gaan leggen als je bv wilt gaan geven.
    Geniet lekker van je meiden!

Jizzy, super zo'n goede echo!

Bereke, fijn dat alles nog steeds stabiel is.

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Calani, gefeliciteerd met je meiden!

Wat een mooie namen ook weer...! :) En ook voor de termijn prachtige gewichten toch??

Wat is het trouwens nog plotseling en snel gegaan zeg!! :$ Neem de tijd voor jezelf, het gaat vast snel beter. Een hele fijne kraamtijd gewenst!!

Jizzy, wat fijn, een goede echo! :) :) :)

En ook Bereke weer goed nieuws! Joepie!! :)

15. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Jizzy wat fijn dat alles goed was! Onze meisjes waren ook rond de 266 gram. Heb je nog mooie plaatjes?

Calani proficiat met je 2 meiden! Mooie namen hoor

Bereke wat fijn dat alles goed is! Ik mag vanmiddag weer naar de gyn voor een echo

16. tess23

tess23 Lid

23 nov 2009
    14
    0
    0
    calani gefeliciteerd met je mooie dochtertjes, ik hoop dat je er lekker van gaat genieten!!

@jizzy, ook echt fijn voor jou kan je ook weer gaan genieten!!

ik moet donderdag weer voor een echo, maar heb heel naar gedroomt ben zooo zenuwachtig!! hoop echt dat alles goed gaat en is!!

17. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    Calani:gefeliciteerd met de geboorte van je dochters
    Jizzy,fijn dat alles goed is :D

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Tess; maak je maar niet te druk meid, komt vast en zeker goed!
    Die enge dromen horen er meestal bij.. dat herkennen waarschijnlijk de meeste mama's in spé!

@ bereke; Fijn dat alles helemala prima was! :D

@ jane: succes vandaag meid!

@ Jizzy: super dat de echo goed was! Geniet ervan! :D

@ allen: Zie mijn onderschrift!! :D:D:D hihi. Ben jullie super dankbaar als jullie me helpen! :)

19. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Calani: wow, toch nog snel bevallen! Gefeliciteerd met Delphine en Alexandra!!!
    Wat krijgen alle tweelingen toch mooie namen!
    Hoop dat je je meisjes snel mee naar huis mag nemen!

20. tess23

tess23 Lid

23 nov 2009
    14
    0
    0
    even een vraag heb donderdag dan weer een echo ben dan 9 weken en 3 dagen!! maar zal deze echo inwendig gedaan worden of uitwendig. wil namelijk mijn moeder en schoonmoeder meenemen!!
    liefs

Deel Deze Pagina