Nou gelukkig toch? ben jij ook weer gerustgesteld.. Nog 10 dagen wachten tot de 2e echo.. duurt zo lang.. té lang ;p
Bereke wat een super nieuws weer Patroesjka hier teste ik ook 3 dagen voor NOD positief en met 10 weken wisten wij dat we een tweeling verwachtte. Silvia jeetje wat een toeter zeg, zal nu echt wel zwaar zijn Vandaag weer bij de gyn geweest en alles goed met onze meiden! Vruchtwater gelijk en zelfs het kleinste meisje is bijgegroeid, ze zijn nu beide even groot. Oh wat ben ik weer blij. Vandaag eerste les zwangerschapsyoga gehad, erg leuk en ontspannend
Wauw Silvia!! Wat een mooie buik! Zwaaaaaaar lijkt me (weet ik ). Jeetje joh, dat je al 37+ bent.. dat hadden ze je niet voorspeld he?! Goed hoor! Maar ik kan me voorstellen dat ze nu wel mogen komen. Patroeschka, gefeliciteerd!! Jullie hebben dus ook nog een grote broer erbij! Hier moesten we ook een kamertje bij bouwen, en uiteindelijk een nieuwe auto kopen. Bereke, goed te lezen dat het je darmen waren en dat alles verder rustig is, nog maar een week of 4 en dan ben je 'veilig'!! Goed hoor! Met alle andere meiden ook alles goed, zo te lezen, fijn hoor!
Dat had ik dus ook, dat voorgevoel, ik heb het zelfs tegen iemand op mijn werk gezegd, vlak voordat we erachter kwamen dat het er idd twee waren. En toch was het nog wel een verrassing/schok hoor! D:
gisteren een suikertest gehad ! vandaag gebeld voor uitslag ja wat ik al had verwacht ik heb het weer zwangerschapdiabetis morgen weer naar ziekenhuis krijg te horen wat ze gaan doen pff zit er op dit moment helemaal door heen
Oh nee toch Naomi. Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit! Dikke knuffel en veel succes morgen.
mijn suiker was maar licht verhoogd wel voor de zekerheid onder controle van de internist en dieet en ik heb zwangerschapischas en nu als ik begin te lopen is mijn rechterbeen helemaal verdoofd daar moet ik nu voor naar de neuroloog . ben verlopig nog wel ff zoet er mee op en neer naar ziekenhuis
Voelde me al dagen wel weer vrij aardig, maar nu kun je me weer opvegen. Moe en misselijk tot en met.. blllg.
Naomi en Patroesjka wat vervelend zeg dat jullie beiden vervelende zwangerschapskwalen hebben. Ik hoop dat het snel minder wordt
ik breek even in voor baby nieuws van silvia ze vroeg even of ik het wilde melden ze is gister bevallen om 19:26 en 19:27 van een gezonde zoon en dochter
Ohh Sylvia!!! Proficiat meid!!!! Met een keizersnede, gok ik? aangezien het 1 minuut scheelt.. Ben heel erg benieuwd naar de namen en je verhaal!! Geniet van je kindjes meid!!!!
ze is inderdaad bevallen met keizersnede weet niet of het gezegd mag worden maar aangezien de namen al de ronde gingen haha in andere topic heten ze luuk en sanne
Erg leuke namen!! Hmm, was geen geplande keizersnede toch? Want die stond pas na het weekend gepland..meende ik zo
Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon en dochter, Silvia!!! Ja, volgens mij was je pas voor na pinksteren gepland, toch een spoed ks geworden? Ben benieuwd naar je verhaal!