@Silvia; Gefeliciteerd met de geboorte van Luuk (hele mooie naam... ) en Sanne !!! Geniet er lekker van!!
dank jullie wel allemaal ik zat bij opname gisteren om tijd voor ks te bespreken voor ak dinsdag en toen begonnen de weeen,om 15.15 had ik controle bij gyn en die vertrouwde het niet dus aan ctg en volop activiteit en binnen een uur 3 cm ontsluiting. besloten om dus maar gisteren de ks te doen. ze zijn helemaal perfect klein maar fijn. Sanne beetje problemen om op temp te blijven dus die ligt nog even in een couveuse.Luuk ligt lekker bij mij op de kamer.. heb een privekamer met tv internet en telefoon voel me echt super verwend. Ks is me reuze meegevallen ook niet zo veel last ervan tot nu toe. dikke kusssss van een trotse mama
hey syl super echt genieten omdat je in de sms vroeg over langs komen misschien kan als jij je goed voel morgen avond??? ik sms je nog wel
Silvia, gefeliciteerd met Luuk en Sanne! Fijn dat het met jullie allemaal goed gaat. IKk hoop op een spoedig herstel voor je. Geniet van je kleintjes
Silvia GEFELICITEERD! Fijn om te horen dat de KS is meegevallen. En dat het toch lekker eerder was dan je had gedacht. Toppie! ben benieuwd naar de eerste foto's!
@ tweelingmama Sylvia : gefeliciteerd met Luuk en Sanne! Fijn te horen dat het je mee is gevallen, hoop dat dat zo blijft! Ik duim dat je Sanne ook snel bij je mag hebben. Ben heel benieuwd hoe Matthijs zijn nieuwe broertje en zusje vindt! Geniet van elkaar!
@ Calani: hoe is het met jou? Zijn jij en je twee mooie meiden al thuis? @ Bereke: lukt het om wat meer te genieten? Is de kinderkamer al uitgeruimd???
Silvia!! GEFELICITEERD MET LUUK EN SANNE!! Wat een toffe namen toch weer, die tweelingen boffen maar! Goed te lezen dat je je goed voelt, hopelijk mag Sanne ook snel bij jullie op de kamer liggen.
Nee we hebben nog niks aan de kamer gedaan. En het ontspannen lukt met momenten. Vrijdag weer echo gehad en alles was gelukkig stabiel. Dus dan ben ik zoooo blij dat alles goed met ze gaat en we ze nogmaals gezien hebben maar ook weer wat triest. Want dan word je weer met je neus op de feiten gedrukt. Maar ik probeer gewoon om er niet te hard in te blijven hangen...
voor de liefhebbers ik heb in sylvia haar album foto's van de 2ling geüpload dus kijken voor meer foto's van haar mooie gezin zoals ze gevraagd had haar map bijgewerkt hier 2 foto's zoals ze gevraagd had her is de mooie luuk KLEINE van sylvia