Dit is mijn buikje vandaag, nog erg bescheiden vindt iedereen maar heb het idee dat hij nu met de dag groeit
Mooie buik Jane! Gaat snel he.. Heb ook het gevoel dat ik met de dag groei.. Vraagje.. Tot hoelang hebben jullie het volgehouden met werken? Werk in de zorg en gaat nu allemaal nog wel best, behalve dat ik de avonden niet draai en de hele zware bewoners niet verzorg. Ben ik even benieuw naar!
Ik ben met 28 weken in de ziektewet gegaan. Dit ook op aanraden van mijn gyn. Ik vond het eerst belachelijk, kon me er niets bij indenken...had ook nog eens zittend werk, dus ik dacht dat ik het wel zou redden...niet dus....
Mooie buik Jane. Tjes, bij ons is er nog niets gezegd hierover. Maar ben toch benieuwd hoe onze gyn erover denkt eigenlijk. Ik ga eens kijken of ik nog een buikfoto kan tonen...
Dank je! Heb altijd last gehad met mijn gewicht een veel gejojood (of hoe schrijf je dat?) maar nu ben ik toch trots op mijn buikje voor de eerste keer .
Daar mag je zeker trots op zijn, er zitten twee prachtmeisjes in. Geniet er nog maar van want wie weet zijn ze eruit. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik vandaag alweer 25 weken zwanger ben. Ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger voel me geweldig. Het is dat mijn buikje groeit en dat ik ze voel bewegen maar anders had ik niet geloofd dat is zwanger was
Nog geen last van je buikje Jane? Hopelijk blijft dit dan nog zo een tijdje want die laatste weken worden zwaar denk ik...
Nee, heb er nog niet echt last van gelukkig. Hoop idd dat het nog even zo blijft maar zal op het eind niet meer zo leuk zijn denk ik
Hier is alles goed! Gister de 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed! Ze liggen netjes op schema :d Ze liggen bij mij boven elkaar met elk het hoofdje de andere kant op... Hoe liggen ze bij jullie?? Nu kunnen we gaan shoppen
we zijn druk bezig geweest met schoppen voor de kleintjes we hebben bijna alles in huis pff wat een gaos haha druk met de kamertje aan de gang schiet op hier
We hebben ook het geboortekaartje eindelijk gevonden op internet bij trijnie, volgens mij had iemand hier ook bij haar besteld. http://www.tweelingkaartjesonline.nl/
Tjes, heel fijn dat alles goed gaat met ze!!! Bij ons liggen ze echt elke keer weer helemaal anders. Het zijn nogal bewegelijke dames! Naomi, druk bezig geweest dan? Mogen we foto's zijn als het af is? Jane, ik ga zo eens naar je kaartje en foto's piepen! Ben wel benieuwd! Hier gisteren weer echo gehad en ze zijn weer goedgekeurd gelukkig! Dat dit maar zo mag blijven verder gaan!
Kaartjes zien er heel leuk uit! Welk is het geworden of blijft dat nog geheim voorlopig ? Echo's: was wel fijn om te doen zeker? Duurde het lang? Heb je dvd gekregen? Ik haal er zelf niet zo heel veel uit. Maar dat ligt echt aan mij want dat heb ik met onze eigen echo's ook. Alleen als ze bezig zijn met de echo vind ik het duidelijk zichtbaar meestal...