Jizzy onze meisjes waren met 25 weken 727 en 740 gram en dat was netjes voor een tweeling volgens de echoscopiste. Dit was bij de pretecho, de gyn zegt nooit hoeveel ze wegen maar afgelopen dinsdag kon ze geen verschil meer zien tussen de meisjes zien en ze groeien goed dus ik maak me niet meer druk. Ik probeer tot 30 juli te werken dan zou ik 34 weken zijn, als dat niet meer lukt of mag dan stop ik uiteraard. Voel me nu super goed nog namelijk. (werk de ene week 32 uur en de andere week 40 uur, heb een contract van 36 uur momenteel) Afgelopen vrijdag heb ik de intake van de kraamzorg gehad, dus met 26 weken al.
Ik denk ook te stoppen rond 28 à 29 weken tenzij het echt nog heel goed zou gaan. Meestal wordt een tweeling toch te vroeg geboren en dan kan je nog goed rusten en je voorbereiden. Onze kindjes wogen vandaag 700 en 750gr trouwens. Dat was blijkbaar een prima gewicht en wij schelen toch helemaal niet veel in zwangerschapstermijn (ben 24weken en 6 dagen, banner loopt 1 dag voor). Dus niet te druk maken!
@ Jizzy: Ik ben bevallen met 36w+1 Pepijn en Florine hadden prima gewichten eigenlijk Pepijn 2650 gram en Florine 2400 gram. Zo zag mijn buik eruit, toen ik de foto maakte waren mijn vliezen al gebroken
En de voorkant dan ook maar even, ben overigens dolgelukkig dta ik daar vanaf ben... Al heb ik veel grotere buiken gezien.
hihi ik zag vandaag ook mijn buikfoto's terug. ALs ik die zie, kan ik niet geloven dat dat mijn buik was. wat een ontzettende joekel, en lelijk! hihii, ik hield/hou helemaaaaal niet van zwangere buiken. Toen ik zelf zwanger was, vond ik het ineens wel leuk en mooi, maar als ik het nu terug zie denk ik; Jakkie, wat een ontzettend groot ding..lelijk! hahaha. . Maargoed, dr is wel iets heeeel moois uitgekomen Nee, ik heb mn buik nog geen minuut gemist sinds de bevalling .
Dat had ik na de bevalling van mijn dochter ook! Heerlijk om weer op mn buik te kunnen liggen! Hahaha
Ik vond na de geboorte mijn buik wel eng voelen, zo flubberig. Durfde er onder de douche amper aan te zitten
hihi ik deed dat na de bevalling.. Arno zei: "Heb je je buik al gezien?"..was ik helemaal vergeten.. dus ik kijken, en even voelen, maar dat was maar vies! hahah
vandaag weer een echo gehad alles weer goed met de twins ze groeien goed (te goed) ze liggen nu dik ander valve week voor met hun gewicht echt mooie foto kon ze niet nemen ze zijn heel druk het zijn nu al ontdeugend hihi over 3 weken weer komen voor weer een echo de groei in de gaten houden die foto's wat zijn gemaakt zet ik er vanavond op
Naomi, fijn dat alles goed was! Is het erg als ze te goed groeien? Hier vandaag echt last van mijn rug en de warmte,... Het ging gewoon echt niet op het werk! Nu maar lekker wat rusten en ontspannen!
Nog even een aanvulling, niet dat jullie denken dat ik gewoon zo snel mogelijk wil thuis blijven ofzo . Ik wil blijven werken zolang het kan maar wil zeker ook mezelf niet te ver drijven. Weet soms moeilijk wanneer ik nou best kan stoppen en even rustig aan moet doen. En ik wil onze kleintjes alle kansen geven zo goed mogelijk te groeien en zo lang mogelijk in mijn buik te blijven! Dus we zullen wel zien hoe het gaat!
Je hebt groot gelijk hoor!! Niemand hier zal denken dat je gewoon zo snel mogelijk thuis wilt blijven. We weten allemaal hoe zwaar het is om een tweeling te dragen. Pas inderdaad goed op jezelf en daarmee ook op je kleintjes, want dat is het allerbelangrijkste. En als je voelt dat het niet meer gaat trek dan op tijd aan de bel. Alles in het belang van je kindjes!!