Oh, en wat ik nog toe wilde voegen is dat het je van de ene op de andere week gewoon te veel kan worden. Dan wordt je al moe van een trap oplopen Ik loop mezelf altijd voorbij, maar gelukkig had ik een goede leidinggevende die vòòr mij bepaalde dat ik minder moest gaan werken. Bij 18 weken ben ik mijn slaapdiensten in gaan ruilen voor avonddiensten, dat heb ik langzaamaan afgebouwd en uiteindelijk draaide ik met 25 weken nog maar 5 uur per week op kantoor. En blij toe, want zoals de meesten van jullie wel weten werd ik met 28 weken opgenomen omdat Midas niet goed groeide. En toen ik in het ziekenhuis rust moest nemen, groeiden beide kinderen opeens explosief!
Naomi mooie echo's hoor! fijn dat alles goed is Ik ben ook erg benieuwd wanneer ik het hier niet meer ga volhouden, momenteel voel ik me super en geniet ik echt van de zwangerschap. Heb me nog geen dag ziek gemeld en draai me normale uren, afgelopen weekend lekker naar center parcs geweest en as maandag gaan we lekker een weekje naar zwitserland met de honden en schoonfamilie. morgen mag ik een keer extra op controle omdat we naar zwitserland gaan, vindt ik geen straf om nog even naar onze meisjes te kijken
Gisteren einde van de middag en gisteravond behoolijk pijn gehad rechts in mijn lies. Erge felle steken. Later wou ikb wat tegendruk geven en voelde mijn bot bij mijn "venusheuvel" ( weet niet hoe ik het anders moet omschrijven ) erg beurs aan. Zou het kunnen zijn dat er een baby al aan het indalen is? Er zit er één sowieso al heel erg laag, maar ik had echt het idee dat hij aan het indalen was. Gelukkig vandaag nog geen last ervan gehad.
@Naomi; mooie echo's hoor!! En meisjes zijn wel vaker preuts voor de foto. Mijn dochter had ook nooit zin om zich te laten zien op een echo
Veel plezier in Zwitserland Jane! Jizzy, ik weet eigenlijk niet of ze nu al kunnen indalen. Maar ik heb ook al twee dagen last van rechterlies. En ook beetje in mijn buik vanonder en in mijn rug. Slaap ook slecht de laatste dagen. Zal misschien allemaal wel te maken hebben met elkaar?
12 weken vandaag, weer een mijlpaal bereikt. Hebben jullie ook iets in mt 44 gekocht? ik heb 2 pakjes gekregen van mn zusje in deze maat.
En hier werd door de gynae ook gezegd dat ik rond de 26 a 27 weken moest stoppen met werken.. (áls ik al werk dan)..
Ik had 2 rompers in maat 44...en die hebben ze nooit gepast. . dus niet teveel kopen in het kleinste maatje hoor! Tis geen probleem als ze in maatje 50 liggen de eerste dagen. Als ze echt heel klein zijn, heb je zo iets bijgehaald in maatje 44. Maar nogmaals ;ze hebben het niet of nauwelijks aan. Tenzij ze natuurlijk echt vroeg geboren worden..
Da's wel een goeie tip Linda! Dat ga ik onthouden! Of toch proberen . Vandaag een stressdag gehad. Gesprek gehad en blijkbaar ziet baas het niet zitten dat ik 3 maanden voltijds ouderschapsverlof neem na moederschapsrust. Al de hele namiddag harde buiken door stress. Dus nu maar lekker ontspannen!
Bereke vooral niet stressen nu....... Hier woensdag was alles weer goed met de dames, mag gerust naar Zwitserland. 1ste meisje lag al met hoofdje beneden en de ander lag in stuit maar als het zo blijft zoals nu kan ik wel een normale bevalling hebben, I hope so. Maandag vertrekken we naar zwitserland tot zaterdag, daarna nog 5 weekjes werken
Ik heb de hele dag al pijn in mijn buik zelfs rechtop zitten doet me zeer! En liggen ook pffff ik hoop echt dat dit morgen over is!!
Vervelend, heb het een twee weken terug ook gehad. Na het douchen en in bad gaan ging het over maar was ook ff schrikken. Hoe gaat het nu?
Het is nog steeds niet over Pijn in mijn liezen en mijn buik of lichaam voelt nu echt te klein voor de twee baby's. Ook heb ik eergisternacht en afgelopen nacht wat last van rugweeën gehad. In eerste instantie dacht ik dat het aan mijn BH lag ( daar slaap ik mee om mijn borsten toch nog wat stevigheid te geven aangezien ze weer zo huge zijn ) Maar gisterennacht zonder BH geslapen en het nare gevoel weer gehad. Het voelt vervelend maar niet ernstig genoeg dus het zullen wel de oefenweeën zijn. Kennen jullie dit ook?
hhmmmmm Ik kijk vanavond nog even aan. Dochterlief gaat zo op bed en dan heb ik iets meer rust.... Hopen dat alles dan gewoon afzakt en anders bel ik de gyn wel even. Ik heb de hele dag ook niet echt kunnen rusten omdat mijn man druk bezig was met klussen voor de kinderkamers. En het is alsof mn dochter het aanvoelt dus vraagt ze zoveeeeeeeel aandacht! En mijn humeur werkt natuurlijk ook niet echt mee
Jizzy, ik weet niet wat oefenweeën zijn of hoe deze aanvoelen dus kan niet antwoorden op je vraag. Maar heb wel de laatste dagen ook last/pijn van onderrug en buik. Dus misschien dat het toch ook een beetje bij deze termijn hoort? En als je twijfelt: gewoon bellen hoor! Jane, hele mooie buik!!! Geniet ervan in Zwitserland! En onze meisjes liggen net hetzelfde! Tot hoelang zouden ze zich nog kunnen draaien eigenlijk? We hebben vandaag trouwens een belangrijke stap gezet: we hebben het kamertje besteld! En maar goed ook want er is een levertijd van 8 tot 12 weken. Verder zijn we gaan kijken voor suikerbonen en heb mijn zin gevonden denk ik. Ook weer juist op tijd want die vrouw zei dat we toch zeker volgende week de bestelling moeten doorgeven om nog op tijd te zijn. Voelt wel een beetje eng. Ben nogal bijgelovig en dan krijg ik schrik dat we het vervloeken ofzo. Klinkt misschien stom maar krijg het niet goed uitgelegd...