Tweeling (deel 2)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by PenF, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jizzy

Jizzy Bekend lid

Oct 10, 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk Bereke dat jullie eindelijk een kamertje hebben gekocht!
    Die van ons wordt hopelijk ook eind juni geleverd :)
    Maar mijn man moet eerst de nieuwe kamer van mijn dochter klaarmaken. Wanneer zij over is kan haar oude kamer vergroot worden om vervolgens klaar gemaakt te worden voor de twins.

De pijn hier is gelukkig afgezakt, af en toe nog flinke steken in mijn vagina:( maar mijn buikpijn is weer rustig hoewel de kindjes weer lekker druk zijn :)

Bij mij liggen de kindjes ook Ying Yang en degene met het koppie beneden ligt ook het laagste, ik ga er ook gewoon van uit dat ik op een natuurlijke manier kan/ga bevallen :)

Maar mijn gyn zei afgelopen maandag bij de controle dat het nog best kon dat ze gingen draaien, maar mijn kindjes liggen al vanaf het begin af aan al zo dus zou verbaasd zijn als ze op het allerlaatste moment alsnog zouden gaan draaien :D

2. bereke

bereke Niet meer actief

Fijn dat je buikpijn beter is! Maar even rustig aan doen nu.

Onze meisjes draaien constant dus ik heb totaal geen idee of een gewone bevalling zal lukken. Maar hoop het dus echt wel.

Ben zo blij met het kamertje :)! Maar wordt wel nipt allemaal. Maar goed, het voelde gewoon beter voor ons om wat langer te wachten... En zelfs nu denk ik nog: zijn we niet te voorbarig?

3. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    Jizzy gelukkig is het afgezakt, volgende keer toch maar bellen. Mijn gyn zei ook dat als ik het weer kreeg toch moest bellen

Bereke leuk zeg het kamertje besteld! Ben benieuwd

4. bereke

bereke Niet meer actief

Hier een foto van het kamertje:

We hebben natuurlijk wel twee bedjes (kunnen omgevormd worden naar twee "gewone" bedjes), geen nachtkastjes en een kast met drie deuren ipv twee.

5. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    Heel erg leuk bereke!! En 26 weken alweer! Toch wel weer de kritieke grens voorbij!!

6. bereke

bereke Niet meer actief

Dank je. Komt wel niet zo goed over op foto maar ja.
    Ja dinsdag 26 weken! Hopelijk is de controle morgen weer ok en mag alles verder goed blijven gaan. Toch steeds spannend.
    En dan kunnen we hopelijk aftellen naar 28 weken en naar 32 weken. Zal zo blij zijn als we die grenzen voorbij zijn...

7. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    Ja want dan ben je ineens bevallen ;) Je zult zien dat het nu snel gaat!

8. bereke

bereke Niet meer actief

Ik hoop het!

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    Bereke mooi kamertje hoor!

En de tijd vliegt momenteel, bij het september mama topic is de eerste al bevallen met 28 weken.....

10. Jizzy

Jizzy Bekend lid

Oct 10, 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh ja? wie dat dan??

Hier vanochtend weer wakker geworden met krampen in mijn liezen en rechts in mijn rug.

Heeft best een paar uur aangehouden maar is nu weer over. Misschien dat het mn darmen waren want ik ben nog niet naar de wc geweest.
    Wel ben ik vanaf gisteren vreselijk emotioneel, maar dat komt misschien ook wel doordat ik me niet lekker voel :)

Bereke mooi kamertje hoor!!

11. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    Jizzy miranke is bevallen bij het september topic

12. Jipper

Jipper Fanatiek lid

Jan 22, 2008
    2,394
    1
    0
    @Jizzy; Hou jezelf goed in de gaten hoor!! Je kunt beter een keer teveel naar de gyn bellen dan te weinig. Neem geen risico's!

13. Jizzy

Jizzy Bekend lid

Oct 10, 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag zelfs na de grote boodschap op de wc toch nog veel last van mijn buik gehouden, plus daarbij weer die nare "lichte" weeën in mijn rug.

Helaas was mijn man aan het paintballen, 3 uur lang:x, dus hem kon ik niet bereiken, en ik zat ook nog met mijn dochter.... daarom maar geen gyn gebeld.

Nu is het zo goed als allemaal weer over, als ik morgen weer last heb dan bel ik wel echt de gyn.

( heb alleen de vorige keer ook heel lang voor niets in het ziekenhuis gezeten. Ik ging met buikpijn heen maar eenmaal in het ziekenhuis was het over ;) ) Ik weet dat ik beter een keer te vaak dan te weinig kan komen maar goed ik weet ook dat ik me dan weer heel lullig zou voelen :)

@Jane; ik had het al gezien ;) maar thanks anyway

14. Jipper

Jipper Fanatiek lid

Jan 22, 2008
    2,394
    1
    0
    Lullig voelen? Niet doen hoor!! De gyneacoloog of de assistent(e) of wie dan ook in het ziekenhuis zal er geen moment wakker van liggen hoor. Waarschijnlijk vinden ze je alleen maar een hele verstandige moeder!! Het gaat om je kindjes!! Niet meer twijfelen hoor, gewoon bellen!!

15. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    Meiden, morgenvroeg vertrekken wij naar Zwitserland dus ben er volgende week niet of weinig. Ze hebben daar wel internet dus wie weet kom ik ff spieken. Alleen jammer dat het weer in Gstaad alleen maar regen aangeeft volgende week........ zul je zien hier goede vooruitzichten en zitten wij daar in de regen :x

Heb vrijdag trouwens van VGZ het kraampakket gehad, zat ook een tummy tub in

16. bereke

bereke Niet meer actief

Jizzy, hoe is het vandaag gegaan?

Hier vandaag weer echo gehad. Onze meisjes doen het voorlopig erg goed. Vruchtwater was stabiel, was zelfs iets beter tov vorige keer. Ze wegen 820 en 850 gr en zijn erg bewegelijk. Ook baarmoederhals was nog zoals het moet zijn.
    Ook bloedonderzoek gehad en glucose challenge test. Hopelijk zijn die uitslagen ook goed en mag alles gewoon goed blijven gaan de komende weken! Nu aftellen naar 28 weken en daarna 32 weken. En dan pas zal ik min of meer gerust zijn vrees ik.
    Hier ineens weer buikpijn. Geen krampen maar echt contante pijn heel laag in mijn buik. Ik gok dat het weer mijn darmen zijn want die werken weer niet echt mee...

17. Jipper

Jipper Fanatiek lid

Jan 22, 2008
    2,394
    1
    0
    @Bereke; Hele mooie gewichten voor deze termijn hoor!! Dat klinkt echt goed!

@Jizzy; Ook ik ben erg benieuwd hoe het vandaag met je is gegaan...

18. Jizzy

Jizzy Bekend lid

Oct 10, 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden

op zich gisteren wel een redelijke dag gehad dwz geen last van mijn buik, tot vannacht....
    Werd vanacht tegen half 2 wakker met weer die rugweeën.... deze kwamen en gingen weg en dit alles ging door tot zeker 5 uur vanochtend! Wanneer ze even weg waren viel ik in slaap maar wanneer ze kwamen werd ik weer wakker, erg frustrerend.
    Maar heb nu toch de gyn even gebeld. Voor de zekerheid moet ik maar even langskomen.
    Dus wordt vervolgd :)

19. Jipper

Jipper Fanatiek lid

Jan 22, 2008
    2,394
    1
    0
    Goed dat je gebeld hebt!! Sterkte en we horen er wel van!

20. Jizzy

Jizzy Bekend lid

Oct 10, 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig is na de controle gebleken dat alles nog goed is en potdicht is.
    Waarschijnlijk komen mijn rugweeën van te weinig rust en ze hebben me dan ook geadviseerd om echt te stoppen met werken.
    Volgende week weer op controle maar zodra ik het niet vertrouw of me ongerust maak moet ik gewoon weer aan de bel trekken :D

Share This Page