Bedankt allemaal meiden! Vanmiddag mocht ik even met de rolstoel naar buiten. Dat was wel even lekker, gewoon weg uit die 4 muren verder gaat alles hier ok met de kids. Morgen weer een echo voor vruchtwater en navelstreng toevoer.
Heerlijk even naar buiten!! Het weer is er ook wel naar hè? Fijn dat het met de kids nog steeds goed gaat! Veel succes morgen!
Jizzy fijn om even buiten te zijn Hier vandaag alles weer goed bij de gyn, kindjes groeien beide goed. Groeien wel op de laagste curve maar de gyn was zeer tevreden want ten opzichte van vorige keer zijn ze wel goed gegroeid en als dat zo blijft is dat geen probleem. Krijg nu wel last van m'n ribben, het wordt minder prettig nu. De eerste ligt beneden met hoofje en de ander ligt nog steeds in stuit
Jane: fijn dat alles goed is! En zolang de eerste in hoofdligging ligt is het prima En die ribben...pff had er ook zo'n last van. Ben toen nog bij de fysio geweest, die heeft me gemasseerd en me nieuwe houdingen aangeleerd om de ribben te ontlasten...
@Jane, mijn kids liggen ook precies zo! en ook mijn ribben zijn al gekneusd. Fijn dat alles goed was! Oh ja en mijn kindjes zitten ook op de onderste curve. Alleen is 1 nu echt eronder gevallen dus vandaar dat ik nu opgenomen ben.
Het kan mij niet snel genoeg gaan omdat ik de kleintjes wel eens 'echt' wil voelen, maar jeetje zit al over 1/3e heen joh!
Hebben jullie de bloedtest gedaan? zie nu net pas op internet dat het bij tweelingen niet 'betrouwbaar' is??
@ Jizzy: veel sterkte! @ Patroesjka: wij hebben de nekplooimeting wel en de bloedtest niet gedaan, omdat dat bij een tweeling idd niet betrouwbaar is. Weet trouwens niet of het uitmaakt of het een 1- of 2-eiige tweeling is. Kan me voorstellen dat dat nog verschilt. @ Bereke: lukt het al een beetje om te genieten? Je bent de 26 wekengrens al ruim over en die van 28 weken ook al bijna! Gaat goed!!!
Wij zijn vanmorgen geweest voor de bloedtest. Hij geldt op zich wel, maar hij telt minder omdat ze niet weten aan welk kindje ze de uitslag moeten koppelen. Ook uitgebreid de kindjes kunnen bekijken, ze doen het allebei goed, we krijgen een stuiterbal en een breakdancer! We zijn wel weer een geval apart: er hebben zelfs 3 kindjes gezeten, maar de 3e is na ongeveer 8 weken gestopt. We zijn wel heel blij dat we op de eerste echo geen drie hartjes gezien hebben, want nu zijn we gewoon blij dat de tweeling het goed doet, in plaats van dat we verdrietig zijn dat we er 1 verloren hebben. wel bijzonder hoor, spontaan zwanger van een drieling....
Toevallig! Kan me voorstellen dat ze je daarom daar houden, ik denk dat ze dat bij mij ook doen als dat zo zou zijn maar voorlopig gaat het goed en werk ik nog steeds gemiddeld 36 uur per week. Ene week 40 uur en de andere 32 uur. Jammer dat ik deze week met het mooie weer 40 uur op kantoor zit. Karel ik hoop dat ze ook mooi zo blijven liggen, heb je nog tips voor houdingen of is dat gewoon ff uitproberen?
Ladiedaa, hier precies hetzelfde, een holte met iets en een bloedpropje oid, ik vroeg of het misschien een 3e kindje was geweest. Dit was heel goed mogelijk zei ze.. gek idee, maar moet er maar niet teveel over nadenken.. een tweeling is ook al leuk en apart!
He wat grappig! Die echoscopiste bleef maar kijken, ze vond het zo interessant. Vonden wij niet erg natuurlijk, wij keken lekker mee! Is het bij jou ook gewoon blijven zitten?
Nou echt goed met de borstjes vooruit Dus heel rechtop gaan lopen. Als je stilstaat beetje door je knien zakken. Wij wassen nog met het handjes af (jaja die mensen bestaan nog) en hij adviseerde toen ommin of meer schuin te gaan staan. En dat kun je dus ook bij strijken enzo doen. Dan voorkom je dat je voorover gaat hangen waardoor je ribben in de verdrukken zakken.
@Jizzy; Hoe zijn de onderzoeken gegaan vandaag? En hoe voel je je? Heb je al een klein beetje (be)rust(ing) gevonden?
Nee, het was een vanishing ehhh ja hoe noem je het dan he?? hihi. Gewoon niet bij stilstaan. Bij heel veel vrouwen zijn 2 kindjes waarvan er 1 'verdwijnt', en bij mij (ons) dus 3 kindjes waarvan er 1 'verdwenen' is. Maar je zag de holte nog.
ik heb dat ook gehad. Maar ik heb er echt een miskraam van gehad...en toen dachten we dus dat we niet meer xwanger waren...en toen zaten er weer 2
Ladiedaa, da's idd wel heel bijzonder! Gek dat het blijkbaar toch nog voorkomt. Margit, ja stilaan lukt het wel beter. Zijn nu ook flink met de voorbereidingen begonnen. Jane, fijn dat alles goed gaat! En kan me voorstellen dat je ribben stilaan beginnen reclameren . Jizzy, hoe was het onderzoek?