Tweeling (deel 2)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by PenF, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    Jizzy ik ben ook benieuwd

hier nog even een buikfoto van vandaag

2. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    wow! mooie buik!!!

3. Jizzy

Jizzy Bekend lid

Oct 10, 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry meiden voor de late reactie en morgen zal ik even op iedereen reageren.

Bij mij waren alle controles goed, dus nu de meeting volgende week afwachten en dan hopelijk lekker naar huis :D

4. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Jane hij is werkelijk práchtig! Word helemaal jaloers hahaha.. máár mijn buik ziet er uit als 1 van 5 maanden nu hoor.

5. bereke

bereke Niet meer actief

Jane, mooie buik!

Jizzy, fijn dat alles zo goed gaat!

Ik heb de kleintjes gisteren en vandaag zeer weinig gevoeld en ben weeral flink ongerust.

6. Jizzy

Jizzy Bekend lid

Oct 10, 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bereke heb je al contact met je gyn opgenomen?

Jane echt een prachtige buik hoor!En fijn dat alles zo goed gaat!

Patroes: lekker toch dat je al een buik hebt! Maar hoop wel dat je er niet teveel last van hebt.

Hier voelt mijn buik af en toe echt te klein voor deze 2 kleintjes. Maar goed, ik mag al wat meer van bed af, op de gangen lopen en nu ook 2x per dag een half uur naar buiten :)
    Alle controles zijn gewoon nog goed, het is nu alleen de groei echo woensdag afwachten. Als dit goed is mag ik naar huis. Anders word ik waarschijnlijk over gebracht naar een ander ziekenhuis en gaan ze daar bekijken of de beeb beter af is in of uit de buik. Maar goed, we gaan er maar gewoon vanuit dat de kleine lekker is aangekomen deze week :D

7. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    Bereke ik zou ook even bellen met de gyn hoor, daar zijn ze voor

Jizzy ik hoop dat jullie kleintjes lekker gegroeid zijn en dat je woe snel naar huis mag

8. naomi33

naomi33 Bekend lid

Aug 18, 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    mijn pc was kapot maar we zijn er weer
    hebben gisteren 4d echo gehad geweldig
    ga zo ff bijlezen

9. naomi33

naomi33 Bekend lid

Aug 18, 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    ons meisje

10. naomi33

naomi33 Bekend lid

Aug 18, 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    ons jongentje

11. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) heb net een reactie geplaatst bij het foto topic ;) maar hier nogmaals.. de kindjes lijken niet op elkaar toch?

12. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    Welkom terug! Ben benieuwd naar je echo's!

Wij gaan morgen naar babyview in arnhem, bij het eerste pretecho bureau in nijmegen vondt ik het resultaat niet geweldig. Zie mijn fotoalbum.....hoop dat het morgen bij babyview een stuk duidelijker is

13. naomi33

naomi33 Bekend lid

Aug 18, 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    allebei

14. naomi33

naomi33 Bekend lid

Aug 18, 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    het zijn 2 verschillende kindjes :D

15. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    Waauw mooie echo's hoor! Daar zijn die van mij niks bij, ik hoop echt dat we morgen beter resultaat krijgen bij babyview

16. bereke

bereke Niet meer actief

Naomi, mooie foto's! Echt heel duidelijk.

Jizzy, hopelijk is de groeiech gewoon heel goed en mag je lekker naar huis! Ik duim!

Heb nog geen contact opgenomen. Als het vandaag nog zo stil is, ga ik dat wel doen natuurlijk. Maar ik denk dat het nog normaal is dat ik ze niet altijd even hard voel.

17. Jizzy

Jizzy Bekend lid

Oct 10, 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooie foto's naomi en inderdaad verschillende kindjes!

@jane, ben benieuwd naar jouw nieuwe echo foto's :)

@bereke, ik wil je niet onnodig ongerust maken maar we zijn ongeveer even ver en ik voel de kindjes echt behoorlijk hoor! plus dat het heel moeilijk is om een goede registratie te krijgen van de ctg, juist omdat ze zo bewegelijk zijn. En ik krijg hier steeds te horen dat dit alleen maar goed is en bij het termijn hoort omdat ze zoveel ruimte hebben.
    Dit laatste betwijfel ik want mijn buik is niet zo groot en voelt aardig krapjes voor de beebs ;)

18. naomi33

naomi33 Bekend lid

Aug 18, 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    dank je wel :D

woensdag is onze auto kapot gegaan reparatie kosten bijna 3000 euro:$
    nou ja dat doen we niet
    wij nog kijken naar een ander auto
    en ja gevonden een opel astra
    grote kofferbak ruimte en 3 gordels achter in helemaal blij

19. bereke

bereke Niet meer actief

#1619 bereke, Jun 26, 2010
    Last edited by a moderator: Jun 26, 2010
    Naomi, proficiat met de nieuwe wagen! Daar ga je plezier aan beleven!

Hier net terug van het ziekenhuis. Heb aan de monitor gelegen, ze hebben een korte echo gemaakt en urine getest en alles was ok. Blijkbaar bewegen onze kleintjes wel heel fel maar voel ik het veel minder omdat ze nu met hun voetjes naar elkaar liggen en dus tegen elkaar liggen trappelen.
    De dokter zei ook dat ik gerust mag bellen als ik ze een dag niet of veel minder voel en dat ik zo lang niet hoef te wachten. Dat ik niet bang moet zijn om een keer te veel te komen. Heel fijn dat ze dat zei want ik ben soms bang dat ik overdreven panikeer ofzo.
    Maandag hebben we weer een uitgebreide echo en dan weten we weer hoe ze gegroeid zijn en hoe de vruchtwaterloges zijn. Goh wat zal ik blij zijn als we de 32 weken grens eindelijk bereiken... Hoop zo dat alles goed mag blijven gaan!!!!

Vandaag (deze voormiddag) ook nog wel iets leuks gedaan: de geboortekaartjes besteld en de geboortelijst gaan opstellen. Een druk en bewogen dagje dus...

20. bereke

bereke Niet meer actief

Trouwens Jizzy bedankt voor de schop onder mijn kont. Had ik nog om te beseffen dat het echt niet mezelf aanstellen was om de gyn te bellen...

Share This Page