Meiden ik ben zo blij dat we toch gegaan zijn naar babyview, als ik dat eerder had geweten waren we niet naar het echobureau in Nijmegen geweest. Ik ben echt super tevreden! Heel duidelijk ondanks dat het met een tweeling best moeilijk is om alles duidelijk in beeld te krijgen. Voetjes van de meisjes waren nu 5,41 en 5,39 cm dus redelijk gelijk, ze hadden ook al wat haar. Hier een paar echo's de rest heb ik net in mijn album gezet voor de nieuwsgierigen onder ons Bereke gelukkig is alles goed met jou meiden!
bereke gelukkig was alles goed met de twins jane mooie echo mooi is dat om dan je kindjes al een beetje te zien
Ik heb serieus last van de warmte maar da's omdat het gewoon niet uit te houden is op ons appartement. Vandaag weer echo gehad. Ze zijn weer goedgekeurd! Ze wegen ondertussen 980 en 1030 gr. Het vruchtwater was mooi stabiel gebleven en de dopplers,... zijn allemaal goed. Vanaf nu om de twee weken op controle ipv om de week. Heel goed nieuws maar ook beetje beangstigend... Ben nog steeds bang dat er iets gaat mislopen. Hoop toch zo dat het mag blijven goed gaan!!! En nu op naar 32 weken!
Dank je dames! Vandaag exact 28 weken. Hier heb ik zo naar uitgekeken. Als zal ik toch pas gerust zijn als we de 32 weken voorbij zijn... Hoe is het met jullie allemaal? Nog niet genoeg van deze hittegolf? Vrijdag misschien 36 graden!!!!
36 graden? Nee toch zeker! Pfft.... Hier alles goed, vanmorgen weer voor een echo bij de gyn geweest en ze zijn heerlijk actief!
hier gaat ook alles goed lekker koel dagje door de regen heerlijk morgen weer een groei echo en controle ben benieuwd hoe de kleintjes het doen
Hier geen regen gezien.... Bereke hier gaat alles goed buiten het feit dat ik sinds gister dikke voeten heb! Helaas het vocht vasthouden gaat beginnen ladieda fijn dat alles goed was, heb je ook echofoto's? vindt ik altijd leuk om te zien
Hey meiden, ff snel wou even laten weten dat ik weer lekker thuis ben. De 10 dagen bedrust heeft de kleinste twin goed doen laten groeien. Hij scheelt nu zo'n 80 gram met zn broer Ik ga nu weer lekker op bed want ik ben kapot, maar morgen zal ik wat uitgebreider proberen te reageren