bij alles wat ik doe heb ik buikpijn echt het ongesteld worden buikpijn ben er al met heen geweest mijn baarmoedermond zat nog mooi gesloten (gelukkig) als het erger wordt moest ik weer komen (wordt het gelukkig niet) donderdag moet ik weer voor controle bin mijn gyn en vrijdag weer groei echo ben zo benieuwd hoe gaat het met de andere dames?
Mooie buiken hoor meiden! Maar wat een verschil inderdaad tussen Jizzy en Bereke! Grappig he, al die verschillen....zolang alles maar goed gaat. Ik weet nog dat ik met 32 weken echt moest stoppen met werken door mijn grote buik.... Jeetje wat is dat alweer lang geleden.
Wilde even komen melden dat onze meisjes weer goed gegroeid zijn, ze wegen nu beide gemiddeld 1800 gram! Ze zijn nu dus in twee weken 500 gram aangekomen. Heb vandaag wel het advies gekregen te stoppen met werken omdat mijn bloeddruk aan het oplopen is....morgen blijf ik thuis maar do en vr ga ik nog een dagje werken omdat er anders echt te weinig man op kantoor zitten omdat er een collega op vakantie is. Volgende week had ik eigenlijk nog moeten werken maar nu kies ik voor mezelf en de meisjes en heb ik vanaf volgende week al lekker verlof.
Fijn Jane dat alles goed is!! En wat zijn ze mooi gegroeid!!! En vanaf volgende week dus lekker verlof! Hoop dat je bloeddruk laag blijft. Morgen heb ik weer CTG en navelstreng en vruchtwater meting en vrijdag weer de groei meting... ben benieuwd. Pfff ik heb aldoor zo'n pijn onder mijn rechter rib, een branderig gevoel. Of alsof mijn spieren of huis afgescheurd worden door de zwaarte van mijn buik ofzo.... pfff echt vervelend
jane fijn dat alles weer goed is jizzy ik hoop dat jouw kindjes ook weer alles goed gaat ik moet donderdag en vrijdag weer voor controle ben benieuwd we hebben nu de kamer versiert mijn meisje wordt morgen 6 jaar
Naomi, oei da's vervelend! Maar hopelijk krijg je enkel goed nieuws bij je controles! En hopelijk wordt het een fijne dag nu je dochter verjaart! Jane, fijn dat de kindjes zo goed gegroeid zijn en alles goed gaat! En je hebt groot gelijk hoor, de kleintjes gaan nu voor! Dus geniet maar van de rust (nu het nog kan ). Jizzy, ik duim voor goede resultaten! En misschien zo'n steunband dragen om alles wat te ondersteunen? Ja en dan zegt echt iedereen in mijn omgeving dat mijn buik helemaal niet dik is. Ik vraag me af wat ze zich voorstellen bij een "tweeling"buik op deze termijn dan?!?
Mwoah! En ik zit nu zo te mopperen dat het mij niet snel genoeg gaat, dat bolle-buiken-effect! Volgens mij ga ik daar nog wel op terugkomen :-D Echt joh, een collega die +- even lang zwanger is van 1 baby is al dikker als ik! 't is wel haar tweede kindje, maar toch. ik wil ook! :-D
Meiden ik baal zo van het vele vocht in mijn voeten! Ik heb geen last van mijn buik maar van die dikke voeten wel.... Je bent er echt door beperkt, ik kan niet meer lang lopen want het doet echt pijn. Hier een foto van gisteravond, dit vindt ik echt om te huilen en vindt ik tot nu toe het vervelendste van de hele zwangerschap
wow, jane.... pfff Da's niet fijn!!! (hihi moest even tussendoor een klein beetje lachen dat je ze zo mooi met een kadertje bewerkt hebt ) Maar toch..pfoe...dat ziet er zeer pijnlijk uit
Vindt het nu ook echt niet meer leuk, ik heb normaal hele kleine dunne voetjes (maatje 36) nu kan ik mijn enkels niet meer vinden
Ik heb hier eerder gekletst. Welgeteld 1x op pagina 88 Zie hieronder. Daar sprak ik nog over de groeiachterstand en moet je de twins nu eens zien, haha
aaaah Jane wat erg die dikke voeten...ik weet er alles van ik had het ook ontzettend erg werd zo erg dat ik mn voeten niet meer kon buigen kon bijna geen trap meer lopen en auto rijden was helemaal gebeurd alles geprobeerd wat voorgesteld werd koud voetenbadje wisselbaden met douchen voeten omhoog houden allemaal leuk en aardig maar dat werkte bij mij dus echt niet... tip voor je het helpt niet om het asf te laten zakken maar is gewoon lekker...koude washandjes erop sávonds en toch je voeten zoveel mogelijk hoog houden ( bij mij deed dat zelfs zeer ) enigste voordeel is dat het nu minder warm word dus je eerder kans hebt dat het iets afzakt.. bevalling is 2 maanden geleden maar mn voeten jeuken nu nog en tot 2 weken terug zat er ook nog steeds vocht in..dus niet meteen geloven als mensen zeggen dat het na de bevalling meteen weer weg is... sterkte ermee meis en neem vooral je rust als je kan...
Jane, oei die zijn inderdaad wel heel dik! Heb helaas geen tips voor je, buiten ze omhoog leggen. Gisteren weer naar ziekenhuis kunnen rijden voor extra controle omdat ik ze zo weinig voelde. Komen we daar aan, zijn ze ineens superactief. Hopelijk voel ik ze nu weer terug wat meer.