Kop op Jane het is gewoon ontzettend kl*te die opgezwollen voeten en benen bleeeeehhh maar de dames hier slepen je er wel doorheen hoor weet ik zeker Gelukkig zakken de temperaturen lekker deze week dus hopelijk ook je voeten een beetje
Ik heb hier een uitzetlijst gevonden: meerling uitzetlijst Vandaag gaan we voor het kamertje kijken, heb ik zo'n zin in!
Als je lid wordt van de NVOM (Nederlandse Vereniging voor Ouders van Meerlingen) krijg je als welkomstgeschenk een heel leuk boek waar ook een uitzetlijst instaat.
Silvia ik blijf ook wel positief denken maar vindt het echt jammer dat het zo moet gaan. Ik wil nog zoveel doen thuis maar dat houd ik echt niet vol, gelukkig is de babykamer en alles wel af maar ik ben gewoon slecht in stilzitten /liggen
Dit is onwijs balen..heb het ook gehad. je moet het wel goed in de gaten houden, want ik moest aan de steunkousen Het is wel iets om even te bespreken met je gyn, want je kunt er last van blijven houden na de zwangerschap als het te erg wordt....
Jane ik snap wel dat het een domper geeft, helemaal omdat het zo plots is en je je er ook niet echt op hebt kunnen voorbereiden. En over het stilzitten. Ja dat herken ik maar al te goed! Helaas kan ik gewoon niet anders dan concluderen dat mijn hele zwangerschap gewoon k*t is. En dan komt het niet eens door de kwaaltjes. Op het moment dat wij een positieve zwangerschapstest hadden kreeg mijn schoonmoeder de diagnose longkanker. Alle aandacht en zorg ging daar uiteraard naar toe, waardoor we de eerste 24 weken niet van de zwangerschap hebben kunnen genieten. ( schoonmoeder is dus met 24wk overleden ) Eindelijk zouden we ons dan kunnen richten op de zwangerschap maar dan word ik opgenomen met de groei achterstand.... En nu we eindelijk dan goed nieuws hebben gehad qua groei en de babykamer eindelijk eens klaar gemaakt zou worden dit weekend gaat mijn man door zijn rug en kan dus helemaal niks meer! Maar ja, ik mag officieel ook niks want ik moet me nog steeds aan mijn bedrust houden. Dat is in deze situatie behoorlijk lastig natuurlijk! Dus ik ben ook echt zat van de zwangerschap, wil mijn lichaam terug zodat ik gewoon de dingen kan doen die moeten gebeuren! Zo dat was ff mijn klaagzang
Karel ik let er ook zeker op, heb nu uitgevonden dat als ik 's morgens mijn laarzen aantrek en aanhoud dat ik er de hele dag minder last van heb. Laarzen zitten redelijk straks dus het vocht komt dan niet op de wreef maar blijft in de kuiten. Ik kan dan dus goed lopen, alleen jammer dat het nu niet echt laarzenweer is maar zoals vandaag was het echt super en heb ik er bijna geen last van. Jizzy jullie hebben echt wel pech de hele zwangerschao door, kan me voorstellen dat je er ook klaar mee bent. Hele dikke knuffel vanaf hier en ik hoop dat je man er ook snel weer bovenop is want als je beide niet veel kan is dat wel heeeeel vervelend
Jane, fijn dat je een oplossing gevonden hebt. Hopelijk wordt het niet terug zo heet want dan zijn laarzen toch echt geen optie waarschijnlijk. Jizzy, ja jullie hebben toch al heel wat te verwerken gekregen deze zwangerschap dus kan me inbeelden dat je het echt wel beu bent.
jizzy dikke knuff het valt niet mee allemaal jane ik hoop dat het wat minder wordt met je voeten hier gaat alles zijn gangentje veel buikpijn echt ongi buikpijn als het blijft dan maar weer bellen
Hallo Dames, Beetje late reactie maar in ieder geval bedankt voor de reactie's op mijn vraag. Ben nu een paar dagen vrij dus zal eens goed gaan kijken naar de uitzetlijst en zo nodig aanpassen. IS tog best allemaal lastig. Morgen hebben we de 20 weken echo en ben zo benieuwd hoe het er nu voor staat en wat we gaan krijgen.
dankje wel. Hoop dat ze het geslacht kunnen zien, anders moeten we nog langer wachten. BEn nu zo nieuwsgierig.haha
Naomi;ik herken wel je klachten, als je het niet vertrouwt natuurlijk je gyn bellen, maar misschien zijn het ook wel je banden of baarmoeder die oprekt doordat de kindjes gewoon steeds groter en zwaarder worden Succes Laika morgen bij de echo, gaan jullie vertellen wat de geslachten zullen zijn? Ff voor de tweeling mama's; hoeveel kruiken hebben jullie? Ik heb er 3 ( nog van mijn dochter ) Moet ik er nog een bij hebben zodat ieder 2 heeft of kan ik het wel met 3 af?
Jizzy; ja zodra wij zelf de gelsachten weten mogen andere het ook weten. Hebben het net met vrienden meegemaakt die het zelf wisten maar de andere dus niet en dan krijg je telkens van je heb je versproken enz.
Oh vergeet ik te reageren op Naomi. Ik herken inderdaad je klachten ook wel! Maar zelf bel ik ook altijd als ik twijfel. Of ik laat mijn man bellen want telefoneer echt niet graag . Liever een keer teveel dan te weinig. Zeggen de dokters zelf trouwens ook hoor!
Jizzy wij hebben 4 kruiken maar ik heb er 4 kunnen lenen. Ik had eerst van die andere kruiken van fashy gekocht van Winnie THE pooh maat die mochten niet. Weer 35 euro weggegooid. Ohja dames die al bevallen zijn of al kinderen hebben hoe lang doe je met maat 1 van pampers? Ik wil zo naar de makro rijden omdat ze daar in de aanbieding zijn. We hebben nu twee pakken maar vindt het zonde om er straks teveel van 1 maat te hebben. Als jullie zeggen dat ze daar zeker nog vele maanden in passen kan ik wat opslaan heb nl. Echt geen idee hoe lang ze er ongeveer in passen.
Wij hebben maat 1 wel veel langer gebruikt dan gedurende 2 pakken, al waren we blij dat we op gegeven moment overstapten naar maat 2 . Maar onze kindjes waren voor een tweeling echt heel erg groot bij de geboorte. Over het algemeen vind ik het fijn om snel over te stappen naar een grotere maat, ze zitten nu al in maat 4 ps. We zijn zaterdag ook naar de Makro geweest Je kunt natuurlijk ook 1 en 2 inslaan.