Tweeling (deel 2)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by PenF, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Oei Jane, da's minder leuk nieuws! Ik ga heel hard duimen voor jou en je kleintjes! Hopelijk haalt het kleinste de achterstand in met wat extra rust!

2. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    oohw jane wat ongelooflijk balen.
    Een hele dikke knuffel voor jou...

Liefs!

3. Jizzy

Jizzy Bekend lid

Oct 10, 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Jane balen zeg! Moet je nu gewoon met bedrust blijven of hebben ze andere plannen? Ik ben net weer van de ctg af, deze was weer echt prut terwijl de kindjes niet eens zo heel druk zijn. En nu wachten we op de echo wat nog heel lang kan duren omdat de arts achterloopt!

4. naomi33

naomi33 Bekend lid

Aug 18, 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    oh jane dat is balen :(

5. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @jane...Ik duim voor jou en de kleintjes!!!

6. Jizzy

Jizzy Bekend lid

Oct 10, 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mocht gelukkig weer naar huis, maar het kleinste kindje is weer heel weinig gegroeid. In deze 10 dagen maar iets van 80gram tegenover dat van 200gram van de ander.
    Dus woensdag weer ctg, vruchtwater en navelstreng controle....
    Mijn man was heel bang dat ik moest blijven... ik was er zelf redelijk kalm onder. Ik heb het gewoon gehad. Ik ga woensdag ook maar een gesprek aan met de arts, dit gaat gewoon niet langer zo......

7. bereke

bereke Niet meer actief

Oei Jizzy da's inderdaad wel een groot verschil! Ben benieuwd wat de arts woensdag gaat zeggen hierover!

8. naomi33

naomi33 Bekend lid

Aug 18, 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    jizzy dat is een groot verschil met gewicht
    ben benieuwd wat ze woensdag zeggen

moet woensdag ook weer controle ziekenhuis
    mijn buikpijn blijft wordt niet erger maar ook niet minder:(

9. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

Jun 7, 2009
    514
    0
    0
    Jane, heel veel, sterkte hoor! Ik hoop dat je kleintjes nog even mogen blijven zitten. Zou zo veel schelen voor ze!

Jizzy, ik kan me je gevoelens helemaal voorstellen. Ik wilde ook maar dat ze kwamen, dan was ik van die rotpijn af. Maar...ik kan je eerlijk zeggen dat ik zo'n spijt heb gehad van die gedachtes. Toen ze geboren werden was het eerste wat ik dacht: stop alsjeblieft weer terug!! Ze zijn nog veel te klein!!! Daarna nog 5 weken naar het zeikenhuis geklepperd. Eerste twee en een hakve week voor twee kinderen, daarna met 1 kind thuis nog 3,5 week naar het andere kind. En dat terwijl ik net een keizersnede had ondergaan. Dat was echt niet leuk!! Als ik had mogen kiezen zou ik echt nog een paar weken zijn blijven liggen.

Bedankt trouwens voor de felicitaties. Volgende week maandag horen we of alles goed is en hoeveel het er zijn ;)

10. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Lieve Jane wat ontzettend kl*te voor je.
    Neem aub je rust nu je daar bent ik hoop dat je wondertjes nog een weekje of 3 minimaal bij je kunnen blijven
    Heel veel sterkte

knuffellllllllllll

11. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    Meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes doet me goed.

Jizzy dat valt idd ook tegen maar 80 gram, zoiets zou het bij ons ook ongeveer zijn geweest. Heb me er maar bij neergelegd om hier nu te zijn, zullen een lange 10 dagen worden....

Heb over 10 dagen weer een groeiecho, en misschien mag ik daarna nog wel een paar daagjes naar huis. 17 augustus zou ik sowieso worden ingeleid met 37 weken.

Jizzy denk aan jezelf en de kindjes, ik voel me ook gewoon klote en moet soms zomaar huilen maar weet waar we het voor doen. Hier een dikke knuffel voor jou

12. Jizzy

Jizzy Bekend lid

Oct 10, 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ helena je hebt helemaal gelijk, alleen het wrange is dat ookal draag ik ze zo lang mogelijk, de achterstand zullen ze houden dus ik zal ze sowieso achter moeten laten.

@ jane ik leef ook zo erg met jou mee! Ik weet precies hoe je je voelt daar in het ziekenhuis! Maar 17augustus is een mooie datum om naar uit te kijken! Krijg je nu ook dagelijks een ctg?

13. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

Jun 7, 2009
    514
    0
    0
    Jizzy, ik bedoelde ook meer te zeggen dat je gedachten hetzelfde zijn als die van mij en dat we eigenlijk allebei geen keuze hadden/hebben. Wat wel heel positief is voor jou is dat er nog niet gepraat wordt over een keizersnede en je helemaal niet in het ziekenhuis hoeft te blijven. Ik lag vanaf week 28 in het ziekenhuis tot de geboorte van de jongens. 3x per dag een CTG en mocht alleen maar op dagverlof omdat ik minstens 2 CTG's per dag moest.

Jane, lig je nog op de OHC, of ben je daar al te ver voor?

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    Jizzy krijg nu elke dag een ctg idd

vannacht kon ik niet slapen van de harde buiken, thuis geen last van gehad maar gisteravond om de 5 minuten. Heb dus weer een uur aan de ctg gelegen want had een beetje het idee dat die vrouw me niet geloofde. Heb twee paracetamol en een slaaptablet gelegen. Heb dus wel vanaf 3 uur tot half 7 achter elkaar geslapen.

Raar dat ik nu ineens harde buiken heb, heb ze nu ook af en toe.

15. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    Helena ik lig op de verloskundige afdeling van het ziekenhuis

16. Jizzy

Jizzy Bekend lid

Oct 10, 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ helena ik snap wat je bedoelt en ik hoop ook echt dat ik natuurlijk kan bevallen. Ook ik heb met 28wk al 10 dagen in het ziekenhuis gelegen en mocht daarna met verplichte bedrust naar huis en moet 3x per week op controle.
    Ze hebben me al gezegd dat als ze een achterstand blijven houden ze me niet langer dan 37 weken lieten lopen.

@Jane die harde buiken zijn niet fijn! Misschien komt het ook wel doordat jij gespannen bent dat je in het ziekenhuis ligt? En dat de zuster je niet geloofde, belachelijk zeg!

Hier weer heel slecht geslapen + mn dochter die 2x wakker werd vannacht waarvoor ik eruit moest. En weer die pijn in mijn rug....
    En elke x maak ik plannen voor de volgende dag als bijvoorbeeld de ledikantjes opmaken, alles is gewassen alleen nog opmaken. Maar dan is het zoals nu 's morgens en ik heb er totaal geen puf of energie voor! Dat is toch erg?

17. bereke

bereke Niet meer actief

Jizzy, het lijkt me heel normaal dat je daar de puf of energie niet meer voor hebt. Die heb ik vaak ook niet en ik moet nog niet voor een dochter zorgen. En dat in combinatie met het slechte slapen en de zorgen over je kindjes...

Jane, hoe belachelijk dat die vrouw je niet geloofde. Waarom zou je daar nu in overdrijven???

Naomi, hoe is het nu met jou?

Ben juist terug thuis van controle. Was bij dokter waar we in het begin zo'n slechte ervaring mee gehad hebben. Natuurlijk kon mijn man nu niet mee en ik keek er erg tegenop. Alles (CTG, controle vruchtwater, blaasvulling en lengte baarmoedermond ) was volgens hem ok maar hij heeft dit zo vlug gedaan dat ik me afvraag of dit wel voldoende was. Bovendien zijn de groei en dopplers niet gecontroleerd. Op mijn opmerking ivm harde buiken en iets minder beweging is verder ook niks gezegd. Ben dus helemaal niet tevreden. En moet volgende week weer bij hem want dan is de andere dokter nog niet terug. Ik hoop zo dat het verschil in groei niet toegenomen is want dan zit het kleinste misschien in de problemen zonder dat die rotarts het door heeft...

18. Jizzy

Jizzy Bekend lid

Oct 10, 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    bereke als je het niet vertrouwd dan ya je vanavond toch naar het ziekenhuis. Dan is er een andere arts en desnoods overdrijf je gewoon zodat ze alsnog de navelstreng toevoer kunnen bekijken.

Bij Jane is het wel stil, hoop dat dat komt omdat ze veel visite heeft en daarom weinig tijd heeft om ff online te komen.

19. bereke

bereke Niet meer actief

Mijn man heeft juist nog gebeld met de "gewone" gyn en die is er van overtuigd dat de dokter gezien heeft wat hij moest zien. Die dokter is namelijk zowat het hoofd van alle gyn. die de risicozwangerschappen doen in dat ziekenhuis. Dus ik zal ze maar geloven zeker.
    Mijn man heeft de afspraak van volgende week wel verzet naar een andere gyn die de echo ook kan doen en dan op een moment dat hij ook mee kan. Samen staan we sterker om te reclameren als ze de groei dan weer niet zouden meten.
    Terug gaan straks heeft geen zin. Er zijn maar 4 gyn. die zulke echo's doen: mijn vaste gyn die in verlof is, die dokter van vandaag en dan nog twee andere dokters die ook in verlof gaan binnenkort en dus overvol zitten. Maar als ik echt denk dat er iets mis is, trek ik toch aan de alarmbel hoor!

Ja Jane is stil. Hopelijk alles nog ok!

20. naomi33

naomi33 Bekend lid

Aug 18, 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    hier nog veel buik en rug pijn morgen weer controle hoop ik meer te horen
    ik heb net wel weer een nieuwe buik foto gemaakt schrok er zelf van:$

Share This Page