Hier baal ik ook wel van de gyns hoor. Door mijn opname moet ik nu steeds voor controles naar de dagbehandeling op de verloskamers. Daardoor heb ik elke week een ander gyn, ipv mijn eigen vaste die ik had op de poli. De reden dat ik nu niet opgenomen ben ivm de groei achterstand komt omdat vorige week iemand anders meette dan gisteren, en die van gisteren denkt dat de gyn van vorige week iets te optimistisch gemeten heeft. Nou ik vind dat eigenlijk niet kunnen. Ik vind niet dat je aan de meting van je collega moet twijfelen. Maar ja dat heb je als je dus verschillende gyns hebt, we zijn gewoon overgeleverd.....
vaag hoor die wisseling van gyns elke keer klopt niks van.. ik kreeg elke twee weken een groei echo door een echoscopiste en dan daarna aansluitend een afspraak bij mn gyn. mijn gyn keek alleen maar omdat ze het wel leuk vond om een tweeling te bekijken even.. ik was dan ook altijd een halve middag kwijt aan controles in het ziekenhuis..... gewoon erop staan hoor dat ze alles nakijken met jouw geval moeten ze geen risico nemen vind ik
Ik ga ook morgen zeker een gesprek aan met de arts. De gyn die de vorige meting deed wordt door de meesten daar in het ziekenhuis bestempelt als "de beste" op meet gebied. Dan vind ik niet dat je daar dan aan moet twijfelen. En anders doet deze arts maar een nieuwe meting, maar dat zal ik toch wel niet voor elkaar krijgen.
Naomi, ja op een gegeven moment gaat je buik ineens hard hé! Hopelijk krijg je morgen goed nieuws! Jizzy, da's niet plezant nee als ze gaan twijfelen aan elkaars metingen. Misschien krijg je het toch voor elkaar dat er nog eens gemeten wordt? Rondleiding op verloskwartier en materniteit zojuist is wel goed mee gevallen. Zijn we weer wat beter voorbereid.
Meiden wilde jullie even melden dat onze tweelingmeisjes vandaag geboren zijn. Vanmorgen na 10 uur weer harde buiken maar dit bleken dus al weeën te zijn. Om 12 uur werd ik getoucheerd en was er dus al 5/6 cm ontsluiting!!! Ze gaan het dan sowieso niet meer stoppen en werd ik dus direct naar de kraamsuite gereden om te gaan bevallen. Om 20.08 uur is Elize geboren en om 20.13 uur is Naomi geboren, met Naomi wel wat hulp gehad want een stuk navelstreng was meegekomen toen Elize kwam en dat is gevaarlijk. Ik vond de tijd tot 9 cm ontsluiting echt verschrikkelijk maar toen ik mocht persen ging wel wat beter. Lig nu echt in bed helemaal ff bij te komen want we zijn weer een ervaring rijker. Ben wel ingeknipt en heb volgens mij zo'n 20 hechtingen, ik hen het nog niet gezien en wil het ook niet zien eigenlijk. Hele verhaal komt nog wel maar vond het leuk dit jullie nu zelf te mogen melden. Ze wegen rond 1800 en 1900 gram dus voorlopig zijn we in het zkh maar alles gaat goed met de meiden.
Ooooooh Jane lieve lieve Jane toch wat onverwacht zeg Maar daarom niet minder Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dochters Elize en Naomi Geniet er lekker van en ik hoop dat je snel geneest en dat je meiden heel snel en goed groeien zodat ze niet al te lang in het zh hoeven te blijven..... knuffelllllllllllllllllllllllllllllllll
Ik had dat precies hetzelfde dacht ook dat ik harde buiken had toen ik bij de opname zat om mijn ks te bespreken voor een week later8) kom ik bij de gyn een half uurtje later en bleek ik weeen te hebben dus toucheren 1 cm na een uur weer toucheren en toen 3 cm dus hup naar ok en voila daar waren mn wondertjes terwijl ik alleen maar voor controle naar de gyn moest Heb daar best wel veel moeite mee gehad dat het ineens zo onverwachts kwam leefde helemaal naar de datum van de ks toe . Ik hoop dat jane het een plekje kan geven.
Jane, gefeliciteerd met de geboorte van jouw dochters Elize en Naomi!!! Ik hoop dat je snel herstelt, en vooral dat jouw meisjes de ziekenhuis periode snel doorkomen en dat jullie dan lekker samen thuis zijn!
Oh Jane ik had al zo'n vermoeden omdat het zolang stil bleef. Maar van harte gefeliciteerd met de geboorte en ik hoop dat je lekker van je meiden kan genieten ondanks het ziekenhuis!
Dag Jane en Jane-man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters Elize en Naomi! Goed te horen dat alles goed gaat met jou en de meiden. Ik hoop dat jullie kleine meiden snel met jullie mee naar huis mogen! Liggen ze nu eigenlijk in de couveuse? Sterkte met herstellen en probeer van jullie gezinnetje te genieten, ondanks dat jullie geen 'roze wolk'-start hebben!
Jane, van harte met de geboorte van Elize en Naomi! Ik hoop dat jij voorspoedig herstelt en je meiden lekker mogen groeien!
Jane, gefeliciteerd met de geboorte van Elize en Naomi!!!! Hopelijk groeien ze goed en mogen ze snel mee naar huis!!
Jane: Gefeliciteerd met de geboorte van Eliza en Naomi! mooie namen hoor.zo te horen gaat alles goed met jullie, hopelijk gaat alles lekker voorspoedig . En kun je ze zo snel mogelijk mee naar huis nemen!
Jane: VAN HARTE MET DE GEBOORTE VAN ELIZE EN NAOMI!! Geniet van de meisjes! Ik heb ook een 1-eiige meisjestweeling! Het is best zwaar, maar oh zo leuk!
Wauw proficiat Jane!!!! Zo, 5 minuten na elkaar...Dat ging snel!! Wat een prachtige namen ook! Geniet van je 2 meiden!!
Oh da's effe schrikken! Je meisjes zijn er gewoon al Jane! Fijn dat alles zo goed is verlopen en dat ze het goed doen! Hopelijk groeien Elize en Naomi als kool en mogen ze heel vlug mee naar huis met jullie! Een heel heel heel dikke proficiat en geniet ervan!!!