Missa: fijn dat je zo goed voelt! Je bent alweer 30 weken, jeetje wat gaat het snel! hier nu 3de dag alleen met 3 kids. Moet zeggen dat het soms best pittig is zo alleen. Gelukkig is man vanmiddag vroeg thuis en heeft dan weekend Kunnen we gaan genieten van het lekkere weer. Dames doen het over het algemeen wel goed. Ze drinken nog aan de borst, maar soms hebben ze er nog moeite mee en drinken dan niet goed. Waardoor ik ze heel vaak moet aanleggen. Dus vanmiddag even overleggen met consultatiebureau. Ben wel benieuwd hoe zwaar ze nu wegen. Afgelopen vrijdag beide 2660 gram. Samloes hoe gaat het met jou en Jet en Mies? Sjaantje: rustig aan doen he meid! Tja vocht vast houden deed ik ook op het eind. Emav: hoe gaat het met jou? Je bent bijna op het einde. Volgens mij zo jij als eerste nu moeten bevallen toch?
kort berichtje: ben afgelopen maandag nacht bevallen! 's avonds met 6cm ontsluiting in het ziekenhuis opgenomen, bleken dus toch geen oefenweeen te zijn geweest.. tom woog 2586, jurian 2280gr. ze hadden een goede start en doen het verder prima, maar moeten nog wel een paar weken in het ziekenhuis blijven, ik ben sinds gisteren thuis. dit is tom (die kwam als eerste met de vacuumpomp).
jeetje Emav!! van harte met je boys!!!!!!!!!!!! Ze hadden wel goede gewichten voor deze duur zeg! En mooie namen! hopelijk knappen je boys snel op en kunnen jullie lekker genieten thuis!!
Jemig Emav! Gefeliciteerd zeg! Fijn dat je mannen het zo goed oen, hopelijk kunnen jullie snel met z'n allen naar huis!
@emav, ontzettend gefeliciteerd met je mannen!!! En wat een mooie gewichten zeg! Ben zelf met 34+6 bevallen maar bij mij was kyan de zwaarste en hij woog 2280! Noah was hier 1910.... Drinken de heren zelf of hebben ze een sonde? En liggen ze in de couveuse???
emav wauw gefeliciteerd zeg!!! tjonge al 6 cm toen je in zh kwam!! gelukkig doen de mannen het goed, wat een plaatjes zeg!! en mooie gewichtjes voor de duur van de zwangerschap!! @mama van 3 wat een dotjes zeg, ze lijken erg veel op elkaar, en wat een trotse broer!! ben benieuwd wie nu de volgende is.....
qua schema zal het ongeveer zo er uit zien 1 Sjaantje85 rond 18 juLi 2 missa rond 21 Juli 3 Sjulie rond 09 Augustus 4 Bietje1972 rond 14 Augustus 5 Rave angel rond 17 Oktober 6 Cadijntje rond 25 Oktober 7 Nikkijane rond 31 Oktober hoop dat ik niet iemand vergeten ben.....
Close-up van mijn buik met precies 18 weken. Manlief heeft de foto gemaakt. En als ik dan vraag om een foto van mijn buik....tja dan krijg ik een foto van mijn buik
Lady's!!!!!! Wat een gebeurtenissen ineens weer haha Emav wow wat een mooie jongens van harte meis mooie gewichten hoor!!!! Mama van 3 echt wat een heerlijke meiden!!ik kijk met veel plezier ook op hyves naar je foto's!! En OEPS toen stond ik ineens bovenaan op het lijstje.....Spannend he!! Morgen mag ik weer op controle ben erg benieuwd!!Voel me verder goed!!Dus das fijn!! Xxx
even alles bijgelezen! Emav, van harte gefeliciteerd met je jongens! Hoop voor je dat ze zo snel mogelijk naar huis mogen. Sorry als ik niet alle vragen beantwoord, dan heb ik er per ongeluk paar overgeslagen. Met ons gaat alles goed. De meiden doen het goed, eten, slapen, poepen, plassen en temp zijn goed. Jet zit nog maar 100 gram onder geboortegewicht en Mies 200 gram. Ze vallen niet meer af en groeien stukje bij beetje. Ze huilen bijna niet. Dus tot nu toe mogen we niet klagen! Ik heb tm vrijdag kraamhulp, ze zijn met zn tweeen en zijn er van 8 tot 16 uur. Heerlijk! De eerste nacht was erg wennen, ook voor Jet en Mies. Ze waren wat onrustiger dan in zh, maar het was te doen. De tweede nacht al stukken beter, flesjes erin en daarna doorslapen. Tis even wennen, elke 3 uur eruit. Maar tis voor een goed doel! Sam en Loes vinden het prachtig! Ze willen ze aaien, knuffelen, vasthouden. En ze worden snachts gelukkig ook niet wakker van de baby's. Ze gaan steeds meer op elkaar lijken! De eerste dagen zag je echt nog verschil, maar vergis me nu al af en toe! Zal snel weer foto's plaatsen. Dus tot nu toe gaat het er rustig aan toe,maar we zijn pas 2 dagen thuis, dus dat zal vast nog veranderen. (of niet!)
Emav, van harte!! Wat een verrassing zeg, heel eerlijk gezegd had ik dat niet verwacht.... en ja sjaantje zo sta je ineens vooraan he...vind het nu ook wel snel gaan. @Missa, gelukkig dat er ook nog goede dagen zijn he...heb dat ook echt, de ene dag voel ik me echt verrot om het maar even zo te noemen ende volgende dag is er niets aan de hand. Zo ook met de nachtrust. @Mamav3 wat een plaatje weer!! @Samloes, fijn dat het zo lekker gaat met je meisjes...genieten!! Vind trouwens de gewichten van de jongens van Emav ook netjes!!
Emav, Proficiat!!! Mag ik vragen waarom de kindjes nog in het zh moeten blijven? omdat ze te vroeg geboren zijn?
Emav, van harte gefeliciteerd met je jongens! Wat een mooie en goede gewichten, mijn twins waren echt veeeeel kleiner en zijn later geboren, dus wat gewicht betreft hebben je jongens een goede start! Geniet er lekker van... Wilde je zelf al graag naar huis? Ik mocht 8 dagen blijven, maar ben op Maandag bevallen en op Donderdag naar huis gegaan... Is toch wel lekker je eigen omgeving, alleen lastig heen en weer rijden als je toch best moe bent... Geniet ervan, voor je het weet zijn ze thuis, en heb je gebroken nachten! Samloes, fijn dat je twins het zo goed doen! Sam, Loes, Jet en Mies, ik vind de namen echt geweldig bij elkaar passsen!!! Ben benieuwd naar je fotos! Hier gaat t goed met de twins, alleen zijn ze een beetje jengelig, zal misschien de warmte zijn... Vanmorgen boodschappen gedaan, en ben echt 1,5 uur onderweg geweest.. Iedereen kijken ; Aaaah, ooooh een 2ling! Wat leuk! En nog een beetje domme vraag ; Wilde je niet liever 2 jongens?! Uuuh, ik geloof dat ik niks te willen heb op dit vlak he! Maar goed... sommige mensen gaan dus ook aan de twins zitten, dit vind ik echt niks.. 2ling mama's hebben jullie dat ook meegemaakt? En wat deden jullie dan? Achteraf denk ik had ik moeten zeggen ; Hallo blijf eens van mn kids af... Maarja op dat moment durf ik dat dan weer niet....