Meiden we zijn weer terug! We zaten in een comfort huidje van CP en was dus echt stukken slechter dan de vip huisjes die we gewend zijn bedden slecht, babybedjes slecht en voor een 6 persoonshuisje erg klein. Ze waren ook nog de extra kinderstoel en het extra kinderbed vergeten.... We hadden maar twee zwemkaartjes maar aangezien ik toch moest bellen heb ik gelijk maar gezegd dat er ook geen zwemkaartjes bij zaten. Dus toen gaden we toch 4 kaartjes en konden m'n schoonouders ook mee. Verder hebben we het toch heel leuk gehad en lekker uit eten geweest en we hebben Tilburg en Eindhoven gezien. Ook hebben we in het zwembad onderwaterfotos laten maken, die komen binnenkort op een site te staan en dan kunnen we ze bestellen. Nu weer verder met wassen etc etc Kom snel weer bijlezen
jammer dat het huisje minder was. Welk park ben je ook al weer geweest? Wij gaan eind sept ook naar cp, maar weet nog niet welk park. Gelukkig wel naar je zin gehad en je bent er even lekker tussen uit geweest ja toch? Hoe vonden de kids het?
ff een kort berichtje van mij. Ben helemaal happy! Ga aankomende nacht een nachtje met man en zoontje in het Ronald McDonald huis slapen! Even een andere omgeving na bijna 2 weken ziekenhuis!!
Ooh dat is leuk Rave angel. Even weer met het gezin!! Jeetje lijkt me echt moeilijk om zo lang alleen in het ziekenhuis te slapen! Is het voor het hele weekend of voor een nachtje?
't is voor 1 nachtje en morgenvroeg moet ik terugkomen voor de CTG. Maar dat maakt me niet uit In ieder geval 1 nachtje in een andere omgeving is al heel prettig
Ja idd!! En als het goed gaat mag het dan ook vaker? of is het echt eenmalig. Ik zou het echt heel rot vinden als ik zo lang het in het ziekenhuis moest liggen! Ik ben al bang voor een keizersnee en niet voor de keizersnee zelf maar voor de nachten erna in het ziekenhuis! Dus ik vind het wel knap van je dat je er zo mee omgaat!
Super Rave! Veel plezier en lekker genieten van man en zoon! Net wat Maybe zegt, ik vond de nachten na de vorige ks ook vreselijk, je hoort vanalles en het bed ligt niet lekker, tenmisnte niet zoals thuis... Wie weet mag je wel wat vaker een nachtje weg
Heb net de onbewerkte foto's van de onderwatersessie van de meiden bekeken, als je ze uiteindelijk besteld dan wordt de hele foto bewerkt. d.w.z. muur en papa wordt van de foto weggepoetst
Rave angel: geniet van je avond samen!!! Jane: woow hele mooie foto"s ben benieuwd hoe ze er straks bewerkt uit gaan zien!! Hier: dames drinken nog steeds bar slecht. Ze laten nu telkens zo 70 a 90 cc staan van de 200!! En weet even niet wat ik er aan moet doen.. Een extra fles heeft geen zin want z drinken gewoon niet.. En met dit weer pff... Ben blij dat ik er vanmiddag een fruithapje kon geven met melk erdoor heen wat ze beide eht geweldig vinden dus gelukkig weer iets meer vocht.. Maar blijf het raar vinden dat ze zo slecht drinken.. Gelukkig slapen ze wel goed. Ze slapen nu van half 12 tot lieke tot kwart voor 8 en fleur tot 9 uur!! Hor is het met de andere dames?? Zullen we met silvia, sjaantje, mel7, yippieyajee, linnepinneke, bietje, jane een datum gaan prikken( en wie er nog mee wil natuurlijk)... Er zijn 3 weekenden in oktober dat yipie kon.. En jane of linnepinneke kon daarvan ook al weer 1 tje niet..
Rave, fijn zeg, geniet ervan! Jane, leuke fotos hoe wordt dat gemaakt? Mama van 3, hier ook wel eens een week gehad dat ze bijna niks dronken, daarna dronken ze ineens weer heel veel. Hoop dat je meiden snel weer gaan drinken. En ja... ik ga mee prik maar een datum, mijn vriend werkt helaas toch bijna elk weekend, dus die gaat dan niet mee.... en waar gingen we ook alweer? (Is het een beetje te doen met openbaar vervoer, alhoewel als het Oktober is dan heb ik me rijbewijs al, hoop ik)
baby's die duw je zelf onderwater voor 1,5 seconde en dan laat je los en dan maakt de fotograaf per seconde 7 beelden.
Zo echt heerlijk geslapen vannacht! Alleen wel om 7 uur weer klaarwakker, maar dit keer niet door de verpleging maar door mijn zoontje haha. 't is hier echt wel heel erg mooi. Heel erg rustig en best luxe. Nou ik ga zometeen even lekker uitgebreid douchen en ontbijten. Ik moet om 10 uur even terug zijn voor de CTG en dan vanmiddag hier nog even lekker zitten. Heb gisteravond een nieuw kamergenootje gekregen, maar die heb ik dus nog niet gezien. Wel weet ik dat zij ook vanuit Hengelo is doorgestuurd naar Zwolle. Hopelijk klikt 't een beetje tussen ons! @jane echt prachtige foto's! Vond je 't niet eng om je kids zo onder water te zien?