Jane supermooie fotoś maar ook mij lijkt het doodeng. Rave lekker ontbijten en nog even genieten van je gezinnetje en dan kennis maken met je nieuwe kmergenootje Wij gaan vandaag met zijn allen naar Hellndoorn toe, dus de hele bups in de auto en de auto helemaal volgepakt omdat we anders nergens kunnen komen whahahahaha
Nee vond het niet heel eng, het is zo als baby's boven water huilen en je doet ze onder water dat ze rustig worden. Ze komen dan weer terug in de baarmoedertijd. Ze zij ook echt maar heel kort onderwater. Aquafoto - Onderwaterfotografie en Babyzwemmen - Hoofdpagina trouwens een hele fijne en aardige fotograaf.
@rave heerlijk voor je, even zo'n dag tussendoor, even weg uit zh en bij je gezin zijn. Hoe houdt je zoontje zich eronder? Dat jij nu niet thuis bent/slaapt? @Silvia veel plezier vandaag! Je hebt lekker weer! @jane ben benieuwd hoe de foto worden, ziet er nu al mooi uit! @mama van 3 wat vervelend dat ze zoveel laten staan! Hoe zijn ze er zelf onder? Als ze er zelf weinig last van hebben, dan denk ik dat het misschien een sprongetje/regeldagen is. Ik zou het nog even aankijken en als het te lang duurt even CB of huisarts bellen. Eergister heb ik Jet en Mies om 23.00 wakker gemaakt en kwamen ze rond half 5. Gister hebben ze om 21.00 de fles gehad en kwamen ze ook rond half 5! Dus denk dat het niet veel uithaalt als ik ze laat op de avond wakker maak voor fles. Ze hebben gewoon die nachtfles nog even nodig. En als ze van 21.00 tot 4.00 slapen, vind ik ook best lang. Ik weet nu niet of ik het vol moet houden om ze rond 23.00-23.30 wakker te maken en fles te geven. Lastig
Samloes, ik zou 21h aanhouden, deed ik ook want bij mij moest ik ze echt wakker maken voor de laatste avond fles en vaak vielen ze tijdens die fles in slaap. Mamavan3 hoe gaat het vandaag met drinken?
mm7: nog steeds nie heel goed. Ze drinken iets beter. De eerste 125 gaan er heel snel in, maar daarna. Vanmorgen lieten ze gelukkig maar 25 en 35 staan vanmiddag liet Fleur weer 60 staan.. Even een foto showen Lieke, Fleur en Timo
Dag meiden, ik breek even in... Wij bieden de inrichting van onze tweelingkamer aan. Misschien zijn hier zwangere mama's die daar interesse in hebben? Hieronder de link naar de MP-advertentie! Marktplaats.nl > Complete, zeer degelijke, babykamer voor tweeling - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Complete kinderkamers En dan breek ik snel weer uit...
mooie buik josuus! mama van 3, lekkere meiden, je zoontje is trouwens ook een mooi mannetje! Hier goede nacht gehad! Heb de meiden om 23.00 toch wakker gemaakt en eerst in bad gedaan. Toen fles erin en Jet is net wakker geworden (6.30) en Mies ligt nog! Vandaag Sam jarig! 3 Jaar alweer! Wat gaat het toch snel.
Sanloes gefeliciteerd met Sam zijn 3e verjaardag ik hoop dat jullie een leuke dag hebben en dat Sam heel veel kadootjes krijgt
Josuus: ziet er goed uit hoor!! Samloes: fijne dag vandaag! En gefeliciteerd met Sam! Ik moet zo bloedprikken en dan weer voor controle. Een vriendin en m ace gaan mee! Ben benieuwd!
@samloes, gefeliciteerd!!! @mm7, hoe bevalt je iphone? @hier, vanochtend naar het CB geweest met de heertjes! Noah weeg 8520 gram en is 70.5 cm lang. Kyan weegt 9000 gram en is nu 71.5 cm lang! Bij de prikken hebben ze het weer uitgegild maar tot nu gelukkig verder geen last van!
Zo, wij zijn weer terug van controle! Eerst bloedprikken voor m'n ijzer. Die was weer wat omhoog gegaan naar 6,8 dus helemaal goed. Bloeddruk was 115/70, dus ook netjes! Beide kindjes liggen nu wel dwars! Kindje 1 ligt in stuit, en kindje twee ligt met het hoofd aan de rechterkant, en de beentjes aan de linkerkant, precies onder m'n ribben! Dus ze zijn helaas niet met de hoofdjes naar beneden blijven liggen! Maar volgens de gyn heb ik veel vruchtwater, dus kunnen ze nog alle kanten op! Ze wegen nu 1070, en 1075 gram, dus gaan mooi gelijk op! @linnepinneke: nare prikken zijn het He?! Sneu hoor! Maar ze zijn mooi op gewicht!!
Ook hier naar het CB geweest voor hun prikjes . Luuk woog 10.900 gram en is 79 cm uiteindelijke geschatte lengte van Luuk is 1,77 mtr hihi Sanne woog 9950 gram en is 77 cm en van Sanne uiteindelijke lengte 1,66 mtr hihihi ook hier even huilen bij de prikjes een in het been en een in het armpje zo sneu.... Maar verder doen ze het goed en zitten ze nu beide heerlijk rond de middellijn
Wij zijn ook weer op controle geweest Hier ook nog een dwarsligger, haha! Kindje 1 ligt wel met het koppie naar beneden, nr 2 ligt in stuit.... Beide zitten al rond de 1400 gram, wauw! Baarmoedermond gemeten en ziet er ook weer keurig uit. Mochten ze met 32 weken komen dan mogen we in meppel blijven, komen ze eerder dan gaan we naar zwolle... Maar dat hopen we maar niet Over 2 weken weer terug... Ivm voorgeschiedenis word is de kans op een ks groot, had me er al wel bij neergelegd maar ergens toch nog een sprankje hoop he... Week 37 of 38 vind die dan plaatst, begint allemaal stukken dichterbij te komen zeg! Oh van de week nog ff bloedprikken en urine checken, doen ze altijd zo rond dit termijn, en bloeddruk was 140/70 ook netjes dus... Nikki, fijn dat jou controle ook weer goed was, helemaal een dwarsligger in de buik dus Hopelijk draaien ze nog wel.... Mooie gewichten ook... Moet je over 2 weken ook weer terug komen...?
Candijtje: jouw kids hebben ook al mooie gewichten! Het begint dichtbij te komen He?! Spannend hoor! Hier is de bmm nog nooit gemeten, en geloof ook niet dat ze dat doen, tenzij er natuurlijk klachten zijn! Ik moet idd over 2 weken weer terug komen! 6september, meteen om 8.15! Lekker op tijd, maar dan loopt het iig niet uit! Alhoewel het goed gaat op het moment in het zh! Met het verbouwen gaat het ook goed hier!! Mijn vriend zal proberen vanavond de schilder over te halen of hij wat eerder wil beginnen met schilderen, dan lopen we nog meer voor op schema! En des te eerder we over kunnen, des te beter natuurlijk!! Heb er zo'n zin in!! Kan niet wachten!