Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Hier vandaag naar de Apenheul geweest! Echt superleuk was het...zal even een foto spammen rest op hyves.

Hier zeker 100% 1 eiig, ze deelden 1 placenta en het tussenschot was pas zichtbaar met 12 weken maar gelukkig zat hij er.

2. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Hier ook 2 eiig, een jongen en een meisje :)
    Was al met de termijnecho te zien, maar toen werd het nog niet voor 100% bevestigd.... Beide een eigen placenta en een eigen vruchtzak

3. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    De foto van het onderwaterzwemmen is samengevoegd en nu is hij besteld, kan niet wachten op het resultaat.

4. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hier ook 100% een-eiig! 1 placenta, gelukkig wel een tussenschot!

@jane, had hem net op hyves gezien, vind dat zo gaaf!!!

5. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hier ook eeneiig! Ze delen de placenta, en er is een tussenschot (heel dun, maar hij is er).

6. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Zo weer even bijlezen hoor... Ben erg druk met taarten bakken.. We (moeder en ik) gaan nu ook officieel als bedrijfje door dus vandaar.. dit weekend een bruidstaart 6 lagen, en volgende week 3 verjaardagstaarten en die week daarop 300 cupcakes, kortom erg druk, want vanaf 1 sept ga ik ook weer werken, dan is mijn ouderschapsverlof afgelopen....... (en ik weet nog niet of ik dat wel zo leuk vind)

Wat een leuke en lieve fotos zeg! De onderwater foto is echt heeeel mooi!

Linnepinneke, weet je al waar je een weekendje weg gaat?

Hier met de 1e echo, 3 aparte vruchtzakken te zien, dus was 100 % zeker een 3 eiige drieling, was ook wel te verwachten ivm vruchtbaarheidsbehandeling. Maar goed uiteindelijk dus twins, mijn placenta heb ik zelf niet gezien, maar mijn moeder vertelde dat de placenta's in elkaar gedraaid zaten als 1, en met 2 sliertjes(navelstrengen) eruit. Maar wel dus helemaal in elkaar...

7. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook 1 eiig, 1 placenta, 2 vruchtzakken. Tussenschot was ook heel dun. Ze lijken ook wel veel op elkaar, maar doordat Kate een pond zwaarder is en groter dan Joan, zijn ze nog makkelijk uit elkaar te houden. Ze hebben allebei een ooievaarsbeet op hun voorhoofd, en bij die van Kate zit een stipje meer...maar goed ook dat verdwijnt als het goed is...moeten we weer iets anders zoeken hoe ze uit elkaar te houden zijn...hihi

Mm7, leuk he taarten maken, enne straks weer werken! Kan me voorstellen dat je daar echt niet op zit te wachten. Wie weet wordt je taartenzaakje wel zo rendabel dat je er van kunt leven??! Zou leuk zijn toch.

Mama van 3, idd ook benieuwd naar hoe de avond is verlopen.

Nikkijane, chilllllll eens jij he! Jeetje mina, dacht dat ik een bezig bijtje was, maar jij wint!

@Jane, heerlijke foto's weer van je meiden!

8. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    goedemorgen! Weer een vroegertje hier, pff.

Wat een mooie onderwaterfoto is het geworden!

Wij wisten met eerste echo (9 weken) dat het eeneiig is, je zag een heel dun tussenschot. Ik heb van het zh een foto van de placenta gekregen nadat ze hem ingespoten hadden met kleurstoffen.(na bevalling onderzoeken ze placenta, ze kijken dan naar de verschillende bloedstromen en aderen.) Heel bijzonder om te zien!

9. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hier ook 2 eiig!!Werd al bijna 100% gezegd omdat het tussenschot zo dik was geloof ik?

All hoe is het? solly ben zooooo moe de nachten beginnen op te breken!

Gister cb geweest Jax weegt nu 4876 en Skye 3657!!en skye 55cm en Jax 56cm!!Doe het hartstikke goed dus!!Maar wel zo'n groot verschil he?!

Xx

Siter cb geweest!!Was allemaal

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Hier 100% twee eiig kan ook niet anders met J/M natuurlijk maar was al meteen duidelijk ook twee eigen placenta's eentje lag voor en eentje lag achter

krijg net mail binnen met datum planner dus ga hem even bekijken ;)

11. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Dames!!nog ff een vraagje he...skye en jax verschillen zo kwa gewicht!Ze krijgen echt twee hele verschillende ritmes nu?...Is dat herkenbaar voor iemand en hoe hebben jullie dit opgelost?

Mama van 3!Ik denk dat ik ook twee buikslapers krijg!!Maar t werkt alleen als ze al op mn arm in slaap zijn gevallen...maar als ik ze dan op de buik leg slapen ze echt heel vast haha!!

X

12. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hoe is het eigenlijk met Sjulie?!

13. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Bietje, er van kunnen leven zou heel fijn zijn..

Sjaantje, bij ons was er ook een flink verschil in gewicht. Maar mijn meisje was zwaarder dan mijn zoon. Maar hoe bedoel je dat je een verschillend ritme krijgt? Wat slapen of drinken betreft?

14. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Hoi Dames,

Ging wel redelijk.. De dames zijn wel telkens ongevraagd uit bedjes gehaald omdat ze aan het ''huilen'' waren.. Eerder pruttelen maar goed hebben het weer pverleefd. Maar merkte wel dat de dames het niet helemaal lekker vinden in andere bedjes. Ze hebben zo slecht geslapen pff ik ook amper.. Echt flink balen.

Sjaantje: hier liggen ze idd altijd op hun buik. Hmhm minder 2 verschillende ritmes.. Heb hier ook wel een poos gehad dat L altijd eerder kwam maar ben gaan rekken en F iets eerder en zo een tussenmoot gevonden zodat ze toch bijna tegelijk eten kregen. Anders blijf ik voeden en moet ook aandacht hebben voor T. Wat zijn ze flink gegroeid J is bijna even groot als mn dames:)

Bietje: ik heb hem al ingevuld!

Jane: wat een lieve foto's van je dames heerlijk!!

mm7: fijn je weer even te zien! Leuk taarten bakken fijn dat het zo goed gaat! Hoe gaat het met je kids? Hmhm minder straks weer werken! Snap dat je er tegen op ziet!

Heel stom maar heb eigenlijk geen idee of ze nou 1 of 2 eiig zijn. Gyn heeft het er eigenlijk nooit echt over gehad. Hij zei dat het namelijk alle bij kon met een gedeelde placenta en wel een goed tussenschot.. Maar bij jullie lees ik weer dat een gedeelde placenta 1 eiig is.. hmhm denk denk..

Hier even een enorme dip heb het even allemaal gehad.. Pff altijd van je moet dit je moet dat van iedereen bleegh! even een rustdag hier! Wordt ook geen boodschappen gehaald trek wel iets uit de vriezer.. Heb het waarschijnlijk omdat ik zo bar slecht heb geslapen hoor.. kom er wel weer bovenop!

En de dames drinken weer beter:) JEEEJ

15. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ik bedoel kwa flesjes idd....en net wat mmv3 zegt ik kan gewoon niet de hele dag gaan voeden want dat vindt jade niet leuk haha..xx

16. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @sjaantJe, geen ervaring mee eigenlijk... Hier zitten ze in precies hetzelfde ritme...

17. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    hoi hoi

ik lees af en toe mee het valt niet mee ben ontzettend moe
    de tweeling doen het harstikke goed ze slapen goed door nachts
    dubbel zo druk maar ook dubbel zo genieten :D

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Mamavan3 ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat jullie tweeling 1 eiig is! :D:D

19. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hihi, dat denk ik ook! Die twee meisjes lijken enorm op elkaar!

20. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Jane en Nikkijane: ja ik denk het zelf ook heel erg.. alhoewel Fleur iets smaller hoofdje heeft. Maar dat is echt bijna niet te zien.. We zullen het wel zien later';)

Deel Deze Pagina