Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Goedemorgen!
    Gisteravond een top avondje gehad. Manlief moest optreden met z'n nieuwe band, echt super geslaagd! Hele avond lekker gedanst! Laatste half uurtje werd iets moeizamer, last van rug en harde buiken, maar tOennik in de rust kwam was dat ook zo weer over.

Zal nu ff door het huis, mijn vader kont vanmiddag langs nog voor M ace z'n verjaardag en ff het nieuwe huis bekijken.

Dus straks het kleine mannetje weer ophalen bij m'n schoonouders!

Verder maar rustig aan vandaag. We gaan morgen met m'n schoonouders en manliefs zusje + vriend naar Madurodam, ze zijn 30jaar getrouwd. Dus zal een vermoeiende dag worden denk ik. Kijk er ook wel een beetje tegenop. We gaan vroeg weg, en M ace kan dus ook niet slapen... En ik zal veel moeten lopen... Nou ja, we zien wel hoe het komt.

Go with the flow!
    (das m'n motto sinds we kinderen hebben, haha)

2. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik weet sinds 2 weken dat ik zwanger ben van een tweeling. Het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen en ervaringen uit te wisselen. Ik ben 26, man 32 en al mama van 2 meiden. J. de oudste is nog geen 2,5 en de jongste is net 1 geworden.
    Het was even schrikken dat het er 2 zijn, even heel kort, mijn jongste is een huilbaby geweest, en hier hebben we het heel erg zwaar mee gehad (verhaal volgt vast later nog wel ;).

Nu dus zwanger van een tweeling! Wat een dubbel wonder zeg! De zus van mijn man heeft ook een tweeling (ook 3e en 4e kindjes, een jongen en een meisje).

Ik heb een echo gehad, en ben nu ongeveer 10 weken zwanger. 7 september eerste afspraak bij de gyn, hopelijk dan ook weer een echo. Ik ben benieuwd of het 1 of 2 eiig is. Wel 2 kloppende hartjes gezien, en de termijn van de kindjes is hetzelfde, dus geeft goede hoop!

3. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Proficiat met jullie zwangerschap, ennnuh ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent van het nieuws. Dat hadden wij al zonder kindjes...;) En jullie hebben er straks vier (respect hoor)

Probeer er een beetje van te genieten want dat heb ik soms te weinig gedaan...me best veel zorgen gemaakt over TTS omdat het bij ons 1 eiig was

5. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Welkom!! En het is zeker even schrikken! Dat was het hier ook, maar het is zo bijzonder om zwanger te zijn van 2!!

Klets gezellig met ons mee! En natuurlijk gefeliciteerd!!

6. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Welkom! Even schrikken he als je zoiets niet verwacht. Hadden wij ook. Wij hebben ook 2 jonge koters lopen en dan denk je toch als je te horen krijgt dat het er 2 zijn, poe, dat wordt een drukke boel!

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    @Ontzettendtrotsemama welkom hier :D en gefeliciteerd met dit dubbele wonder :D
    iedereen hier had wel even een schrikmomentje hoor denk ik hihihi
    Maar je zal merken dat het helemaal geweldig is om een tweelingmama te zijn.
    Geniet er vooral ontzettend van en laat andere mensen je de kop niet gek maken......

8. bereke

bereke Niet meer actief

Ontzettendtrotsemama: gefeliciteerd :)!

Voor de geïnteresseerden: verjaardagsfoto's in album.

9. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Welkom hier! Leuk weer een nieuwe tweeling-mama-to-be :)
    Hier was de schrik en de verassing ook groot! Ook omdat we voor nr 3 gingen en toen bleek nr 4 er ook te zitten, zonder dat het in beide families voorkomt... Maar wel ontzettend welkom na de schrik ;)
    Hoe we het gaan doen zien we wel, alles lekker op je af laten komen... elke controle bij de gyn krijg je w.s. een echo... Ik wel tenminste :) Mag maandag over een week weer...

10. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Gefeliciteerd! Een tweeling is echt heel leuk! Geniet ervan!

11. welkom bij de 2lingen klub...

we zijn een gezellig stel haha al zeg ik het zelf...
    nee het is fijn zo met elkaar te delen.. al ben ik wel wat stil..
    maar ik kom terug hhaha..

iedereen een groet en een knuffel..

liefs Yippie

12. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi hoi

welkom, weer een zwangere en gefeliciteerd.

ik wil me bij deze afmelden voor de meeting in oktober
    heel veel wisselende diensten werken en ook nog veel weekenden en met de vrije weekenden steeds een verjaardag dus het wordt me te druk.

13. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, wat een warm welkom!
    Gelukkig eindelijk wat positieve reacties! Pff wat een bak ellende krijg je over je heen zeg.. ik ben super trots en blij dat we een tweeling verwachten (en volgens mijn besef ik nog half niet hoe bijzonder het is om tweelingmama te mogen zijn) maar bijna iedereen zegt.. pppfff jij liever dan ik.. , nou wordt wel super zwaar hoor... een tweelingzwangerschap brengt een hoop risico's met zich mee... NATUURLIJK WEET IK DAT ALLEMAAL! Maar ik heb er toch zeker geen 2 besteld ? ;)

Ik hoop dat jullie me een beetje door deze moeilijke periode heen kunnen helpen ;)! Ik volg jullie, als ik nieuws heb kom ik dat natuurlijk hier melden. Verder ben ik heeeeel erg moe dus ik heb niet zoveel fut om elke dag te reageren, maar ik doe mijn best. T scheelt dat jullie ook super druk zijn met die kleintjes hihi

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Zoooo herkenbaar....dat ''liever jij dan ik'' ze zijn gewoon jaloers! Houd het daar maar op...tuurlijk is het zwaar (vooral het 1ste jaar) dat ontken ik en vele hier op het forum ook niet maar het is ook zo geweldig mooi en speciaal om mee te mogen maken. Trek je er niks van aan hoor

15. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Ontzettendtrotsemama: van harte met je tweeling!! Ga vooral lekker genieten van deze bijzondere zwangerschap!! Tuurlijk heb je iets meer kans op complicaties maar het kan ook gewoon vlekkeloos verlopen hoor!! Tja het is inderdaad wel druk ik heb er nog eentje van 3 lopen.. Maar je vindt je weg er snel in hoor!! En trek niks aan van al die mensen...vaak zijn ze stiekem gewoon jarloers op je dat jij er 2 krijgt!! We willen je graag tips geven en luisteren.. Je leert hier veel en het is idd lekker gezellig!!

Bereke: nog van harte. Met je 2 prachtige meiden, het zijn leuke foto's geworden!! Wat gaat ht snel he alweer een jaar pff!

Friesje: kan mij voorstellen dat je het te druk vindt! Jammer maar de volgende meeting gewoon zorgen dat je erbij bent!

Yippie: gewoon druk met de twins, of anderw reden? Ben erg benieuwd naar jou meiden straks hoor!!

Samloes: hoe gaat het inmiddels met het slapen?

Sjaantje: hoe gaat het inmiddels met het ritme van je twins, beetje gelukt om het we tegelijk te trekken?

Hier gister een familie etentje gehad met schonfamilie.. Was gezellig. Dames hebben het gelukkig goed gedaan!! En gelukkig de nacht ook beter. Want pff heb 3 nachten denk wel geteld elke nacht maar 2 of 3 uurtjes geslapen als ht niet minder is geweest. Dus was erg blij dat ze vannacht beter hebben geslape . Verder vindt ik het nu steeds pittiger worden.. Dames blijven nu natuurlijk langer wakker overdag en dan heb ik ook nog t.. Soms erg lastig mn Andacht te verdelen... En afgelopen paar dagen even een dipje gehad. Gister lekker de ochtend voor mijzelf gehad. Kapper geweest, alleen boodschappen gedaan en gewoon lekker kop koffie gaan drinken in de stad even kinderloos, moet zeggen was erg lekker, of kan dat niet?

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Mama van 3 natuurlijk kan dat wel!!!
    je bent ook gewoon je zelf nog hoor je bent niet alleen maar de vrouw en mama van... je bent ook nog gewoon K.....
    ik heb 3 weken vakantie gehad en ik moet eerlijk bekennen dat ik in die drie weken best wel eens gedacht heb om gewoon te gaan werken zodat ik even rust zou hebben ;)
    maar nu mn vakantie voorbij is baal ik er alweer van want ben ook graag thuis bij mn kids :)

17. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    hier is het slapen en flessen drama! pff!

Ze lopen totaal ongelijk, drinken hun flessen niet meer leeg! Komen weer heel vaak voor een fles (doordat ze de flessen niet meer leegdrinken) Dus heb momenteel het gevoel dat ik echt alleen maar aan het fles geven ben. Slaapt de ene, wordt de andere wakker en andersom. En natuurlijk hebben mijn oudste twee ook aandacht nodig.
    Zit even in een behoorlijke dip. Heel emotioneel (zullen ook wel hormonen zijn!)

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Komt mijn vader 1 jaar na dato nog even met een filmpje die ik nog nooit eerder heb gezien van onze zo kleine ienieminie Naomi.... Kan het met niet meer voorstellen hoe klein ze hier was

http://www.youtube.com/watch?v=V6NQGsCjV3M

19. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    jeejte Jane, zo zie je pas echt hoe klein ze zijn geweest!! Wat een inniminie mensjes!!

20. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom trotse mama! En idd de opmerkingen langs je heen laten gaan hoor, blijft ook zo als ze geboren zijn. Wat mensen al niet zeggen, soms heb je er echt dom volk tussen!

@samloes, kan het me voorstellen, kan je alleen maar zeggen dat het ook weer over gaat en beter wordt maar dat weet je zelf ook al. Af en toe hier je hart luchten is dan wel fijn!

@mv3 tuuuuuurlijk is er ook tijd voor K!! Juist wel, daar krijg je toch alleen maar meer energie van!

@sil, heel herkenbaar ook; weer moeten werken, dat ook wel fijn vinden, maar ook lkkr thuis bij je kids willen zijn!
    Het weer heeft natuurlijk ook niet echt meegezeten hè!

@Jane, ik zie meeeezelf jeetje!!! Naomi is qua formaatje daar precies Joan! Wel mooi dat je paps nog dit filmpje had hè!

Hier alles zijn gangetje meiden vannacht erg aan het rommelen geweest. Speentje en in bed nemen helpt wel, maar ja dan
    Slaap je zelf ook niet zo best. Dus vannacht toch weer voeding gehad om 4.15. Ach het is nog ff zoeken. Mark heeft deze week nog vakantie en de kinderen ook, daarna moet ok het dus allemaal alleen doen, spannend hoor! En oh ja lkkr een weekje weg geboekt voor in oktober: Groningen wordt het. En zomervakantie volgend jaar ook al een beetje aan het uitzoeken, wordt waarsch Spanje met een hele groep vrienden. Zin an, kan niet wachten!

Deel Deze Pagina