maar heb je echt 4 kruiken nodig? bij de eerste had ik 2 kruiken, en kan me herinneren dat ik me afvroeg waarom ik er 2 had gehaald ipv 1... nu was ons 1e kindje natuurlijk een zomerkindje, en komen dezen in de herst, dus misschien is dat wel anders?
Ik heb ze alle 4 gebruikt.... Nog een aanrader de swaddle doeken van aden anais is een grote hydrofiel voor onder het hoofdje of de blenker baby van kip kep.
Hier geen kruik gebruikt, ben der gewoon geen fan van Hier 6 hoeslakens, 6 lakentjes en weet niet hoeveel hydrofiele luiers maar HEEEL veel. Gebruik ze echt overal voor. 2 wippers vindt ik toch wel erg fijn hoor! Hier zitten ze er vaak samen in beide met een speelgym en ze vinden het geweldig.
thnx dames! Dan ga ik nog 2 kruiken bij halen! en even kijken wat ik nog aan lakentjes en dekentjes heb... Tweede wipper zal ik ff voor kijken, misschien op mp of zo, en anders een tweede bij de kruidvat halen. Heb em bij de eerste bijna niet gebruikt, maar misschien is het nu juist wel handig... Vanavond even in het huis wezen kijken. Volgende week heeft mijn man vakantie, en 2 buurmannen die helpen met klussen nemen volgende week ook allebei een complete dag vrij. De buurman zei: dan kunnen jullie volgend weekend over! Dat zou echt zalig zijn!!
Zooo meiden heb vandaag weer goed luiers in geslagen bij de kruidvat...2+1 gratis. Nu had ik toevallig vorige week al pampers in de aanbieding gekocht dus nu hebben we een grote berg luiers. Niet te geloven hoe snel dat er door heen gaat
her 2 dagen kruiken gebruikt maar meiden hadden aan 1 meer dan genoeg, was meer om hun bedjes lekker op te waren voor dat ze er in gingen voor de nacht... Hier ook de luiers ingeslagen pfff wat een kostenpost zeg ben blij dat onze oudste geen meer nodig heeft
Wow!! Er steekt hier gewoon een voet uit m'n buik!!! Zit vol verbazing naar mijn eigen buik te kijken! Ziet er echt bizar uit!!!
Leuk he! Probeer het eens te filmen... ik heb hier een filmpje van een beweging bij 20 weken helaas verder nooit goed vast kunnen leggen
@nikkijane, gaaf he!!! Heb ik ook een aantal keer gehad dat er iets uit stak haha Maar helaas ook nooit kunnen filmen... Alsof ze het wisten haha @jane, echt bizar he hoe snel die luiers gaan!!!
hah meiden.. ik heb ook luiers gekocht.. maar als ik dan weer bij de kassa sta ben ik zo blij dat ik voornamelijk katoenen luiers gebruik he.. dat is echt handig hoor... heb nu van een ander merk er een aantal besteld stuk goedkoper als kaatje katoen. ben benieuwd heb ze nog niet binnen.,. liefs ikke
Ik wil slapen, maar het lukt niet! Ben druk in m'n hoofd. Zoals het nu lijkt kunnen we eind volgende week al verhuizen, en nu heb ik zoveel dingen in m'n hoofd wat we nog moeten kopen, wat er nog moet gebeuren, waar ik wat wil hebben staan... Drukdrukdruk in m'n hoofd dus! Manlief is avondje weg met een vriend, die moest ff weg uit de klus stress, dus kan ik nu ook niet tegenaan lullen! Weet zeker dat het allemaal op z'n pootjes terecht komt! En gelukkig heeft manlief na morgen vakantie. Kan ik hem dan mooi op sleeptouw nemen om vanalles te kopen! Ga nu echt proberen te slapen!
Luiers.... gaat echt te snel idd! Ik vind dat nog wel redelijk gaan opzich maar die opvolgmelk vliegt er hier helemaal snel door heen moet ik zeggen! Is dat wat katoenen luiers? Ik heb echt zo n idee daar bij dat ik dan de hele dag aan het wassen ben... of is dat niet zo? En heb je daar dan ook bepaalde merken in die goed zijn of juist slecht? Rave, hoe gaat het met je? Hoe is het weer thuis? En lukt het een beetje om rustig aan te doen? Over een maand gaat het hier weer aardig spannend worden... Meeste lopen hier een beetje gelijk volgens mij... Leuk hoor, dat er maar weer veel gezonde twins geboren mogen worden (uiteraard na de 37 weken)! Nikki, wat lief zeg van hun om een dag vrij te nemen... en heerlijk dat je dan zo snel over kan! T komt vast goed met alles wat je nog moet doen, en het leukste komt er aan he... het shoppen voor de inrichting (babykamer)! Hier weer vandeweek de 1e dag gewerkt na 14 maanden, vond het toch wel weer erg leuk om mijn collega's te zien.. alleen de avond ervoor vond ik het wel een beetje moeilijk, het is echt zo n einde van een tijd zeg maar... Maar goed.. vandaag weer lekker gefietst met de baby's, hopelijk krijgen we de maand September meer van dit lekkere weer!
Hier gaat 't wel goed. Op zich met het rustig aan doen ook wel. Ian is gisteren met mijn ouders meegeweest naar de dierentuin dus had het rijk voor me alleen. Heb zo'n beetje de hele middag in bed doorgebracht haha. Laptop mee, boek mee en ik vermaak me wel. Heb alleen een hele slechte nacht achter de rug. Ik was heel onrustig (de baby's ook trouwens) en kon gewoon echt niet slapen. Vanmiddag nog maar een poging doen dan als Ian ook gaat slapen. Over een paar weekjes wordt het inderdaad spannend! Dan zijn er weer 8 (geloof ik ) baby's bij!
Goedemorgen! Ik ben blij! Vannacht voor het eerst echt een hele nacht goed door kunnen slapen. De meiden hebben hebben een nacht gemaakt van 21.30-06.30! Jippie!
Samloes: wat heerlijk zeg!! Doet je goed He, zon nacht!! Rave: goed dat je het zo rustig aan doet, moet je maandag weer op controle?! En mag dat in je eigen zh, of moet je ervoor naar Zwolle? Idd nog een aantal weken en dan zijn er weer heel wat tweeling mamas bij!! Ik ga zelf voor nog 8weken!!
Dat doet me zeker goed! Het schiet al aardig op inerdaad voor een hoop van jullie! Ben zo blij dat ik niet meer hoef! Al viel me de bevalling van de twins echt 100% mee! Ik zag er gigantisch tegenop door mijn eerste twee bevallingen. Die waren zo pijnlijk, maar had bij Jet en Mies veel minder pijn. Was natuurlijk allemaal al lekker uitgerekt! hihi
Ik heb op het moment zon angst dat de dames te vroeg komen! Ik heb zon druk op m'n buik, en zo nu en dan hoor ik geplop! Bij m'n eerste was dat plopje er ook, en toen braken m'n vliezen dus! Verder had ik bij de eerste een fijne bevalling. Ik zou ingeleid worden, maar omdat m'n bmm nog niet rijp was, moest die eerst gerijpt worden. Maar dat duurde nogal lang voordat dat aansloeg. Uiteindelijk braken 's nachts spontaan m'n vliezen en toen ging het heel snel. Om 3uur 's nachts vliezen gebroken en half 9 's ochtends was onze zoon er! Hoefde maar 7 minuten te persen, en had niet een scheurtje! Dus ook snel weer op de been... Als ik daaraan denk dan kan deze bevalling bijna alleen maar tegen vallen Hihi! Ach ja, we zulle het wel zien. Zoiets heb je toch niet in de hand!
Nikki bij twijfel altijd ziekenhuis bellen!!!! ivm met rare plopjes en bang voor vruchtwater breken etc