Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    oh wat een schatjes

2. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi hoi

wat zien de meisjes er hollands welvaren uit zeg........erg mooi om ze zo samen te zien.

ik had een vraagje over een draagdoek, heeft iemand van jullie er een gebruikt of nog steeds en is dit haalbaar voor een tweeling?
    wat voor merk?

ik zelf ben nu officieel 50 % ziek.
    ik werk in de zorg en kan de zorg niet meer leveren, ik doe nu alleen medicijnen, toiletgang bij een lopende bewoner en ondersteuning in eten en drinken en wat administratie. Hoe we verder mijn diensten in gaan vullen daar ga ik vrijdag met mijn leidinggevende in gesprek.
    lucht allemaal erg op zeg.
    de bekkenband die ik van de fysio te leen heb gebruik ik alleen als ik ga wandelen of op mijn werk, niet als ik thuis ben.

Ik ga een weekendje met manlief weg, moet nog wel boeken, maar ga eens rondkijken op internet.
    hebben jullie nog favo internetsites met last minutes?

3. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    vakantieveilingen :D

4. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Vanmorgen weer controle gehad.... Nog wel even "op mn kop gehad" van de gyn dat ik het echt rustiger aan moest gaan doen, n.a.v. vorige week natuurlijk.... Maar dat doen we inmiddels ook wel.... ben weer een beetje uit mn dipje gelukkig.... beter geslapen afgelopen nacht ook....

Baarmoedermond was nog mooi gesloten, harde buiken doen gelukkig niets zeg maar.... Nog steeds een in stuit en de andere in hoofdligging. Voel echt flinke voeten bovenin mn buik wat soms gemeen zeer doet... beide rond de 1600 gram inmiddels, baby 2 kon moeilijk gemeten worden, ligt in stuit en helemaal dubbelgevouwen met de rug aan de voorkant....
    Over 2 weken weer controle.

Dochterlief vond school helemaal super, zo leuk zo enthousiast dat ze is....

Oohh wat een lekkere bolle toeten die 2 meiden...

Zo, ik ga koken, broccolie staat op het menu :D

5. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Mooi Candijtje dat je weer goed gekeurd bent! En fijn dat je dochter zo enthousiast is over school!!

Hier hebben we ook net de broccoli achter de kiezen! Is goed voor het ijzergehalte toch?! ;)

Vandaag is de keuken geplaatst in ons nieuwe huis. Morgen word die afgemaakt (kastjes afhangen etc). Maar het lijkt nu al zo mooi!! Mannetje is nu alweer naar het huis om laminaat te leggen in de woonkamer! Hij wil dat vandaag ook af hebben!! Het lijkt al zo anders nu! Helemaal leuk!!

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja idd vakantieveilingen! ;)

Wat een lekkere dikkoppies, heerlijk zeg haha. En ze hebben ook 'krulletjes?'?

7. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Candijtje: fijn alles goed!!

Nikkijane: schiet al lekker op!! Fijn! Wel rustig aan doen he;) Is moeilijk met een verhuizing...

Samloes: wat een lekkere koppies hebben je dames toch!

Hier even emo! T. imo is gisteravond van zijn fiets gevallen op zijn hoofd. Meteen een dikke blauwe bult. Toen niet veel aan de hand. Maar vanmorgen was die al warm en hele dag door niet veel willen eten. Nu einde van de middag was die opeens een kachel en werdt weer zo heel slaperig. Heletijd gapen en ogen dicht vallen. Vertrouwde het niet dus huisartsenpost gebeld. Gelukkig mocht die om half 8 even langs komen. Dus manlief is nu met hem daarheen. Maar ben nu best ongerust. Dadelijk is er echt wat met zn drain.. Pff altijd die onzekerheid met hem! Mn hart breekt dan altijd als ik hem zo zie. En de beelden komen meteen weer terug toen die geopereerd was, zo zielig mannetje... Pff hard aan het duimen dat er niks ernstig aan de hand is:(

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Oh mama van 3 wat een zorgen weer..
    hoop met je mee dat alles goed is met T...
    laat je wel even wat weten hier?

heel veel sterkte

9. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Als ik wat hoor, laat ik het weten.. half 8 mochten ze bij de ha zijn. Dus ze zullen zo wel aan de beurt zijn.

10. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    He getsie! Hoop dat er niets aan de hand is met Timo.

Ja, ze hebben behoorlijk welvarende koppies! En inderdaad ook krullen, Jet iets meer dan Mies, ben benieuwd of de krulletjes blijven. Bij Sam zijn ze weggegaan en Loes heeft ze nog.

Komt er vanavond nog iets op de tv? Geen idee

11. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Oh mamav3, sterkte hoor, blijft altijd wel een zorg hè, als ze iets mankeren en dan nog vallen ook.... Bah... duimen draaien hier volop hoor!

Nikkijane, inderdaad groene groente goed voor de ijzer ;) Fijn dat het huis zo opschiet joh! al een datum in zicht wanneer je over gaat? Huren jullie nu? dan heb je de hele maand vast nog of niet..? Jullie bleven wel in dezelfde woonplaats toch...? Lekker shoppen straks al hoe wel je dat ook rustig aan moet doen, kan zelf ook niet lang meer shoppen helaas.... webshops zijn ideaal :D

Zo ik zit klaar voor de neiuwe GTST straks nog HollandsNextTopmodel :) allemaal leuke nieuwe programmas :D

12. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    huisarts vertrouwde het niet.. Gene oorontsteking of iets dus nu is die naar spoed. Net bloed geprikt.. nu afwachten..

13. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    ojee, das minder. Sterkte! Je zal wel in de zenuwen zitten of kan je je met dit soort dingen goed vermannen, ik niet namelijk als het om mijn kids gaat.

Hij had geen idee wat het zou kunnen zijn? Hersenschudding?

14. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Bah mama van 3! Hopelijk Hebben jullie snel duidelijkheid!!

Candijtje: we hebben de huur per 23september opgezegd, dus dan moeten we over zijn! Maar we willen eigenlijk 18sept over zijn!!
    En idd dat shoppen word ws shoppen in een rolstoel! Maar shoppen z ik! ;)
    We gaan deze week of volgende week ook een dagje Ikea doen! moeten nog de nodige spulletjes halen voor in het huis, dus dat moet ook nog!
    Verder doe ik nu niks in het huis hoor! Ga allen 2x per dag kijken! ;)

15. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    nee ben op van de zenuwen..

Nou heb geen idee. Het kan zijn drain zijn, en daar zijn we nu dus heel bang voor. Daarom mogen we nooit te lang wachten met hoge koorts en slaperigheid want dat kan disfunctie zijn van zijn drain

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Getsie mama van 3 je bent vast helemaal op van de zenuwen nu, heb je niet iemand die naar de meiden kan kijken zodat jij ook naar de spoed kan? ik zou zelf er het liefste bij zijn namelijk

17. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    nja als er iets met de drain is zou die naar Nijmegen moeten. Dan vraag ik de buurvrouw even. Eerst de uitslag nu even afwachten. Kan zelf niet naar ziekenhuis heb geen vervoer. En is alleen wachten, wachten.. Maar als die zo naar Nijmegen moet ga ik zeker mee.

18. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Achjee, zeg sterkte hoor hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt... niets aan zo!

Nikkijane, heerlijk shoppen in de Ikea, leuk :) Welke ga je...? Wij hebben er ook genoeg vandaan gehaald voor het nieuwe huis en de kamers van de meiden... :)

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente

Balen zeg als je nu wat dichterbij had gewoond dan had ik wel op je meiden gepast :(

20. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje mv3 wat een toestand met je mannetje! Kan me voorstellen dat je je enorme zorgen maakt. Heb je al iets gehoord?

samloes, wat een lekkere meiden!
    Sjaantje, ik ben ook al ongesteld geweest. 21 augustus werd ik voor de eerste keer ongesteld, dus dat is minder dan 6 weken na de bevalling. Overweeg ook een spiraal maar weet het nog niet zeker. Morgen voor nacontrole naar de gyn.

afgelopen week naar het zh geweest voor nacontrole van de meiden. Waren op zich tevreden, maar vonden wel dat Joan iets harder mocht groeien. Maar ja we kunnen er wel meer voeding inproppen, maar vol is vol natuurlijk...maar goed ze doen het prima hoor de dames. Het zijn twee hele zoete en tevreden kinderen, huilen alleen als ze honger hebben, een vieze broek, krampjes of niet in slaap kunnen komen, maar ook dat is niet noemenswaardig eigenlijk. Ze slapen veel, allebei in de puckababy en in het wiegje naast ons bed.
    Ze krijgen de laatste voeding rond 12 uur en de eerste weer rond 6 uur/half 7 en dan nog moeten we ze soms nog wakker maken. Joan kan snachts nog wel wat mopperen maar met een speentje slaaptze dan gewoon weer verder. (en ze ligt aan Mark zijn kant, dus ik klaag niet haha)
    Vandaag voor het eerst alleen geweest met de meiden, mark had drie weken vakantie en is weer aan het werk. Mika en Lynn voor het eerst weer naar school. Het ging eigenlijk prima, vind alleen wel dat je lang bezig bent met voeden, maar ja dat was te verwachten.

candijtje en nikki doen jullie wel echt rustig aan!! Ik had ook harde buiken en een gesloten baarmoedermond, toch werden de dames een week later geboren, dus harde buiken zijn wel degelijk een serieus signaal! Moet zeggen dat ik ze ook niet serieus genoeg heb genomen!!

Deel Deze Pagina