Weer een keelontsteking die de huisartsenpost over het hoofd ziet!! (vorige keer had de huisarts het dus ook over het hoofd gezien) Maar goed de 2de keelontsteking binnen 2 maanden. Bij de 3de keer gaan zijn keelamandelen eruit! Nu dus weer aan de antiobiotica
Kan me voorstellen dat je in de zenuwen zit zeg! Das ook niet niks als hij zulke klachten heeft! Hopelijk weten ze snel meer! Wanneer zijn de uitslagen er?! Bietje: ik zal me gedragen! M ace gaat morgenvroeg naar de oppas en na zijn slaapje haalt mijn schoonzusje hem op om naar monkeytown te gaan, dus morgen een rustig dagje voor me! Candijtje: we gaan naar Groningen. Zou niet eens weten waar er anders een Ikea in de buurt zit!
oh gelukkig! nou ja, keelontsteking is ook niet fijn natuurlijk, maar gelukkig niets met de drain. Hoop dat het snel over is.
Nu zijn de uitsloegen er dus. Ben blij voor jullie dat het niks met z'n drain is! Hopelijk voelt hij zich snel beter! Wel slecht zeg van de hap!
Nou ik sluit me bij de andere dames aan, fijn dat het allemaal meegevallen is... ondanks dat het zn 3e keelontsteking is, getsie... Beterschap en verwen hem lekker Nikkijane, ja die in groningen is hier nu ook het dichtsbijzijnde.... we hadden in Baarn Amersfoort om de hoek onderhand, maarja.... Voetballertjes in spe zijn weer wakker in mn buik, het golft echt alle kanten op en soms voel/zie je echt een voet... bizar!
nope, gelukkig! Maar de symptomen kunnen dus ook duiden op zijn drain. Daarom is het zo verradelijk die koorts en slaperigheid. Want als het zijn drain is, dan komt er meteen weer druk op zijn hersens te staan en dat wil je niet hebben. Hij heeft namelijk al een hersenbloeding gehad. thnx voor de berichten meiden, doet mij goed
goedemorgen! jeetje, wat heeft Timo in zijn leventje al veel megemaakt! En jullie dus ook, heftig hoor! Hoe was je nacht? Hier weer een goede nacht! jippie! nacht nr 3 dat ze doorgeslapen hebben! 21.00-7.00
Ben weer goed gekeurd door de gyn! Bloeddruk 125/70, kindjes wegen 1300 gram, niet groot, maar ook niet te klein. Harde buiken komen ws omdat het 1e kindje aan het indalen is. Wel rustig aan doen! Andere kindje ligt nog steeds helemaal overdwars!
lieve mama van 3 hoe is het gegaan vannacht.. en nikiane wat fijn dat alles goed is.. de meiden hier gisteren ook weer apk gekeurd op het cb.. ze willen toch nog een extra heup echo voor e haar 1ne been is langer als de ander.. groejtes
Lief Yippie dat je het vraagt! De dames werden om en om wakker tussen 2 en half 4. T. imo ook. Maar daarna is alles weer in slaap gevallen tot 6 uur. T. heeft gelukkig heerlijk door geslapen tot half 10! Dus die is uitgerust. Antiobiotica slaat aan hij eet weer en begint zich zelf weer een beetje te worden! Pff balen zeg van E! Spannend dus! Wanneer kan je terrecht?
@ samloes wat een schatties @candijtje top dat alles goed is!! rustig aan blijven doen hoor!! @ mama van drie pff das zeker schrikken!! hoop dat alles nu goed gaat met je ventje
Meiden van de "premature" onder ons ( of dysmatuur) hoe deden jullie het met overstappen van 7 naar 6 voedingen? Ik heb het idee dat onze meisjes best met 6 voedingen toe kunnen, ik moet ze nl altijd wakker maken. Omdat we daardoor sochtends al te laat beginnen, zit ik vaak om 1 uur savonds nog te voeden. Ik blijf daarvoor op en dat gaat me nu opbreken. Het maakt eigenlijk ook niet uit of zme dan de fles om 12 uur of om 1 uur krijgen, ze worden meestal rond vijven wakke r. Metzeven flessen zit er naar mijn idee gewoon te weing tijd tussen de voedingen. Oplossing??
Ik heb ze het een dag zelf laten regelen... En toen viel er idd een fles af! 's ochtends beginnen en zien waar het schip strand hahaha
Even denken hoor, ging volgens mij ook beetje vanzelf bij de meiden. Ze gingen meer drinken per fles en daardoor bleven ze langer weg en viel er daardoor weer een fles weg. Je kunt even kijken wat ze per dag minimaal moeten krijgen en dat verdelen over 6 flessen. Dan hebben ze in ieder geval hun minimum binnen, drinken ze wat meer, das mooi meegenomen.
@linneke en samloes, zo gaan we het idd aanpakken. Hebben net weten te rekken met gemak tot half acht ( dus ruim 4 uur er tussen) en dan nog maken ze geen stennis. Kijken hoe laat ze steaks komen en idd meer in de fles en zo morgen verder gaan. Bedankt voor de tips!
Oef! Begin nu echt last te krijgen van kwaaltjes! Harde buiken die echt niet lekker voelen! Daarbij ligt 1 kindje met hoofd en kont tegen m'n ribben aan (ligt overdwars) en die beweegt soms flink. Dat icm een harde buik is echt niet fijn! En nu krijg ik ook sinds gisteravond last van rugpijn. En dan niet onderin, en ook niet bij mn bekken, maar wat hoger, bij m'n ribben zeg maar (aan de achterkant dus). Herkenbaar voor iemand?! Kan overdag m'n draai niet vinden op de bank, en 's nachts niet in bed. Echt heel vervelend! Hopelijk draai ik vannacht een goede nacht waarin ik lekker kan ontspannen! En is het morgen weer een stuk beter! Ik ga zo lekker slapen. Morgen weer ff bij het huis kijken, is alweer flink wat gebeurt, dus ben weer nieuwsgierig! Lekker slapen!