He bah, ik zit er ff helemaal doorheen... Heb zo'n last van mn rug. Kan niet langer dan 10 minuten zitten, en ook liggen is niet fijn. alleen staan is prettig, maar ja, dan krijg ik bekkenklachten. Net ff behoorlijk lopen janken, roept ons kleine mannetje steeds: 'niet huilen mama', en kruipt dan bij me op schoot... nou dan is er helemaal geen houden meer aan. Baal gewoon zo ontzettend, ons zoontje zit/staat de hele dag voor de tv omdat ik gewoonweg ff niets meer kan. Urine uitslag en kweek uitslag was goed, dus daar kan de rugpijn iig niet vandaan komen. En nu probeerde ik mn ouders te bellen of ze ons zoontje op komen halen, zijn ze weer niet bereikbaar... kunnen zij niks aan doen, maar balen is het wel. Heb ik eindelijk de moed verzameld om hulp in te schakelen, en dan nemen ze niet op.... Nou ja... we drogen de tranen maar weer en gaan er maar weer voor...
Goh meis toch... Tis dat je niet in de buurt woont... Ik hoop dat het snel beter met je gaat!!! Wel heel lief van je kleine mannetje!
Tranendal is weer weg! Manlief zegt dat ik maar lekker niks moet doen, en me verder niet druk moet maken of me schuldig moet voelen. Dus dat doe ik dan ook maar! En hij zorgt vanavond dat hij op tijd thuis is, en gaat hier dan schoonmaken en ons kleine mannetje van me overnemen!
Goed zo Nikkijane! Aan jezelf denken hoor.... Fijn dat manlief lekker op tijd thuis is.... Lekker een bad/douche pakken vanavond en heerlijk voor de buis hangen of een boek lezen.... Mooi dat de controle goed was! Moet je over 2 weken ook weer terug komen?
Hier heb ik ze ook zelf laten regelen bij een fles laten vallen, we hebben ze toen gewoon om 22.00 uur de laatste fles gegeven i.p.v. 24.00 uur en kijken hoe laat ze kwamen...meestal rond 04.00 uur en op een gegeven moment kwamen ze zelfs pas rond 08.00 uur en op z'n laatst 09.30 uur. Daarna ben ik ze om 20.00 uur de laatste fles gaan geven en sliepen ze door van 20.00 tot 07.00 uur toen ze 2,5 maand waren. Eigenlijk pas met 1,5 maand als je de te vroeg geboren weken eraf telt. Meiden heb het erg druk op het moment, vorige week bijna 40 uur gewerkt en deze week 32 uur....
Candijtje: ik moet idd over 2 weken weer terug komen! Jane: jemig, wat een drukke weken! Wat voor werk doe je?! Misschien heb je het al eens eerder verteld, maar ben het ff kwijt!
Nikki jane rustig aan he wijffie denk aan jezelf!! Jane wow wat een drukte hey respect hoor.... Hier ook heel wisselend kwa flessen laat het ze ook zelf regelen...vandaag een erg drukke dag gehad twins mee op sleeptouw...en jahoor vanavond weer helemaal van slag...t zijn net zoals dr.grote zus kindjes van de drie r'en....dus ams ze zo slapen????hoop ik dan ga ik ook gewoon wachten totdat ze komen...alhoewel skye vanacht van half 12 tot half 8 geslapen heeft!nu die hongerlap nog haha... Ik ga morgen ff terug lezen nu geen puf meer.voor xxsie
Er is hier idd een fles af nu, zaten even goed nog om twaalf uur te voeden, dus dat wil ik nog naar voren halen. Ze worden er toch niet wakker voor. Ze liggen er nu nog heerlijk in. Vannacht om half vijf Kate bij me genomen en geen fles gegeven dan slaapt ze dus gewoon door tot half zeven. Gisteren voor het eerst met alleen mijn drie meiden met de auto weggeweest, wat een onderneming weer haha. Nikki doe echt rustig aan meid! Nog ff doorbijten en dan heb je straks twee prachtige kids! Hou vol hè!
Dames: ik lig in het ziekenhuis! Kreeg vanmorgen weeën! Dus lig aan de weeenremmers, maar die doen nog niet zo veel. Dus word nu overgebracht naar het umcg in Groningen. Daar gaan we verder kijken wat we gaan doen. Blijf iig aan de weeenremmers nu. Er is nog geen ontsluiting dus dat is positief! Ik hou jullie op de hoogte als dat lukt!
Oh nee, Nikkijane! Je meiden nog even binnen houden hoor! Schrik van je berichtje zeg.... Getsie... Sterkte en denk aan jezelf, hopelijk blijft de ontsluiting nog even uit en hou je de meisjes nog even binnen.... Sterkte en hèèl vèèl succes hoor!
Update. De weeën doen niks met m'n bmm, dis dat is mooi. Ws prikkelen de kindjes de baarmoeder, waardoor ik harde buiken krijg. Zolang ik goed rechtop kan zitten zijn ze wel op te vangen. Het is nu afwachten hoe het komt. Het mooist is dat ze tot zaterdag half 12 blijven zitten, dan zijn de longrijpingsspuiten in gewerkt. Dan mag ik ook van de remmers af...
Nikkiijane ik lees het net zeg jeetje wat schrikken, ik hoop ook dat je ze binnenhoud in iedergeval tot na het weekend... Hou je taai meis en ik hoop dat de weeenremmers dadelijk toch aan slaan.. bij mij duurde het ook een tijdje voor dat ze aansloegen.... en heb toen toch mooi nog doorgelopen tot 38,5 (was met mn zoontje overigens) 2 weken aan de remmers gezeten en met 34 weken mocht ik stoppen en verwachten ze dat hij geboren zou worden...mooi niet (lag toen mama al dwars hihihi) Maar alle gekheid op een stokje meis doe rustig aan en hou je taai!!!!
tjee wat lees ik nu nikkiijane, schrikken zeg doe maar rustig aan, maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan
Het lijkt hier nu iets rustiger te worden! Bmm is nog stress mooi lang 3,4cm, dus de weeën doen verder niks! Kan alleen m'n draai niet vinden op dit klote bed, dus hoop dat ik een beetje kan slapen straks. Ben namelijk best moe!
Idd nikki vraag een slaappil, van slecht slapen word je nl ook niet echt blij! Helaas weet ook ik hoe die zh bedden voelen. Ik neem trouwens aan dat ze je toch niet na de longrijpingsprikken van de remmers afhalen? Bij mij kwamen ze nl twee dagen nadat ik van de remmers af was, dus volgens mij kunnen ze je er beter aan houden. Alhoewel sil 's verhaal natuurlijk weer anders is. In iig sterkt meis!