lees het ny pas nikiijane! Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen. En hoop voor je dat het voorlopig weer rustig in je buik blijft.
Benieuwd hoe het met je is Nikkijane, hoop inderdaad dat de meiden nog lekker in je buik zitten en dat je een beetje heb kunnen slapen!
Ben ik dan de enigste die lekkerder op een ziekenhuis bed kon slapen dan in mn eigen bed??? op mijn eigen bed deed alles zeer heupen rug etc... en op het zh bed had ik dat niet daar kreeg ik rust in mn gewrichten leek het wel....
Nikkijane, heel veel sterkte! Ik hoop dat je de nacht een beetje door gekomen bent! @Silvia...nee hoor je bent niet de enige! Ik sliep in het ziekenhuis niet heel erg goed, maar dat kwam meer doordat het naar mijn idee te licht was en te lawaaiig, niet door de bedden. Nu ik weer thuis ben slaap ik heel slecht. Matras is veel te hard waardoor inderdaad alles pijn gaat doen!
Hier gaat het wel hoor. Alleen het niks doen is heel moeilijk! Vooral omdat er (naar mijn idee dan ) nog zoveel moet gebeuren haha. Wel vind ik het steeds zwaarder worden. Slaap 's nachts bijna niet en de baby's zijn sinds een dag of 3 ontzettend druk. Lijkt wel alsof ze er via de zijkant proberen uit te komen pfff. Maar genoeg geklaagd, ben al lang blij dat ze nog steeds in m'n buik zitten!
Je doet het ook onwijs goed..dat had je twee weken terug toch niet kunnen dromen dat je ze nu nog in je buik had elke dag is er een zeg ik maar..... mag ik vragen welke gyn je ook alweer hebt in Hengelo? Mijna was mevr N maar de ks is gedaan door dokter H....
Nee dat had ik inderdaad niet verwacht haha. En ik was niet de enige. De echoscopiste van Hengelo vond het heel leuk om me weer te zien en dokter H (die heeft me toen doorgestuurd naar Zwolle) zei ook dat hij niet had verwacht me nog weer terug te zien. Mijn gyn is mevr. V, maar die heb ik al weeeken niet gezien. Dinsdag heb ik weer een afspraak bij haar, na de groeiecho. Dan zie ik haar voor het eerst weer in 14 weken...
Hai allemaal! Vanmorgen weer een echo gehad. Blijkt dat ik het tts syndroom heb. 1 kindje heeft heel veel vruchtwater, en de ander heeft bijna niks meer. De hersenflow van het kindje die te weinig vruchtwater heeft was wel goed, dus voor nu nog geen actie. Krijg nu elke dag een echo om te kijken of de conditie van de kindjes niet achteruit gaat, is dat wel het geval dan worden ze direct gehaald met keizersnede. Sowieso moet ik uitgaan van een Ks, omdat het kleinste kindje een gewone bevalling niet aan zal kunnen. Maar zolang het goed blijft gaan kunnen zo ook beslissen de kleintjes te laten zitten, maar vermoedelijk niet langer dan 32 weken. Dit hoor ik nog, dit gaan de gyn en kinderartsen van de week bespreken. Dus wel allemaal even spannend en heftig. Daarnaast laten we het maar over ons heen komen. Ik reageer ff niet op jullie, sorry daarvoor!
jeetje meid heftig!!!!!! Geen sorry aan jou kant logisch dat je niet op ons reageert! Ik wens je echt heel veel sterkte meid! Hopelijk gaat het met jullie kleine meisjes allemaal goed en redden jullie het tot 32 weken! Ik ga heel hard duimen!!
Hier is het trouwens het beleid dat er na 26 weken niet meer geremd word. Ze remmen alleen zodat de longrijpingsspuiten de tijd hebben om in te werken. Morgen om half 12 zijn mijn spuiten ingewerkt, en word ik dan dus ook van de remmers gehaald. Dus wie weet word het zaterdag nog wel spannend!
Jeetje Nikki ik schrik er wel van zeg, dat is allemaal niet niks dus.... spannende tijd ga je nu tegenmoet, ik hoop dat uiteindelijk toch alles nog soepel en goed verloopt....en een ks is zo erg nog niet hoor Rave Mevr V was gepland om mijn ks te doen maar de twins wilde die 4 dagen niet meer wachten mijn eigen gyn mevr N was voor een cursus weg dus heeft de bevalling ook niet meegemaakt, beiede bevallingen niet trouwens hihihi elke keer had zij cursus
Goh Nikkijane,het TTS syndroom dat is ook wat.... Zelf merk je daar niets van toch...? En inderdaad een ks is niet erg hoor, is mij de vorige keer reuze meegevallen... Hopen dat de kleintjes het nog goed blijven doen... Jij sterkte hoor en inderdaad alles over je heen laten komen is wel zo verstandig.... Kalmpjes aan en we duimen met je mee! Rave, fijn dat je lekker thuis bent en dat je al weer wat dagen erbij hebt gepakt, ook jij lekker rustig doen
Nikki, Wat ontzettend vervelend en rot dat je zwangerschap nu zo loopt... Ik hoop dat de meiden nog goed lang blijven zitten, in iedergeval zo lang mogelijk. Tts kan ook weer minder worden toch? Ik werd ook van de remmers afgehaald na de longrijpingsprikken (die doen echt zeer), maar gelukkig gebeurde er daarna niks meer, overigens ook een goed ding dat je bmm nog goed lang en gesloten is. Ik had met 30 weken al 2 cm ontsluiting en van mn bmm was niks meer op 0.5 cm na. En ben met 36+2 pas ingeleid. Kortom, het kan alle kanten op meid, rustig aan... en hier draaien de duimen! En ga je niet meer verontschuldigen over wel of niet reageren he, er zijn belangrijkere dingen nu... Sterkte!!!!!
Jeetje nikki! Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik blij ben dat je toch opgenomen bent en dat de dokters het allemaal goed in de gaten houden. GEB je enig idee hoe zwaar je beebs nu zijn?
nikki jeetje joh ben effe hier een tijdje weg geweest meiden ziek.. lees ik jij in het ziekenhuis.. sterkte en morgen een spannende dag.. rae jij gaat goed zeg.. houden zo.. hier gaat het ook weer goed.. v had de 5e ziekte. s nog steeds herstellend er van. sneu kind.. verder gaat het goed moet werken dit weekend!
Nikkijane....pffff daar ben ik altijd zo bang voor geweest, doe echt rustig aan en laat de artsen het goed in de gaten houden want tts is niet niks. Knuffel
Morgenvroeg word er weer een echo gemaakt. Blijkt dit allemaal weer moeizaam te meten zijn (net Als vanochtend) of zien ze iets afwijkends, dan worden ze gehaald. Blijkt ook dat ik een bacterie bij me draag die mijn kinderen bloedarmoede kunnen geven doordat ik antistoffen tegen hun bloed aanmaak. Zoals ze nu konden zien is dit niet het geval dat ik het doorgeef aan m'n kinderen maa wel weer een extra risico. M'n gevoel zegt dat we er morgen 2 kindjes bij hebben... Tis afwachten.
wat ontzettend spannend meis.... ik wens je heel veel succes en sterkte in deze moeilijke en zware periode... knuffel