@missa, is trouwens te boeken via bungalows.nl Wij gaan 3 oktober een midweekje en het scheelt me gewoon 280 euro!!!
Nieuwe aankomende tweeling moeders welkom!!!!!! hier bevallen via ks met 37,5...stond gepland met 38,2 maar twins wilde al eerder bij mama zijn ook hier voor mij 2e en 3e kindje voor mn man nummer 4 en 5
01 Rave angel rond 17 Oktober Meisje & Meisje 02 Emesve rond 17 Oktober Jongen & Jongen 03 Candijtje rond 25 OktoberJongen & Meisje 04 Friesje1978 rond 08 Februari 05 Josuus rond 25 Februari 06 mysunshine rond 15 maart 07 Bella1978 rond 8 april Meisjes-Mama 1 Jane1986 => 3 augustus 2010/35+0 Elize (1890) & Naomi (1780) 2 Bereke => 25 augustus 2010/36+1 L.ore & F.enne 3 Yippieajee => 3 maart 2011/38+3 Eva (2930) & Vanja (2070) 4 Mama van 3 => 19 mei 2011/36+5 Fleur (2745) & Lieke (2675) 5 Samloes => 27 mei 2011/36+3 Jet (2235) & Mies (2710) 6 Bietje1972 => 13 Juli 2011/33+3 Kate (2180) & Joan (1680) 7 Missa => 22 juli 2011/38+1 Lynn (2700) & Iva (2990) 8 Nikkijane => 10 september 2011/30+5 Mila (1250) & Tess (1050) Jongen/Meisje-Mama 1 Silvia009 => 21 mei 2010/37+5 Sanne (2352) & Luuk (2624) 2 Naomi33 => 15 september 2010/37+4 Amber (3390) & Thom (3490) 3 Patroeschka => 03 december 2010/37+2 Carmen (2900) & Devin (2730) 4 mm7 => 31 januari 2011/36+2 Isis (2205) &Vinn (2025) 5 minniemouse25 => 21 maart 2011/33+3 Lynn (1856) & Sem (2080) 6 Sjaantje85 => 15 juli 2011/37+4 Skye (2706) & Jax (3460) 7 Sjulie => 10 augustus/38+1 Bracha (2830) & Rhein (2230) Jongens-Mama 1 Sannie30 => 27 januari 2010/33+1 Stan (1690) & Wessel (1585) 2 Linnepinneke => 27 september 2010/34+6 Noah (1910) & Kyan (2280) 3 Emav => 30 mei 2011/34+5 Tom (2586) & Jurian (2270)
Zo, staan de nieuwe dames ook weer in het overzicht! Heb de bevaldatum weer 2 weken eerder gezet dan uitgerekende datum want met een tweeling is de kans ontzettend klein dat je die gaat halen haha
dank voor t erbij zetten linnepinneke. het is wel te hopen jaaaa dat ik niet langer zou moeten lopen dan 38 weken hahahah met mn zoontje viel ik met 34 weken al zowat voorover laat staan met een tweeling met stel 39+ weken ik zit net op i-net te kijken voor duowagen, tweelingbox (leuke gezien) en babykamer.... wat moeilijk!!! wilde eigenlijk niet weeer de buggaboo maar ook geen easywalker. had gehoopt dat de maxicosi ook als duowagen is maar kan m niet vinden.....iemand een tipje voor mij???
Wat zijn je eisen aan een kinderwagen? Dan vallen er waarschijnlijk al een hoop af haha bij mij wel iig... er bleef er 1 over de easywalker!!!
ik heb de zoom duo, kun je ook 2 maxi cosi's op bevestigen. Hij is wat lang(zitten achter elkaar, niet naast elkaar), maar rijdt supersoepel!
Ja idd. Zag dat er bij de easywalker tenminste wel bak maxicosi en buggy op kan. En dat naast elkaar. Bij de buggaboo ook dacht ik. Dat zijn eigenlijk onze of betergezegd mijn eisen hahaha naast elkaar met mogelijkheid voor bak maxicosi en buggy oh ja en zon bord eracjter voor mn zoontje.
Bietje, jaaaa je hebt het enigzins in de hand, ik mag in iedergeval niet meer zwanger worden doormiddel van ovulatieinductie, omdat er dus bij mij een 3ling zwangerschap is gekomen en OHSS. Dus dan is de optie ivf, want het risico met iui blijft het zelfde op een grote meerling want ik reageer enorm heftig op het hormoon puregon, maar op de andere hormonen had ik geen enkele reactie. Kortom het wordt tegen die tijd vast een puzzeltje wat gaat lukken en wat niet, we zien het dan wel. Mysunshine, ik ben met 4 weken gestopt met werken kreeg OHSS (overstimulatie van de hormonen) en bleek zwanger van een 3ling, in de zwangerschap ook de nodige complicaties gehad (weeen met 24 weken) kortom ik heb geen dag gewerkt in mn zwangerschap, dit vond ik echt niet leuk maar had helaas geen andere keuze. Ik heb de firstwheels city twin. Hier passen de maxi cosi's op, een bak en buggy zit, de zitjes van de buggy kunnen beide kanten op gezet worden. Kijk maar eens op de website van firstwheels. Wij wilde eigenlijk de bugaboo, maar die kwam helaas net te laat uit voor ons.
En ik weet van een vriendin dat er ook een kiddyboard (zo noemen ze dat toch?) op kan, zodat je oudste ook gemakkelijk mee kan.
welkom nieuwe mama's.. hier bevallen met 38,3 weken.. via natuurlijk en keizersnee.. meiden ik heb zin in de meeting!!! En ik ben vrij!!! trlalalalaa
Haha yippie, heb er ook zin in, maar vind het ook best spannend hoor. Wie neemt er eigenlijk haar man/vriend mee? Ik in iig niet. Neem iig de twin mee en even kijken wie er van de andere twee mee wil. @kinderwagen hier de firstwheels city twin. Alles kan er idd op. Ik vind de wagen super, want hij rijdt enorm soepel en licht. Wel zijn de wagenbakken en de buggys smal, maar tot nu toe heb ik daar geen last van en ik denk dat de meiden er nog lang plezier van hebben ( omdat ze niet zo groot zijn dus) Zoooo zo direct info avond over de overgang van groep 8 naar het voortgezet onderwijs voor mijn zoon, jee denk ik dan... Nog 1 jaartje dan zit hij al niet meer op de basisschool!!! Nikki, hoe is het? En hoe is het eigenlijk met sjulie en haar twin?
linnepinneke> jazeker willen we de geslachten weten. 20 september hebben we de 20 weken echo. Met 16 weken heeft de echomevr al wel iets vertelt, maar niet met de volle 100%. Dus dat houd ik voor me, en 20 sept schreeuw ik het van de daken.............zoooo nieuwsgierig
Gewerkt....hier tot 33.4 dagen 32/40 uur gewerkt (kantoorbaan) moest stoppen door het vele vocht. 1,5 week later waren ze er al 1 dag na de bevalling zwangerschapsvergiftiging geconstateerd (verklaart het vele vocht) gelukkig kwam het pas na de bevalling opzetten anders had ik zeker een spoedkeizersnede gehad.
@friesje, dan wacht ik nog eventjes geduldig af haha kan het 20/9 er op het lijstje bij haha @meeting, ik heb er ontzettend veel zin in. Lijkt me ontzettend gezellig om eindelijk eens real life met jullie een bakkie te doen haha Mijn man blijft lekker thuis, wassen en een soppie door het huis halen. We komen de vrijdag ervoor terug van vakantie haha
Ik heb er ook ergzin in man blijft ook thuis... Trouwens wie nemen de oudere kindjes mee? Ik zit nog erg te twijfen of ik T mee ga nemen..
welkom nieuwe twin mama's!!!! Hier geboren via kz een stuit en 1 dwarsliggergeboren met 37+1 vliezen gebroken ze zouden eigenlijk pas gehaald worden met 39 wekendus ik was blij toe!!hier ook 2de en 3de kindje!! Meeting ik kom ook zonder manlief en mijn oudste dochtertje ligt een beetje aan dr stemming verder alles goed dames? vraagje he de twins zijn echt heel makkelijk hoor maar savonds hebben ze altijd paar huiluurtjes kun je hier iets aan doen?badje heb ik al geprobeerd en laten huilen werkt voor skye wel die valt wel aardig snel in slaap maar jax gaat alleen maar harder haha
meeting hier ook zonder vriendlief hoor, die heeft wel andere dingen te doen dan tussen kakelende kippen te zitten
wat heerlijk!! we hebben vanavond voor het eerst met onze meisjes geknuffeld!! ik met M ila, papa met T ess!! echt zo heerlijk! we hebben ze ruim een uur bij ons gehad!! en toen ze weer weg moesten waren ze niet blij! dan zijn het net twee piepende puppies! Kan M ila bekijken met de webcam... T ess ligt nog onser de lamp, dus die is niet te zien... wel bijzonder. woensdag mag ik ws al naar huis... Wat leuk, jullie meeting is al bijna?! gezellig! veel plezier alvast... en laten jullie wel ff weten hoe het was?