wat fijn Nikkijane! Was je niet helemaal emo toen je ze vast had? Of alleen maar ee uur lang een lach op je gezicht! Jij morgen waarschijnlijk al naar huis! Lekker hoor. Gelukkig woon je niet te ver van zh las ik. Hoe gaat het met de rest van de (bijna) mama's? Hier nog steeds ziekies allemaal. Jet heeft geslapen van 21.30-5.30 En Mies van 21.00-7.00. Dus doorslapen gaat nog stees goed. Denk dat het blijvend is! Denk dat ze het ritme te pakken hebben.
Oh nikki, wat een mooie meisjes, zag de fotoos op hyves staan.... Zo ieniemini maar helemaal compleet! Niet te bevaten dat dat dus ook in mijn buik zit opgevouwen! Fijn dat jullie ze hebben mogen vasthouden! En jij morgen lekker naar huis! Al hoewel lekker, je gaat je meiden vast missen.... IS er wat van gezegd wanneer ze naar huis mogen, bepaald termijn of gewicht? Hier alles goed hoor, kalmpjes aan, laatste loodjes wegen zwaar maar ach voor ene goed doel! Dochterlief blijft vandaag over, scheelt me 2x heen en weer rijden en mn andere dochter in en uit de auto tillen.... Zo, nu ff lekker HNTM kijken van gister... uitzending gemist, ideaal
Zo leuk om over jullie kindjes te lezen! Maar voor de meesten zijn het hun 2e/3e etc kindje toch? Als zeer prille zwangere vind ik dat vooruitzicht namelijk best heftig, dat ik er al één rond heb lopen. Vooral jullie positiviteit straalt uit de berichtjes naar voren. Wel geruststellen... ha ha. Als jullie het niet erg vinden, hou ik mij nog wat op de achtergrond. Komt omdat ik nog zo pril ben. Het is nog onwerkelijk. Daarnaast ben ik nog zo vreselijk beroerd dat ik weinig fut heb om echt mee te kletsen. Ik heb gisteren bijvoorbeeld weer de hele dag gespuugd, nu 1 ketonen plusje in de urine dus eigenlijk moet ik mij weer melden in het zh, maar ik wil niet. Fijne dag vandaag!
@nikkijane, wat een dotjes je meisjes!!! Heb je foto's gezien op hyves, zo lief!!! Maar mocht je over een paar weken nou prematuurkleertjes nodig hebben, ik heb nog een paar unisex dingetjes liggen!
Belle, hier nr 3 & 4... Krijg vaak als reactie dat we het straks wel erg druk krijgen.... Tsja, we zien het allemaal wel.... Kan me er nog niet echt druk over maken... wel fijn om te lezen dat hier ook mamas zijn met 3 of 4 kinderen, volgens mij iemand met 5.... en die redden het ook Zullen heus wel dat dipjes krijgen maar dat hebben we met nr 1 (alles nieuw!) en nr 2 (moeilijke slaper 1e 1,5 jaar) ook gehad.... en misschien gaan we nu wel voor hetere vuren staan, maar zolang we er over blijven praten en aangeven tegen elkaar, manlief en ik, dan komen we er vast wel... Nikki, kan me het heel goed voorstellen hoor, dat gelukgevoel wat je overstroomt als je de meisjes ziet, voelt en ruikt! En die tranen, lekker laten gaan, is ook niet niks he, zo in ene mama van een 2ling worden!
hier nummer 2 & 3 tja en het is zwaar maar denk maar zo je krijgt wel dubbel de leuke dingen 2 keer de lachjes enz heerlijk als ik ze in de box zie alle twee met een dikke lach op hun gezichtje
Ik vroeg me eigenlijk af of er een regenhoes bestaat voor 2 wiegjes op de easywalker... kon hem destijds alleen bestellen voor een bakje en een buggy inzet... Hebben de andere mamas een dubbele regenhoes of moet je 2 losse kopen voor 2 bakjes... Ben bank dat ik in nov/dec vast wel eens door de regen moet om dochterlief op te halen / weg te b rengen
Ik heb 2 losse regenhoezen voor de bakken maar die waren erbij geleverd... Heb er 1 grote voor de buggyinzet
Hier ook 2 losse voor de bakken en 1 grote voor de buggyzitting. Zit die er niet bij de regenhoezen?? Je hebt hem toch ook besteld bij babysale.eu? Ik ook en bij ons zatten die losse er gewoon bij...
Bij mij waren ze ook bijgeleverd toen ik hem kocht. Hier eindelijk sinds vandaag met verlof. 2 dagen eerder dan gepland, maar ik hield het niet meer vol! Morgen nog even afscheid nemen en dan helemaal vrij. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen zolang, ik verveel me vandaag al heel erg, dus ben blij dat ik morgen nog even heen kan. Daarnaast een foto van mijn buik nu. Redelijk bescheiden nog maar zit toch al 8/9 pond in. En vrijdag weer naar de gyn. Die denkt dat ik al een tijdje met verlof ben volgens mij, hij vroeg er ook niet meer naar dus ik denk dat het wel goed is. Ik kan me gewoon niet meer omdraaien snachts mijn heupen doen zo'n zeer! Net of word alles uitelkaar getrokken. Ik kan niet meer dan 20 meter lopen dan gaat het gewoon niet meer. Dus lichamelijk moest ik ook wel met verlof, alleen geestelijk ben ik er nog niet aan toe. Nouja wat vinden jullie van mijn buik? en hebben jullie nog tips om mijn verlof door te komen, ik zit eraan te denken om een opleiding op te pakken, mensen verklaren me voor gek maar ik kan gewoon niet niks doen! wat vinden jullie.
Nikkijane GEFELICITEERD!!! Ik ben een tijdje afwezig geweest. Maar jeetje wat heb je het zwaar gehad de laatste dagen zeg! Wat mooi dat de kleintjes het zo goed doen! Ondanks het gewicht! Ik hoop dat ze snel goed groeieen en opknappen en jij natuurlijk ook! Heb je veel last van je keizersnee?
@maybe, wat heb je een ongelofelijk mooi bescheiden buikje voor een tweeling!!!! Ik zie trouwens dat je helemaal niet in het overzicht staat... Wanneer ben je precies uitgerekend? En weet je de geslachten? Dan zet ik je er eventjes bij!!!
Hallo Meiden, Tijdje niet bij jullie geweest. Druk druk etc, jullie snappen het wel. Nikki van harte, super twee prachtige meiden. Leuk dat er weer twee mama's na mij komen dan ben ik niet meer de laatste in het rijtje. Met ons drieen gaat het heel goed. Vandaag Gyn geweest. Ben nu ruim 16 wk en de kindjes zie er heel goed uit. Ze zijn beiden 10 cm lang en lagen op het moment van echt buik tegen buik in stuit. Hihi zo mooi om te zien liggen. Onze dochter riep, hey baby en nog 1... heerlijk gevoel geeft dat. Voor de rest heb ik geen nieuws oh ja de 20 wk echo hebben we op 3 okt om half negen daarna gaan we heerlijk een midweek op vakantie naar Centerparcs. Groetjes
@josuus, welke centerparcs ga je heen? Wij gaan dan ook een midweekje centerparcs doen!!! Weet alleen nog niet waarheen aangezien we mystery park geboekt hebben haha