Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    qua de meeting erg veel zin in misschien leuk om een foto te maken van alle twins!

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb een paar hele kleine streepjes aan de zijkant, bijna mn rug zeg maar en op mn buik helemaal niets... Ja onderaan van mn ks haha mijn moeder had er wel heel veel dus ik denk dat ik dit van mn vaders kant heb haha

@missa, alle twins op een foto is wel erg gaaf!!!

3. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Jaaaaa moeten zeker een paar foto's maken.. i love it:)

4. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    zo hier mijn buikje met 5 week, nog niet helemaal strak maar ach komt vanzelf dat ik er wat aan ga doen en zo niet nou boeien :D
    zal de camera mee nemen.. hoop dat ik 11 uur red misschien word het iets later, this voor mij bijna 2 uur rijden namelijk en moet wel ff voeden voor dat ik in de auto stap.. laat de oudste thuis en manlief dus ook... dat geteut en geklep is niks voor hem hihi

5. rave angel

rave angel Actief lid

10 nov 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    @Nikkijane, fijn dat je dametjes het zo goed doen! Ik hoop dat ze snel naar het streekziekenhuis overgeplaatst kunnen worden!

@ Alle nieuwe zwangeren, welkom en gefeliciteerd uiteraard!

@streepjes, hier ook nog niets te zien, maar we zijn er nog niet haha!

Afgelopen dinsdag weer een groeiecho gehad en vergeleken met die ervoor zijn ze in 2 weken tijd maar 50 gram aangekomen. Dat was wel ff schrikken dus. Nou is de ene echo in Zwolle gemaakt en de andere in Hengelo, dus daarom kan er wat verschil inzitten, maar zoveel :( Ook begint de kleinste baby iets af te buigen in de groei, maar omdat ik al elke week op controle kom doen ze er verder niet veel mee...
    Wel begin ik het zelf echt zat te worden. Hou ineens veel vocht vast, vooral in m'n benen. Daardoor doen ze aan het eind van de dag echt pijn en kan ik moeilijk in slaap komen. Gelukkig slaapt zoonlief 's middags nog dus kan ik ook even gaan liggen.

Manlief beweerd al bijna 2 weken dat de bevalling vandaag gaat beginnen en dat ze morgen geboren worden. Dat heeft hij gedroomd en hij is er heilig van overtuigd haha. Maar ja tot nu toe nog alles rustig hier. Af en toe een beetje gerommel en een steekje hier en daar, maar dat heb ik al een paar dagen en daar blijft het bij.

6. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @missa, same here... Moet ook bijna 2 uur rijden maar ach, cruise control en gaan haha naar veenendaal is een erg bekende weg voor me. Het hoofdkantoor van mn werk zit er en moest er vaak voor trainingen naar toe! Van waar moet jij eigenlijk komen?

7. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    vanuit het mooie drenthe :D woon vlak bij Emmen, zag op anwb dat het 1 uur en 50 min is dus ach zal het wel 1 uur en 30 min zijn aangezien het zondag is.... probeer de meiden voor 10 uur te voeden in dan in de auto te zitten.. dus zal er denk ik tussen 11 en 11:30 zijn

8. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hai!!
    Buik: Tsja, kan ik nog niet over mee praten. Haha, hopen dat hij door de bv snel wat platter word.

Borstvoeding loopt hier als een tierelier!! Gaat eigenlijk een beetje te goed, heb namelijk veel te veel melk.
    Ik kolf 6x per 24uur. En elke keer heb ik ruim 200cc melk, dus heb ruim een liter melk op een dag.

Ik kolfde 12 minuten, ben nu aan het afbouwen naar 11 minuten, en dan naar 10! Want zoveel melk hebben de meisjes nog niet nodig natuurlijk!
    Maar ondertussen begint bij mij dan weer de angst te komen van borstontstekingen... Maar hou het goed in de gaten, en kan hier altijd contact opnemen met een lactatiekundige.

Nog 1 nachtje hier doorbrengen en dan ga ik morgen eindelijk naar huis. Klinkt heel raar misschien, maar heb er enorm zin in. Natuurlijk ben ik graag bij de meisjes, maar straks lekker met z'n 3en in het nieuwe huis klinkt ook heel lekker! Heb m ace ook al dagen niet gezien namelijk!

Met de meisjes gaat het goed trouwens. Echo van de hersentjes waren van beide goed, maar gaan ze voor de zekerheid volgende week nog een x doen.
    En bij M ila hebben ze vandaag weer wat bloed afgenomen om te checken op eventuele infectie, omdat ze wat rustiger is dan gister... Liever het zekere voor het onzekere.

9. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    nikkijane fijn dat de echo goed was van je meiden! en idd wat je zegt beter het zekere voor het onzekere.
    nog even en dan weer heeeeelijk genieten van je kleine grote mannetje. ook een fijn vooruitzicht!

@ hier mja of ik zie ze vliegen of ik voel ze al....kan dat wel???????? liep de laatse echo een week vooruit maar of dat ook daarmee te maken heeft dan???

10. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Ik voelde ze hier ook al met een week of 12... Dus geloof zeker dat dat kan!

11. hah wat leuk hier ook veel strepen op de buik hoor..

en als k jullie buiken zie dan denk ik ... tralalal hier geen foto van mij..

meiden wat zijn jullie mooi slank .. ik niet hoor heb nog een echte hangbuik..

en ik heb zin in de meeting.. komt iedereen!!

Syl gaan we samen rijden :p kan dat in jou bolide..

12. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @yippie hier ook een beetje hangbuikje hoor haha

Wie komen er eigenlijk allemaal naar de meeting?

13. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    nou ikke kom

2hier denk haast dat ik de bv ga afbouwen met pijn in mijn hart weet niet of het een goede keus is maar ze huilen de laatste 3 dagen weer veel iva is vanmorgen om 8i uur begonnen in het ritje naar peutersch is ze stil slaapt ze maar thuis begint ze met huilen half 10 bv gegeven tot 10 daarna huilen tot half 1 weer bv gegeven tot 1 nu huilt ze alweer....

14. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Hier ook een fijn tijgerprintje, was ook 35 kilo aangekomen... Nu weeg ik weer 49 kilo.... Probeer alles om aan te komen, vind het dus erg jammer dat al mijn zwangerschapdkilo s eraf zijn! Hier ook zin in de meeting!

15. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Oh en mijn twins krijgen er vandaag als het goed is een vriendinnetje bij! Spannend......

16. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Meeting
    Linnepinneke
    Missa
    Yippie
    Silvia
    mm7
    mama van 3

17. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    [/U][/B]Linnepinneke
    Missa
    Yippie
    Silvia
    mm7
    mama van 3
    Sjaantje
    Minnimouse ?

18. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Goedemorgen! We zitten alweer op blz 250. Is er al een nieuwe geopend of kunnen we hier nog doorgaan? (geen idee hoe dat werkt)

19. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ik weet dat eigenlijk ook niet?!!Wat een geklets he haha!

samloes hoe is het met jet en mies?!

X

20. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    We zijn op de helft!!! Nog 250 pagina's te gaan :)

Kan het me zo slecht voorstellen dat we volgend weekend al de verjaardag van de mannen vieren... En volgende week dinsdag worden ze dan echt 1 jaar mijn lieve kleine mannetjes...

Deel Deze Pagina