oh 500 is max. Nou, dan hebben we nog even te gaan! Gaat wel goed hier, alleen helaas weer gebroken nachten. Voordat ze griep kregen, sliepen ze de nacht door (wel pas een week,maar toch!) Toen ze ziek waren, werden ze snachts veel wakker, wat logisch is met een dichte neus. Ze zijn gelukkig weer helemaal beter, maar zitten nog steeds in het ritme van snachts wakker worden. Hoop dat ze weer snel gaan doorslapen! Volgende week midweekje centerparcs! heb er zin in! En geregeld dat mijn broertje in ons huis komt. We gaan naar kempervennen, omdat deze het mooiste en grootste kinder doe bad heeft. Het park heeft geen indoor speeltuin, maar als we dat willen rijden we gewoon naar cp Erperheide, das half uurtje er vandaan en gratis entree voor cp gasten.
@samloes, serieus dat wist ik helemaal niet! Da's iets om te onthouden voor als de jongens wat ouder zijn!!!
wist ik ook niet, maar je heb dus vrij entree bij alle parken als je op een cp park verblijft. Je moet dan alleen even bij de receptie van het park waar je verblijft vragen of de zwemkaartjes even omgeruild kunnen worden voor het zwembad van het andere park. Als je weer terug bent, kun je ze weer omruilen.
Zo ik kom eens ff klagen... Voel me helemaal niet lekker en ben aan t werk mn onderrug doet zeer, mn onderbuik doet pijn, last van mn heupen, mn ks doet zeer en mn bovenin mn benen aan de binnenkant doet t ook zeer... Een dikke week geleden met de pil gestopt dus zou ongesteld moeten worden maar t komt maar niet grrr nou ben benieuwd of t nog gaat komen of dat ik de kruidvat moet gaan binnen stappen......
Woow linnepinnke.... Ikwist heel niet datjullie voor een 3 de zouden gaaan??? Spannend!!!!! Zijn wel klachten die. Erbij horen... Ikga duimen voor je!!
Nou ik wist ook niet dat we daarvoor zouden gaan... Zou wel een heel raar zijn als het zo zou zijn... Iig een grotere shock dan vorige keer en toen waren ze nog wel met zn 2en haha maar we gaan het zien. Zijn wel andere klachten dan dat ik vorig jaar had haha
Hmhm spannend dus...en je staat niet onder stress of iets anders? Dat kan ongesteldheid ook verlateren( is geen nl of wel?)... Je zou een testje kunnen doen dan weet je meteen of het dat is, of dat het wat anders is.. Anders blijf je er aandenken.. Hier ben ik ook door de pil heen zwanger geraakt van T. Dus het kan wek. Niet ziek of iets geweest afgelopen weken? Ik neem aan dat je nu gewoon je stopweek hebt dan van je pil? En niet zoals ik eerst las dat je bent. Gestopt om zwanger te worden!
Nee niet ziek geweest, helemaal nix... Dus dan zou het idd door de pil heen moeten zijn gegaan. Tsja zo ben ik zelf ook gemaakt haha we zullen het aankomende dagen wel gaan zien!
Ooooh linneke wel spannend dus! Test al gehaald? Hoezo nieuwsgierig?!? Ik kom ook meeten hoor de 9de, iig zonder man en oudste zoon, weet niet of Lynn mee gaat.
Spannend! Had er een soort van overheen gelezen! Ben erg benieuwd voor je! Wanneer ga je testje doen?
Nou vandaag geen tijd om er eentje te halen dus dat wordt op zn vroegst morgenmiddag! Maar als t zover is zijn jullie na mn man de eerste die het weten
Oooeeehh spannend hier Haha, jeetje zeg meiden, ik wil juist graag van die dikke buik af Krijg er zo iets moois voor terug En dit zijn hier echt de laatste, tis mooi geweest Begint soms echt te kriebelen om kennis te mogen maken met die 2 buikbewonertjes.... zouden ze haartjes hebben.... lijken ze op elkaar... hoe zou het gaan straks... 2 wiegjes naast mn bed, wauw we worden emt de dag nieuwsgieriger.... Maandag weer controle... benieuwd hoe groot/zwaar ze nu zijn....