Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Bietje je mag haar al lactulose geven of een microlax. Dit hadden wij namelijk ook bij Isis. Ik zal wel even je huisartsenpost bellen, zij kunnen je hierin het beste adviseren. Heb ik toen ook gedaan.

2. JoSuus

JoSuus Actief lid

13 mei 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig zeg wat een geklets ik kan het niet bijhouden met lezen, ja ik weet het moet ik dus ook vaker doen dan kom je niet zo achter.
    Maar weet dat ik heel erg geniet van de leuke, gekke, lieve en grappige dingen die jullie elkaar laten meebeleven. Omdat ik nu nog zwanger ben kan ik nog niet zo meepraten.
    Het gaat gelukkig heel goed met mij. Ben al weer ruim 17 wk. Werken word pittig maar is nog te doen. Mijn collega's houden goed rekening met mij en dat is fijn.
    Dinsdag weer controle gehad. Alles was goed. Hartjes goed. De kids zijn nu beiden 10 cm. Vraagje: ik lees overal dat met 17 wk kindjes al ongeveer 15 cm zijn. Komt het omdat ik een tweeling draag dat ze nu al kleiner zijn?

Heb deze week wat kleding gemaakt maat 44 voor het geval dat. Als je het zelf maakt is het zoveel goedkoper dan kopen. Jemig wat is dat spul duur zeg. En nu heb ik twee pakjes helemaal naar mijn zin.

Maandag 3 okt 20 wk echo en daarna op weg naar CP, iemand vroeg even terug waar we heen gaan (sorry zo laat). We gaan naar de Vossenmeren!! Heerlijk. Ben dus heel benieuwd hoe het met alles gaat dan.

tot snel maar weer...

3. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    tjee zeg moest bijna 4 pag terug pfff

ooo linnep was vast erg spannend,....
    nikki dus een goede nacht gehad in jullie nieuwe stekkie....

@hier dames doen het weer super... en toch nog borstv kon het niet om te stoppen gelukkig maar hihi
    vanacht heeft iva het mega gedaan 19:30 borstv 20:00 uur in haar bedje 06:30 weer wakker wat een topper

4. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    vanmorgen kraambezoek gehad en een super gaaf poppenhuis gekregen voor mijn meiden, ga hem nu in elkaar zetten kan onze meis er mee spelen, fijne zondag meiden

5. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Josuus, ja dat was ik haha Ik weet eind van de week pas waar we 3 oktober heen gaan maar mocht je iemand met een limegroene easywalker zien met een blauw geruitte lief luiertas... That's me :)

6. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Even een trots momentje: ons kleine mannetje is vanmiddag zonder morren gaan slapen! Ben benieuwd of het dan nu vanavond ook beter is. Hopen dat hij er nu doorheen is.

Ik ga ff slapen! Doei!

7. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Idd wat een gezelligheid hier!!Wil eventjes zeggen dat ik heel erg blij ben met jullie!!!dikke knuf voor allemaal**mag ook gezegd worden toch***

Mzz..onze kleine meid ligt nu in t grote bed maar wij wonen in een oud huis en bovenaan is zo breed traphekjes zijn bijna niet te krijgen...ze ging ook altijd keurig netjes boven aan de trap ons roepen maar tja STOM STOM vandaag dus niet...en halverwege was ze en een KLAP!!Naaah ik stond helemaal te shaken...gelukkig niks kapot of gebroken maar owow wat voel ik me schuldig!!Manlief gaat dus zelf iets maken zodat ze niet meer naar beneden kan phoe phoe...
    Voel me nu een beetje een slechte mama want t was gewoon wachten totdat dit zal gebeuren....lesje geleerd dus...ben dr nu al de hele tijd aan t doodknuffelen...beetje mn schuldgevoel weg knuffelen haha!
    de twins alles onder controle!!Ze zijn nu overdag iets onrustiger maar snachts slapen ze super!!Dus das natuurlijk fijner he!

Xxsie!

8. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ah sjaantje, tja kan gebeuren toch. Heeft ze er veel last van?

9. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Nee helemaal nx gelukkig pffff x

10. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    He Sjaantje! Dat is vervelend! Gelukkig niks gebroken oid, maar kan me voorstellen dat je e schuldig voelt!
    Maar zulke dingen gebeuren nu eenmaal! *knuf terug*

Vanavond weer even bij de meisjes geweest. M ace helemaal trots! Ging slaapliedjes zingen!
    M ila ligt weer aan de zuurstof, nu warme lucht in haar neus, omdat ze erg snel ademde. Dit is even ter ondersteuning tot ze wat sterker is. Ze waren bang dat ze haar uitputten als ze het helemaal zelf moest doen. Dus nu even wat hulp. Verder zijn ze over beide erg tevreden!

M ace is trouwens vanavond ook goed gaan slapen zonder te huilen, dus daar zijn we doorheen!

Ciao!

11. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    nikkijane wat goed an jullie vent!!Tis voor zo'n ventje ook niet niks toch!!En ineens grote broer en ineens in een nieuw huis knap hoor!!

fijn dat jullie meiden het zo goed doen!!Vanaf wanneer mogen ze met jullie mee naar huis?!En hoe gaat het met jou?Herstellende van een keizersnee is niet niks hoor!Neem je wel lekker je rust momentjes?!

X

12. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    ooo meis toch wat zou je geschrokken zijn!! maar voel je niet schuldig meis!! het gebeurt de beste en een ongeluk zit in een klein hoekje en ik zeg maar zo een goede mama overkomt dit een slechte mama niet......

meis slaap lekker en tot morgen :D

13. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    o en mama van 3 je hebt mijn stem

14. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Zo, ik ben weer terug om te zeuren... Alles doet nog steeds zeer!!!! Ik kwam vanochtend met het bericht dat ik gewoon ongesteld geworden was, nou als ik meer dan 10 druppels bloed gezien heb over de hele dag is het veel!!! Heb om 7 uur vanavond gedouched en sindsdien helemaal niets meer...... Raar lijf!!! Vannacht maar weer eens afwachten wat er gebeurd en anders morgen maar eens de ha bellen... Dit heb ik namelijk nog nooit gehad!!!

15. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè wat raar linneke en vooral vervelend! Idd morgen bellen, er heerst wel van alles geloof ik. Of zou je misschien toch?......

@sjaantje, is ons ook eens gebeurt toen onze Lynn de trap opklom, hadden bovenaan wel een hekje maar dus niet beneden. Ze viel zo hard ( en niet eens van hoog) dat ze even "weg" was. Zijn direct naar de hp gegaan, was gelukkig niets aan de hand, maar je sterft wel een beetje van binnen pffffff

16. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikkijane, wat een knap ventje zeg! Zo snel al lkkr gewend! Heerlijk!

17. Zo zo kletsen kunnen jullie wel dat beloofd wat.. Lees veel goede en ook spannende berichten. Hou jullie wel in de gaten hoor. Ben momenteel veel moe snap er niet veel van. Misschien toch maar eens bloed na laten kijken of zo.. Moet toch nog bellen voor uitslag heupjes eva. Al een knuff van hier.

18. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    pffffff ben alweer ongesteld 2 weken geleden ook al...maar nu spelen me hormonen hoor op pffff wat een humeur zeg...kan helemaal niks hebben...Jax huilt op t moment veel dus dat maakt t ook niet makkelijker bleeh bleeh bleeh...
    GELUKKIG morgen dagje zwaluwhoeve effe in de ying yang stand haha...

X

19. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Sjaantje: oww weet precies hor je jevoelt!! T viel hiee ook van de trap af tijdens mn kraamweek.. Man kon in een keer heel snel mn bed uit( ging door de grond van de pijn) maar ow ow gelukkig niks aan de hand! En weer ongesteld pff balen meid! Hier nu 2,5 week gevloeid en het lijkt nu over te zijn.. Hope so!! Succes vandaag en geniet er maar lekker morgen!!

Linnepinneke: hoe is het nu bij jou?? Al ha gebeld of toch ongesteldheid doorgezet??

Yippie: jeetje nog steeds zo moe... Even bloed laten prikken kan je in ieder geval dingen uitsluiten..

Missa: thnx:)

Nikkijane: je huisje is echt zo mooi geworden en lees alleen maar positiebe verhalen op fb wat fijn meid!!!

Hier nog steeds moe.. Kan mn geen nacht meer herinneren dat ik goed heb geslapen sinds de dames er zijn.. En begin nu echt op te raken.. Vant weekend dus ook echt mega boos geworden op hem. Dat die er int weekend ook wel wat meer mag doen.. Maar hij snapte het volgens mij nog steeds niet.. Zucht.

20. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    ach meis toch wat onwijs K dat je geen goede nachten hebt pff dan raak je echt op!! misschien je manneke uit logeren doen, zodat je s middags ff kan bij slapen??? en geef je kerel maar een schop onder zijn kont hihi!!!

@ hier gaan de nachten goed, vanacht weer super gister aaf lagen l & I er om 20:15 L heeft geslapen tot 5:15 en I tot 6:45 heerlijk!!

Deel Deze Pagina