Hier is het vannacht met heel veel pijn weer doorgezet... Halve nacht van wakker gelegen... De andere helft met een wakkere kyan gezeten, mn man heb ik vannacht helemaal niet gezien want Noah begon om t uur te krijssen dus mn man heeft met hem op de bank gezeten/geslapen en Noah in de box Maar heb vanochtend de ha wel ff gebeld, als t vandaag niet gaat zoals t moet gaan bij me wil hij me morgen toch even zien...
goede morgen dames. hier vandaag vrije dag. heeerlijk!! krijg wat meer last van steken in mn billen en beetje zeurende pijn in mn onderbuik. wens jullie een fijne,rustige dag!!
@linnepinneke mmm hoop dat er niks ernstigs aan de hand is, en wat vervelend zo'n nacht zeg... doe maar kalm aan en kruip er straks maar lekker in
Van trap vallen: hier heb ik laatst mijn dochter even losgelaten (terwijl ik iets uit de badkamer wilde halen) op de commode en *boem* zo op haar hoofdje. Ik voelde mij ook zóóó schuldig. De hele nacht om de 2 uur wakker moeten maken, maar gelukkig bleek er niets aan de hand te zijn. Linnekepinneke: hmmmm, klinkt vaag, die menstruatie. Ik hoop dat het nu gewoon wordt en anders toch maar naar de ha. Lijkt me niet dat het nog iets met ontzwangeren te maken heeft, toch? Nikkijane: wat een lief manneke heb jij! Liedjes zingen voor de tweeling. Wat zal je trots zijn! Hier: ik ben net op controle geweest bij de gyn en weer twee prachtige ieniemienie-babietjes gezien. Helemaal conform, dus dat is mooi. En duidelijk 2-eiig met een dik tussenschot. Ik ben blij!
Zo, wij gaan straks weer op controle... Benieuwd hoe zwaar ze zijn geworden / zijn.... Altijd weer even leuk binnen spieken
Friesje: jij kreeg toch vandaag te horen wat je ging krijgen.. of ben ik in de war? Candijtje: hoe gaat het met jou en de baby's? Linnepinneke: hoe is het met jou??
Hoi! Vandaag dus een andere gyn gehad dan de afgelopen dagen... Wederom advies gekregen om het echt rustiger aan te doen, te slapen smiddags, wat ik ook wel regelmatig doe... harde buiken krijg je niet van stil zitten aldus de gyn.... Ik weet het ook wel maarja blijft moeilijk om alles aan mn man over te laten die ook nog gewoon door-de-week werkt... Maargoed we gaan weer even ons best doen Kindjes waren goed gegroeid, beiden rond de 1900 gram... Bloeddruk 120/60 wel nog even bloed geprikt om glucose te checken. Ver wacht er niets van maar goed better safe than sorry Kindje 2 ligt er hoog tegen mn ribben aan met het koppie en die voel ik geregeld heen en weer schuiven wat pijnlijk begint te worden... Vind de laatste loodjes echt wel zwaar wegen hoor, zie vanalles in huis wat ff schoongemaakt moet worden of wat ik ff snel aan wil pakken maarja dat lijf he dat protesteert... en doe het dan ook niet maarja.... jullie zullen me wel begrijpen We tellen af naar de 37 weken, zien daarna verder, laat de kindjes maar lekker ruim 2500 gr wegen
Linnepinneke, hoe gaat het nu? Friesje, weet je al of er 2 jongens, 2 meiden of een jongen en een meisje in je buik groeit? Ik had je trouwens een pb gestuurd. Ik lees veel over ongesteld, ik werd dat eigenlijk zelden ivm pcos, maar na mijn bevalling toch elke keer om de 6 weken, zo vaak en zo regelmaat heb ik nog nooit gehad, voor dat wij de mmm ingingen was ik al 3 jaar niet uit mezelf ongesteld geworden, enkel 1x per jaar opwekkend door primolut. Maar.. nu weer niks, ik zou volgens een cyclus van 6 weken nu weer 10 dagen overtijd moeten zijn.... mn lijf zal wel weer terug zijn in de pcos-stand. Hier vandeweek een ziek meisje, en nu een ziek jongentje... hopelijk snel weer beter, zie toch liever een lachend gezichtje dan een huilend gezichtje. Voor de nieuwe zwangere ik heb een hoop spullen die ik weg wil doen zoals ; 2 wiegmatrasjes, 2 nieuwe ledikantdekens, 2 nieuwe lakentjes, meiden kleertjes mt 50 tot en met 62 en jongens kleertjes mt 50 tot en met 62. Ook nog wat neutrale dingen. 2 inbakerdoeken, 2 draagzakken en een voedingskussen nieuw nog in de verpakking.(Kleertjes zijn meestal merkkleertjes zoals Burberry, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, S&D le chic en Jottum.) Nog een vraag aan de mama's, wanneer gingen jullie twins in een normaal autostoeltje?
candijntje top dat alles goed is, en al mooie gewichtjes, en lekker gaan slapen tussen de middag!! dames goede nacht gewenst en tot morgen
Candijtje....ow meis frustrerend he dat gevoel van alles willen maar je lichaam kan t niet meer...ik vond dat echt heel erg wel fijn dat alles er goed uit zag!! hier ff baal baal baal zou morgen naar zwaluwhoeve gaan met een vriendin is haar zoontje ziek (te ziek om naar de oppas te gaan)en heb me dr echt weken op verheugd...kan dan ff zo'n domper zijn!!Vandaag wezen wegen was weer 1.8 kilo kwijt dus nu op 5,3 kilo!!In 3 weken dus dat was weer een positief iets van vandaag haha!! Nou kga vast tukken strx nog ff een fles!! Weltrusten X
Hier is alles goed en zoals het moet gaan! Vanavond training gehad van mn werk dus moest ff op en neer naar breda, nu op de terugweg. Was eigenlijk weer lekker om even weer weg te zijn, zeker omdat ze de hele dag al aan het huilen waren kreeg net een berichtje van mn man dat ze nog steeds bezig zijn... Maar ja tanden en een sprongetje is geen lekkere combi @mm7, volgens mij rond de 9 maanden! En ze vinden het super!!! Kunnen eindelijk buiten kijken
Nee vlg mij is sjulie idd al een tijdje niet meer geweest?! linnepinneke...pff vermoeiend he zo'n dag!hoop dat ze vanacht lekker slapen...hier is het nu rustig?! X
Je bent gesloopt na zo'n dag... En vannacht hebben ze ook niet goed geslapen dus hoop dat ze dat nu wel doen... Acht de kans klein dat ze nu slapen aangezien mn vent niet op berichtjes reageert... @sjaantje, ik snap heel goed dat het niet leuk is dat morgen je dagje niet door kan gaan!!! Vind het best jammer dat jullie allemaal zo ver weg wonen! Anders hadden we elkaar lekker kunnen helpen en gezellig op de koffie kunnen gaan haha Heb het zo gezellig met jullie! Kan alles kwijt als ik dat wil, heel erg fijn!!!!
Linnepinnek: fijn dat het weer beter gaat!! Sjaantje: balen dat het zoontje ziek is!! En met iemand anders gaan, want volgens mij ben je er wel aan toe even dagje wat anders... Hier: dames liggen heerlijk te pittenvanaf half 9!zoonlief werdt net krijsend wakker en heeft mn man helemaal onder gepist.. Hij had weer een nachtmerrie.. Gister ook al precies hetzelfde ook geplast.. Dus net hem onder de douche gezet kamer schoongemaakt, kleding uitgewassen en fris en fruitig maar bij ons in bed genomen.. Zucht lag al zo lekker te slapen en zal ws mijn enige slaap worden want als hij bij ons slaapt doe ik bijna geen oog dicht... Mmorgen mogen de dams weer naar cb voor prikjes en natuurlijk meten en wegen ben erg benieuwd!!
Linnepinneke, dat is balen he... Vind ik nou ook zo jammer! Ik ga wel verhuizen, dus uuuh welke kant zal ik opgaan?