Tweeling deel III

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rave angel

rave angel Actief lid

10 nov 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    Nee omdat ik heel erg ziek bleek/blijk te zijn lig ik weer op de highcare in zwolle. Lynn ligt op de nicu en amy ligt op de gewone lkinder afdeling. Heb op mijn hyves trouwens 2 foto s gezet, kreeg ze hier niet op met de mobiele telefoon. Rave-angel.hyves.nl

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @rave, ik heb je foto's net gezien! Wat een mooie meisjes heb je toch!!! En jullie liggen dus verspreidt over t zh... En zelf op de high care? Hoop dat het ook met jou snel beter gaat!!!

3. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Rave, wat een prachtige minimensjes! Zo klein en toch helemaal compleet! Goed aansterkten kunnen jullie snel samenzijn!

4. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    wat een drukte in dit topic.....

Rave ten eerste van harte proficiat met je mooie dochters, heb ze gezien op hyves! Volgens mij zijn jou meisjes ook dysmatuur...aangezien het gewicht en we bijna op dezelfde termijn zaten met bevallen. Heb hier een beetje het idee dat het ook te maken heeft met HELLP wat we beiden hadden. Probeer ondanks de zware tijd die komen gaat te genieten.

HELLP inderdaad een hoop mensen hier, het komt ook vaker voor bij meerlingzwangerschappen, je lijf heeft iets meer te verduren.

Nikkijane, ik vondt ook al dat je je er goed doorheen sloeg, maar meid denk echt aan jezelf. Veel praten en even goed janken doen wonderen. Ik had niet eens een kindje en vondt het met alleen 2 kindjes in het zkh al zwaar. Respect voor jou hoor.

Verder gaat hier alles prima, as zondag sta ik met mijn zooi op kinderkleding en speelgoedbeurs in Dieren theothorne. Heb zoveel zooi en kleertjes. Ga samen met een collega. De meiden gaan zaterdag slapen bij mijn ouders omdat ik vroeg op moet en vriendlief en ik gaan zaterdagvond lekker uit eten. (even gebruik van maken ;) )

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Rave: van harte met je 2 prachtige dames!! Hopelijk knap lynn snel op!!

Nikkjane: logisch dat het even te veel is voor je!! Huil het er lekker uit en geniet van de mooie dingen en vooral je 3 prachtige kinderen!

Maybe: jeetje ook al opgenomen! Heeel veelmsterkte aankomende dagen/ weken!

Sjaantje: hier gaan de nachten op zich wel weer prima. Nemen t nu vaak bij ons in bed.. Heel slecht.. Maar is de enige manier om even bij te kunnen slapen.

Linnepinneke: balen van de jongens! Beterschap!

Silvia: ook beterschap voor luuk! Niet niks dubbele oorontstekimg, t heeft het ook 2 keer gehad. Heeft die er veel last van?

Yippie: hoe is het met jou? Al bloed laten onderzoeken?

Emasve: ook weer spannende tijden voor jou! Fijn dat het nog goed gaat!

Hier: druk dagje gehad. Om 5 uur opgestaan mn zusje was jarig en gind daar een dagje heen maar reed dus mee met manlief die om 6 uur vertrekt.. Maar het ging goed. De dames hebben dit keer redelijk geslapen( vorige keer was het echt drama daar alleen maar krijsen). En nu beetje mot met schoonma. Ze wilde een etentje doen met haar kids en aanhang. Nou prima maar ze wil het zonder kleinkinderen maar ben het hier niet mee eens. Prima als t en de andere 2 kleinzonen van 4 en 1 niet komen die zijn idd druk maar de tweeling mag dus ook niet mee. En dat stuitte erg op mn borst. De andere kleinkids mochten wel altijd mee omdat ze aan de borst zaten en omdat die van ons " maar" een flesje krijgen kunnen ze dat best van een oppas krijgen en wij moeten ze dan maar voor 7 uur in bed leggen uhmm jeah right.. Mag blij zijn als het om half 9 stil is. Maar nu hebben wij het helemaal gedaan en nemen geen contact op met haar dochters( mn 2 schoonzussen dan), terwijl wij nimmer nooit iets van hun horen.. Zucht kan er soms zo moe van worden. En inmiddels is manlief vanaf half 9 aant bellen en nu nog steeds... Daar gaat mn avond!! Nja ik ga in ieder geval slapen..ben benieuwd of de dames mee mogen.. En anders was de optie dat manlief maár alleeen kwam dan was ik niet uitgenodigd.. Soms arggg

6. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Rave, jeetje zeg, wat een happening allemaal! Hoop snel dat jullie drietjes samen op 1 kamer mogen, of in iedergeval samen kunnen zijn. Ik hoop dat jij en je dochters snel opknappen! Sterkte, maar ook nogmaals van harte met je nieuwe gezin!

Jane, ik weet eigenlijk niks van dysmatuur, zijn Isis en Vinn dat ook? Zij wogen met 36+2 Isis 2205 gram en Vinn 2025 gram. Is dat te weinig voor de termijn? Dacht misschien heb jij er verstand van....

Helpp hoor je idd vaak bij twin zwangerschappen, mijn bloeddruk dook ook omhoog met 35 weken, en eitwit in urine, maar gelukkig 2 dagen later eiwit weg, wel nog hoge bloeddruk. Ik was daar erg blij mee... want als er die dag nog wel eiwit was, dan werd ik ingeleid, uiteindelijk ben ik pas 10 dagen later ingeleid, en dat was omdat mn vliezen gebroken waren.

Veel ziekenhuisopnames hier in het topic, hopelijk de laatste en mogen de zwangere een goede termijn halen, zonder lange ziekenhuis opname van hunzelf of de baby's.

Hier ging mijn jongentje vanavond zelf proberen te zitten, dit deed hij al een paar dagen maar nu zat hij echt 1 seconde, en toen Boem!, haha alles gaat met vallen en opstaan he... gelukkig huilt hij nooit als hij valt, zn zusje wel, dat is een echte dramaqueen hoor, als ik een speelgoedje weg haal bij dr, zet ze het op een brullen! Vandaag was ik in de stad, en voelde me weer echt een attractie, wat veel mensen spreken je aan zeg. Iemand maakte wel een hele domme opmerking toen we ingesprek waren, ze vroeg of ze te vroeg waren geboren omdat ze nog zo klein waren, dus ik zeg ja 4 weken.. Zegt ze ; Oh dus ze zijn tegelijk geboren?

*Uh nee, de andere heb ik 3 weken later uitgeperst?!* Vond het echt een beetje dom!

7. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja mm7 je hebt er idd echt domme mensen bij hè!!

Ff korte reactie, moet oudste dochter naar school zien te krijgen ( is al twee keer te laat geweest deze week!!) maarre sjaan, volgens mij zijn onze kinderen deze week 10 weken, of heb ik nou fout geteld?

8. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    tjee zeg wat een dome reactie, ach soms, ze hebben ook al een keer aan mij gevraagt van is het een echte tweeling, euh nee een nepper pfff

ooo vandaag twee maand en straks hun prikjes snik snik

9. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    ff pronken met lynn en haar trotse papa

10. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @ rave wat een dropjes zeg die meiden, hoe is de nacht verlopen?

11. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Missa, mooie foto zeg, schattig jurkje heeft lynn aan!

Haha die opmerkingen.... Lees soms ook wel eens op de tweelingenhyves, wat meiden daar soms meemaken, haha echt erg sommige opmerkingen :S
    MM7, wauw zitten leer je ook met vallen en opstaan inderdaad :)

Rave, ben ook benieuwd naar de nacht, alles goed gegaan...?

Babykamer is nu bijna klaar, heb bij de Hema Jip & Janneke deco stickers besteld, heb er nu 2 opgeplakt, zo leuk :) Heb er nu nog 2 andere bij besteld (gratis bezorgen deze week :D) en die nog ff goed ophangen... EN als manlief dan van het weekend de hor ff voor het raam hangt dan kan de trap ook uit de kamer en de wiegjes op de juiste plek, zal dan ff fotoos maken... ben helemaal happy :)

12. rave angel

rave angel Actief lid

10 nov 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    Hoi dames! De nacht is gelukkig goed gegaan. amy doet t gewoon hel goed en daar mogen we ook lekker mee knuffelen. Lynn doet t gelukkig ook steeds beter. Ze heeft geen buisje voor de beademing meer on haar keel. Ze doet y nu gewoon helemaal zelf. Wel krijgt ze nog eren beetje bloed want haar hb gehalte is nog wat te laag.
    Ik zelf had 2infusen en nu niks meer. Komt er straks wel weer 1 in want ik krijg ook een bloed transfusie. Mijn hb gehalteis veel te laag. Ze hebben me vanochtend op de rand van t bed laten zit ten, maar dat was niet zo n succes. Daarom is er besloten om me toch bloed te geven.
    Dit is zo n beetje wat we nu weten, vanmiddag hebben we weer een gesprek met de kinderarts over lynn.

13. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè rave dat zijn positieve berichten!! Fijn om te lezen! Heb je foto's op Hyves ook even bekeken en je meteen uitgenodigd natuurlijk. Mooie mini meisjes, ze wegen ong hetzelfde als wat Joan woog ( 1680) die weegt nu na 10 weken 3000, het gaat langzaam, maar groeien doen ze.

14. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    bietje!!!!ja 10 weken dat klopt!!!!!!!!!!!!!!!!!xx

15. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Zo rust in huize jansen.........voor hoelang?De twins krijgen echt een ander ritme!!Ze willen langer wakker zijn...heb gemerkt dat ze graag in t wipstoeltjes zitten!!Zit toch te denken om van die swing stoeltjes aan te schaffen...Jane jij had ze ook he?we hebben er toen nog weleens contact over gehad!!

Vamorgen flink stuk gewandeld lekker hoor...nieuwe winterschoenen voor jade gescoort zwarte laarsjes super schattig...en weer 80 euro lichter pffff...maargoed ze krijgt per seizoen 1 paar goede schoenen!!

nou skye is alweer wakker....kom strx verder beppen!!X

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Sjaantje: hier vinden ze de wipstoelen ook echt geweldig. Ik heb er gewoon een speelgym boven staan en daar spelen ze heerlijk mee.

Hier hebben ze net voor het eerst een broodje op.. nja die paar happen.. begin is er. Ze vonden het maar raar! (filmpje staat op fb).

Hier een rustig dagje aan het houden.. We doen vandaag helemaal niks. Eten hadden we in huis dus geen boodschappen.

17. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    zo hier weer terug van het cb nou wat waren ze flink zeg mijn toppers, een kleine kik bij de eerste spuit en de tweede ff huilen en daarna al weer lachen die schatjes, nu liggen ze al weer lekker te slapen.
    Lynn woog de vorige keer 5080 gram en was 53 cm nu weegt ze 6030 gram en 56 cm!!!!
    Iva woog de vorige keer 5320 gram en was 53.5 cm en nu weegt ze 6300 gram en 58 cm lang!! wat een kanjers zeg

@ thuis trots aan het zijn

18. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Rave, mooie fotoos van je meisjes op hyves zeg, wauw!

19. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rave en nikki hoe is het met jullie meiden?

20. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Met onze meiden gaat het goed! T ess is zo stabiel dat ze nu eigenlijk al naar de high care, M ila heeft nog steeds de ondersteuning nodig, en houd een iets bol buikje. Ws doordat ze de lucht moeilijk kwijt kan. Maar ws worden ze na het weekend met z'n 2en overgeplaatst naar een ander ziekenhuis met een high care afdeling. Nog niet in Drachten, maar wel 10minuten dichterbij huis dan het zh waar ze nu liggen.
    Mocht er dit weekend nu een couveuse tekort zijn dan kan het zo zijn dat T ess alvast word overgeplaatst, maar ze proberen ze tegelijk te verplaatsen!

Deel Deze Pagina