Hier ook alleen maar positieve berichten! Amy doet het helemaal super. Ze drinkt al uit een flesje als ze wakker is en 10cc ipv de 5cc die ze gisteren nog kreeg. Ze hebben alleen haar infuusje er opnieuw in moeten zetten, want ze is zo beweeglijk! Met Lynn gaat het ook steeds beter. Ze is van alle medicatie af nou en is steeds wakkerder. Als ze vandaag zo door blijft gaan mag ik haar straks voor het eerst vasthouden! Met mij gaat het ook al veel beter. Gisteren voor het eerst op de rand van het bed gezeten, maar dat was niet echt een succes. Viel bijna flauw enzo, daarom besloten om mij een bloedtransfusie te geven. Vanochtend weer geprobeerd en het ging stukken beter. Heb eventjes in een stoel naast bed gezeten. Ook mocht mijn katheter er uit. p.s. Het kan zijn dat ik een aantal dubbele dingen vertel, maar ik weet echt niet meer wie ik wat al verteld heb. Ik vertel zo vaak mijn verhaal op een dag
Meiden wat een goede berichten over jullie kleine vechtertjes! Fijn zeg! Oh Rave, wat heerlijk dat je je andere meisje nu ook mag vasthouden, lekker genieten hoor! Hier regelmatig een hikker in de buik, continu getik, herken het van mn 1e zw-schap. Mn 2e dochter had dit niet en deze dus weer wel... grappig... Manlief is boodschappen gaan doen met de jongste, de oudste is naar school en ik zit wederom op de bank, haha! Net wel even de keuken opgeruimd dus voor mn gevoel in iedergeval wel wat gedaan he Hier schijnt het zonnetje, heerlijk! Fijn weekend allemaal!
Hier een slechte nacht gehad ze hebben veel last van de prikken gehad koorts en veel huilen vanaf drie uur geen oog dicht gehad arme stakkers. Wat een top berichten allemaal zeg, race geniet van de eerste knuf met lynn
Even mn baby(s)kamer spammen hoor, ben er helemaal happy mee Tussen beide wiegjes staat nog een witte kledingkast, naast de witte commode staat ook nog een kledingkast... Voor het raam een rieten stoel... Aan het plafond een blauwe zelfgemaakte lamp door manlief met sterren van kerstverlichting, helemaal super!
@candijtje, super leuk kamertje! Ben alleen nieuwsgierig naar de lamp! Kan me er zo geen voorstelling bij maken Ik heb vanmiddag lynn voor t eerst vast mogen houden. Was echt super! Ze ziet er steeds beter uit en volgens mij vond ze het ook heel fijn om bij me te liggen. Elke dag maken ze en echo van haar hoofdje, maar nu blijven ze er witte vlekken zien in haar hersentjes. Maandag krijgt ze een mri scan om te kijken watf die witte vlekken zijn en of ze schade an hebben gericht. Ook voor op latere leeftijd. Ze weten alleen dat die vlekken komen door zuurstof gebrek tijdens de bevalling. we hopen hier volgende week vrijdag de uitslag van te hebben.
Mooi je babykmr candijtje! En je termijn: ik ben bevallen met 33,3! Rave, spannend zon onderzoek hoor met name eigenlijk de uitslag. Wel fijn dat je hebt kunnen knuffelen! En wat drinkt Amy dan al goed als ze nu al 10 cc uit een flesje krijgt!!! Netjes hoor! Linneke hoe us het nu met jouw mannen? Missa, gek genoeg ( en gelukkig) hebben k en j nergens last van gehad met hun prikjes. Hoop dat dat zo blijft. Hier al twee goede nachten gehad, heerlijk.
Hier begin van de nacht en eind van de nacht weer wat probleempjes gehad... Maar dat komt door de tandjes die doorkomen... Vandaag mn nieuwe auto op gehaald *yippie* eindelijk kofferruimte :-D Maar toch een heel klein dipje vandaag... Mijn moeder is eind maart 2007 overleden en zij zou vandaag jarig zijn, toch een heel dubbel gevoel!!!
Rave, wat een goed nieuws! Candijtje, wat een leuk en lief kamertje zeg! Linnepinneke, vanaf hier een knuffel! Oh en mooie auto, had je fotos gezien!
@kan het me voorstellen linneke, ook vanaf hier knuffel met terugwerkende kracht! Alvast plezier morgen met de verjaardagen!!
Vandaag is het dan zover! We vieren de verjaardag van onze mooie mannen... En dan dinsdag worden ze dan echt 1...
Lieverds... ik denk dat ik jullie niet ga ontmoeten de 9e oktober.. er speelt op het moment heel veel waar ik het niet over wil hebben verder Maar het gaat me niet lukken om de 9e helemaal naar veenendaal te komen...sorry
Linnepinneke, ook hier een dikke proficiat met je mannen hoor! Bijzonder jaar is omgevlogen wat ik al las Jullie hebben in iedergeval mooi weer! Silvia, sterkte met alles hoor, klinkt in iedergeval niet zo heel fijn je berichtje... Hier alles prima, lekker genieten van het weer, zo ff met de auto een stukkie touren, tsja fietsen gaat helaas niet meer..... af en toe wel balen hoor maarja.... Nog een week of 4 dan zal het langzaamaan wel weer beter gaan Het einde is in zicht en dat is echt soms zo bizar.... Maanden weken dagen kijk je er naar uit en dan is het nu toch echt aftellen geblazen! Fijne dag meiden!
Hier ben ik weer! Allereerst Rave, hartelijk gefeliciteerd! Mooie namen! Goed om te horen dat ze het al best goed doen. Linnepinneke, gefeliciteerd met je ventjes! 1 jaar alweer, gaat hard he. Wij hebben een heerlijk midweekje centerparcs gehad! Veel te kort natuurlijk! Het ging heel goed met allevier de kids, ook in het zwembad. Dat is super bij de Kempervennen, het kinderbad zit vrij afgeloten van het grote bad en heeft maar 1 in/uitgang, dus je kunt ze goed in de gaten houden. Sam en Loes gingen hun eigen gang en ik zat met Jet en Mies in een box langs de kant. En af en toe met ze het water in. Heerlijk! We gaan in januari weer!
@samloes fijn dat jullie een leuke vak hebben gehad @candijntje mooi hoor nog even en dan mogen je ukkies er in liggen @silvia jammer maar klink niet prettig... als je er over wil praten weet je ons te vinden op zp
@linneke fijne dag vandaag met de mannen!!! Prachtige taart zag ik op Hyves! @candijtje, spannend hè! Voor je het weet heb je er gewoon twee wondertjes bij! @sil, jammer! Maar begrijpelijk! Sluit me aan bij missa, sterkte!
Hallo allemaal even een klein berichtje van mij... Rave van harte meid, veel plezier vanaf nu met je meisjes. Liniepinneke weet je al naar welke CP je gaat? Wij hebben volgende week de 20 weken echo, ben best al wat gespannen, maar uiteraard is alles natuurlijk goed en komen ook wij te weten wat de kindjes voor geslacht hebben. Dat was het weer even, ohja ben vanaf vorige week halve dagen gaan werken. Dat gaat veel beter. Goed he!! Kus van ons
Dames iedereen bedankt voor jullie lieve berichtjes hier en op hyves Mamavan3 jou pb ik nog prive op hyves van de week Het gaat met mij en de kids wel goed maar merk dat er heel wat onverwerkte dingen zijn en door de laatste tijd met veel zieke kinderen en dus veel slapeloze nachten heeft me dat om de oren geslagen, en moet ik dus keuzes maken waar ik mijn energie in steek om het zo kort door de bocht te zeggen is natuurlijk meer aan de hand maar dat is het in een notedop, en ik kan de energie niet opbrengen nu om helemaal naar veenedaal te gaan met mn kinderen die helemaal stront vervelend zijn en die ik druk in een regelement probeer te krijgen... ( helpt geen ene reet want meneer L is alweer een uur beneden aan het spelen ipv slapen) ik heb het er kort met Yippie over gehad en de volgende keer ben ik vast en zeker van de partij
Candijtje: fijn alles goed!! Samloes: leuk weekendje weg! Fij dat het zo goed is bevallen!! Linnepinneke: leuke verjaardag gehad met je zoontjes? Hele mooie taart idd.. Ze zullen wel lekker verwend zijn' Josuus: spannend hoor de 20 weken!! Heeft de gyn nog niks gezien bij 1 van je kindjes wat het is? Hier wisten we bij 16 weken dat we in ieder geval 1 meid kregen,. Silvia: we zijn er om je te steunen en tuurlijk begrijpt iedereen als niet kan komen.. Sterkte meid!! Hoe is het met de rest? Hier gaat het wel redelijk.. Merk dat het best zwaar begint te worden.. Kom niet echt aan mn rust toe.. De dames hebben bedacht om nu tussen half 6 en half 8 alles bij elkaar e krijsen. Ze willen dan niks.. Geen drinken.. Niet slapen.. En zelfs niet op schoot.. Ik weet gewoon even niet wat we moeten doen.. Verder gaat het wel goed hoor. Ze vinden fruit echt helemaal het einde.. Groente moeten ze nog echt aan wennen en heel af en toe een klein stukje brood.. Dat beginnen ze steeds lekkerder te vinden..
@josuus, Nope... Ik hoop dat we het morgen te horen krijgen!! @hier, vandaag de verjaardag van de mannen gevierd. Nou ze zijn zo ontzettend verwend, ik weet niet eens waar ik het allemaal moet laten haha Feestje was tussen 1 en 6, nou mn man en ik zijn kapot!!!! Wat zijn kinderverjaardagen vermoeiend zeg haha